Op zich wel heel vet gemaakt maar ik vraag me af hoe het geluid is aangezien ik nergens op die fotos speakers zie hangen

Vuurwerk is daar wel mooier dan in Nederland lijkt t wel

Ik heb hier oprecht naar zitten zoeken want dat topic staat vaak op de eerste pagina maar ik kon hem niet vinden. Dacht toen dat ze bij elkaar waren gegooid.wrote:Vet, maar daar kunnen we beter dit topic voor gebruiken denk ik: Losgaande DJ's
Geweldige eindshow weerwrote:Eindshow Defqon 1 Australie.
Vind het echt mooi in beeld gebracht met die droneEn het grote vuurwerk is mooier dan in Nederland met die groter shells
![]()
Zelf denk ik dat t met regelgeving te maken heeft oid. In Australie kunnen ze t meeste boven water afsteken.wrote:Geweldige eindshow weer..
Weet iemand waarom het vuurwerk tijdens Defqon in Nederland minimalistischer is? Heeft dat te maken met de ruimte achter de stage, of de breedte?
Overigens de laatste 2 jaar met het vuurwerk vanaf de zijkanten vind ik het wel erg vet en de kranen waren dit jaar ook erg koning!!
Dat lijkt me goed mogelijk aangezien het Decibel vuurwerk meestal ook groter is vanaf het waterwrote:Zelf denk ik dat t met regelgeving te maken heeft oid. In Australie kunnen ze t meeste boven water afsteken.In Nederland zijn die vuurwerkfonteinen wel heel erg gaaf idd

Was er alleen tijdens de druilerige zaterdagwrote:Ben je het weer van de zondagavond dit jaar vergeten? Hoe die zon doorbrak tijdens NC, WS en Isaac. Was toch wel perfect weer als je het mij vraagt voor de closing.
Ik haat regenwrote:Ah vandaar. De zaterdag was wel iets minder ja, vooral 's ochtends met die regen toen je net je tentje uitkwam.
Heb een filmpje gezien op facebook van het anthem tijdens de endshow, vuurwerj zag er heel tof uit. Verder leken het maar een paar lasers en lampen te zijn, niet echt spectaculair verder imo. Kan natuurlijk aan de kwaliteit liggen.