Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mee eens.
als je hardstyle dj's in de top 100 wil dat moet je een verkiezing houden binnen nederland.
denk dan dat een top 100 te groot is maar met een top 40 zal je er zeker een paar tegen komen.
gelukkig staan er inderdaad geen hardstyle artiesten in die wereldwijde top 100.
de enige die een kans had gemaakt is showtek omdat die ook erg druk in het buitenland zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch vind ik het jammer dat er geen hardstyle dj in staat :P
Wie weet in de toekomst
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showtek op 113....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StantonDJ schreef:
Showtek op 113....


Geen hardstyle -.-

kijken wie er hapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mee eens met Dakpan!
anders word het denk ik te commercieel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

harde rofl @ ace of bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mij maakt het niet uit of ze er nou wel of niet in staan, ik stem er wel voor :P
maar dat idee van hier op de site een top 40 maken is ook een leuk idee vind ik :)
miss een keer doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
StantonDJ schreef:
Showtek op 113....


Geen hardstyle -.-

kijken wie er hapt


IK!! :clap:
HAP
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 03:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nou ik vind het nog knap dat Showtek bijna in de top 100 staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 00:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mvo schreef:
daar hoort hardstyle (gelukkig ;)) nog niet bij, al zijn voor mij Pavo, Mondello, Luna, Isaac echte helden achter de tafels.

Die Pavo echt hé? Ik was een week geleden bij de Harlem Nights waar Pavo zijn Dj Pavo Solo had en echt wtf, die gast die draaide echt zo lekker. Normaliter ben ik niet zo echt oplettend daarop, als d'r maar gebeukt wordt, maar die gast :oh: Niet normaal; het ging van oldschool, early, hardstyle naar hardcore en in elk genre had hij wel harde en softe delen in zitten. Echt super lekker feest en dat kwam echt door de stijl waarmee hij draaide! Pavo + 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Milán schreef:
mvo schreef:
daar hoort hardstyle (gelukkig ;)) nog niet bij, al zijn voor mij Pavo, Mondello, Luna, Isaac echte helden achter de tafels.

Die Pavo echt hé? Ik was een week geleden bij de Harlem Nights waar Pavo zijn Dj Pavo Solo had en echt wtf, die gast die draaide echt zo lekker. Normaliter ben ik niet zo echt oplettend daarop, als d'r maar gebeukt wordt, maar die gast :oh: Niet normaal; het ging van oldschool, early, hardstyle naar hardcore en in elk genre had hij wel harde en softe delen in zitten. Echt super lekker feest en dat kwam echt door de stijl waarmee hij draaide! Pavo + 1

Dat is ook de kracht van pavo. Ik vind trouwens dat veel DJ's een voorbeeld aan hem kunnen nemen, zulke lekkere sets zet hij neer! Zo dan ga ik nu een ontbijtje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2009 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou er ook misschien heen gaan, uiteindelijk niet gegaan ivm tentamens.. Zo te horen was het dus erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bijzonder vet ja ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen