Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Op zich wel heel vet gemaakt maar ik vraag me af hoe het geluid is aangezien ik nergens op die fotos speakers zie hangen
Hardtraxx Veteran
Defqon 1 Australie Gathering: (en nee dit is niet de main :P )

Image

Vuurwerk is daar wel mooier dan in Nederland lijkt t wel
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Onder het kopje [*](losgaande) Dj's
Was afgelopen weekend even weer aanwezig bij een set van B-front. Maar wat die toch altijd met zn handen doet.
Kan me er echt een hele set mee vermaken hoe hij daar achter staat te bewegen :drool:

Volgens mij zijn hier ook nog wel meer fans van zijn bewegingen :)

View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahaha op 0:21 wat :worship:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Als ik ooit doof wordt, ga ik nog steeds naar optredens van B-Front
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Vet, maar daar kunnen we beter dit topic voor gebruiken denk ik: Losgaande DJ's :)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Zenda wrote:Vet, maar daar kunnen we beter dit topic voor gebruiken denk ik: Losgaande DJ's :)
Ik heb hier oprecht naar zitten zoeken want dat topic staat vaak op de eerste pagina maar ik kon hem niet vinden. Dacht toen dat ze bij elkaar waren gegooid.
(zie openingspost van dit topic.)

:$
Hardtraxx Veteran
Eindshow Defqon 1 Australie.
Vind het echt mooi in beeld gebracht met die drone :thumbup: En het grote vuurwerk is mooier dan in Nederland met die groter shells :D

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 13 days ago
hurricane wrote:Eindshow Defqon 1 Australie.
Vind het echt mooi in beeld gebracht met die drone :thumbup: En het grote vuurwerk is mooier dan in Nederland met die groter shells :D
Geweldige eindshow weer :woot: ..

Weet iemand waarom het vuurwerk tijdens Defqon in Nederland minimalistischer is? Heeft dat te maken met de ruimte achter de stage, of de breedte?
Overigens de laatste 2 jaar met het vuurwerk vanaf de zijkanten vind ik het wel erg vet en de kranen waren dit jaar ook erg koning!!
Last edited by Spitta on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
Spitta wrote:Geweldige eindshow weer :woot: ..

Weet iemand waarom het vuurwerk tijdens Defqon in Nederland minimalistischer is? Heeft dat te maken met de ruimte achter de stage, of de breedte?
Overigens de laatste 2 jaar met het vuurwerk vanaf de zijkanten vind ik het wel erg vet en de kranen waren dit jaar ook erg koning!!
Zelf denk ik dat t met regelgeving te maken heeft oid. In Australie kunnen ze t meeste boven water afsteken.
In Nederland zijn die vuurwerkfonteinen wel heel erg gaaf idd!
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 13 days ago
hurricane wrote:Zelf denk ik dat t met regelgeving te maken heeft oid. In Australie kunnen ze t meeste boven water afsteken.In Nederland zijn die vuurwerkfonteinen wel heel erg gaaf idd
Dat lijkt me goed mogelijk aangezien het Decibel vuurwerk meestal ook groter is vanaf het water ^^
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
nog een reden om defqon weer in NL aan het strand te houden
Hardtraxx Veteran
Q-dance @ Tomorrowworld USA:

Image

Image

Image

Ps. dit was een gedeelde stage. Vrijdag dus Q-dance, zaterdag en zondag andere thema's.
Hardtraxx Veteran
Qlimax lasers :D

Image

Image

Image

Image
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nou zeg ik weet niet hoor maar op die laatste foto's zijn helemaal geen lasers te zien.

Was best wel dikke show, vond ik trouwens. Alleen jammer dat het podium niets 'was', zoals het vorig jaar een gezicht was, jaar daarvoor die kever, 2009 een boom enzo... Mijn vriendin merkte al op dat het qua stage meer HardBass was :P
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Slimme meid
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
deze vind ik echt uber...dacht eerst aan photoshop xd
Image
Hardtraxx Veteran
Gaaf! :D Ik vind t altijd wel vet zo'n grote locatie
Hardtraxx Veteran
Defqon Chile. Hadden wij maar weer eens zulk mooi weer met DQ... :cry:

Image
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ben je het weer van de zondagavond dit jaar vergeten? Hoe die zon doorbrak tijdens NC, WS en Isaac. Was toch wel perfect weer als je het mij vraagt voor de closing.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Image

Ziet er wel gaaf uit, ben erg benieuwd naar de endshow
Hardtraxx Veteran
Joey wrote:Ben je het weer van de zondagavond dit jaar vergeten? Hoe die zon doorbrak tijdens NC, WS en Isaac. Was toch wel perfect weer als je het mij vraagt voor de closing.
Was er alleen tijdens de druilerige zaterdag xd
Hardtraxx Veteran
Ah vandaar. De zaterdag was wel iets minder ja, vooral 's ochtends met die regen toen je net je tentje uitkwam. xd

Heb een filmpje gezien op facebook van het anthem tijdens de endshow, vuurwerj zag er heel tof uit. Verder leken het maar een paar lasers en lampen te zijn, niet echt spectaculair verder imo. Kan natuurlijk aan de kwaliteit liggen.
Hardtraxx Veteran
Joey wrote:Ah vandaar. De zaterdag was wel iets minder ja, vooral 's ochtends met die regen toen je net je tentje uitkwam. xd

Heb een filmpje gezien op facebook van het anthem tijdens de endshow, vuurwerj zag er heel tof uit. Verder leken het maar een paar lasers en lampen te zijn, niet echt spectaculair verder imo. Kan natuurlijk aan de kwaliteit liggen.
Ik haat regen >.<

Mareh ben idd benieuwd naar de officiele 'eindshow movie'. Van de filmpjes die ik gezien heb zag het vuurwerk er wel gaaf uit.
Een ding viel me wel op, die gasten daar gaan echt compleet uit hun stekker :D
Altijd gaaf om te zien hoe zoiets als Defqon wordt ontvangen aan de andere kant van de wereld :cool:
Hardtraxx Veteran
Dat viel mij ook op ja! Heel ander volk dan dat je hier ziet met Defqon.