Titan kan dat hebben.wrote:Z'n lengte geeft het ook iets moois vind ik. En de beweging die je in z'n vest ziet.
Frontliner draagt laarsjes, maar titan leren jasjes met knopjes
Active topics in Algemeen
Moderators
Emporium Samurai (Hardstyle), vond t zelf een erg mooie stage (met prima geluid)

Nee sorry, het idee is leuk, de uitvoering valt tegen.
-
B
Hij kijkt wel erg boos
Ja is meer wat voor een ekte rawstyle stage.wrote:Hij kijkt wel erg boos
Op zich is dat vuurwerk dat naar elkaar spuit wel een vet effect, maar goed daar heb je de overige 10,75 uur geen fluit aan.
-
B
Ohh het is een bassface!wrote:Ja is meer wat voor een ekte rawstyle stage.wrote:Hij kijkt wel erg boos
Even terugkomend op Fantasy Island, mainstage zag er echt bruut uit en vergeleken met vorig jaar flink verbeterd!

-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Zeker weten! Die fonteinen waren ook erg vet!! Vond de eindshow alleen wat matig helaas...wrote:Even terugkomend op Fantasy Island, mainstage zag er echt bruut uit en vergeleken met vorig jaar flink verbeterd!![]()
Idd, fonteinen had ik nog niet eerder gezien! Eindshow was wel oke, showelement had ik ook nog wel iets meer van verwacht.. Gelukkig maakte de tracklist een hoop goed!wrote:Zeker weten! Die fonteinen waren ook erg vet!! Vond de eindshow alleen wat matig helaas...wrote:Even terugkomend op Fantasy Island, mainstage zag er echt bruut uit en vergeleken met vorig jaar flink verbeterd!![]()
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Dreamfields - XXlerator Stage

q-dance is er echt op achteruit gegaan qua stages als je die gaat vergelijken met andere organisaties van tegenwoordig
Ze gaan in het opzich van groter / breder / hoger niet mee ja.
Maar wat ik wel bij q-dance vind, ze kijken veel meer naar de details en de 3d vormgeving van de stage. Als je kijkt naar Defqon Main & bijv. de magenta / indigo op Defqon.
Als je dan kijkt naar de dreamfields stage, vind ik het juist gewoon een vlak zijl tegen de stage aan en dat is het...
Maar wat ik wel bij q-dance vind, ze kijken veel meer naar de details en de 3d vormgeving van de stage. Als je kijkt naar Defqon Main & bijv. de magenta / indigo op Defqon.
Als je dan kijkt naar de dreamfields stage, vind ik het juist gewoon een vlak zijl tegen de stage aan en dat is het...
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
In details doen ze het inderdaad goed marja dan nog. Dan zijn de stages van bijvoorbeeld Insomniac alsnog echt 10x vetter

Wel vetjes, al was die vogel 10x mooier, wat een stage was dat.wrote:Dreamfields - XXlerator Stage
Het was niet maar alleen een zijltje ervoor en klaarwrote:Als je dan kijkt naar de dreamfields stage, vind ik het juist gewoon een vlak zijl tegen de stage aan en dat is het...
Dreamfields viel tegen. Was idd een groot stuk gewoon wat zeil.
Ik vind zelf dat Q-Dance met hun stages veel groter mogen gaan uitpakken. Ze doen het al wel goed en professioneel alleen soms denk ik: 'Bij andere feesten (voor minder geld) krijg je meer.'wrote:Ze gaan in het opzich van groter / breder / hoger niet mee ja.
Men is blijkbaar meer onder de indruk van een muur bestaande uit wat simpele geprinte doeken, dan van een goed zorgvuldig opgebouwde stage bestaande uit echt losse elementen
terwijl ik voor dat laatste veel meer respect heb
Reverze 2015 en 2014, Lotto Arena.. was zeer vet!wrote:Men is blijkbaar meer onder de indruk van een muur bestaande uit wat simpele geprinte doeken, dan van een goed zorgvuldig opgebouwde stage bestaande uit echt losse elemententerwijl ik voor dat laatste veel meer respect heb
Gewoon heel Reverze kwa stage design. Goede combi met LED, decor en show.
Niet helemaal mee eens..wrote:q-dance is er echt op achteruit gegaan qua stages als je die gaat vergelijken met andere organisaties van tegenwoordig
Kijk eens naar details.. zelfs op Defqon merkte ik s'avonds nog nieuwe dingen op in de stage..
vind ik veel vetter dan zo'n wall met alleen maar doeken en LED
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Arcadia

Holy shit!
View on YouTube
Tering vet ook die elektriciteit @ 0:53 - 1:03
Gemaakt van 50 ton gerecycled materiaal & s'werelds eerste Biofuel flame system.

Holy shit!
View on YouTube
Tering vet ook die elektriciteit @ 0:53 - 1:03
Gemaakt van 50 ton gerecycled materiaal & s'werelds eerste Biofuel flame system.
vet dat zoiets daar gewoon buiten in de stad kan