Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Plaatje


Respect to that! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
:worship: :worship:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 02:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
denk jij dat wij als hardstyle liefhebbers, die artiesten in de top 100 krijgen?

Mwah, ik val in herhaling, maar nogmaals: met die instelling van jou niet nee!

Maar goed, over één jaar, dan ben je 18. Ga je dan ook nadenken over wat je gaat stemmen, of denk je dan gewoon a-rationeel: boeie, wat maakt mijn stem nou uit, als miljoenen anders ook al hun stem uitbrengen dan stem ik gewoon op degene die het meest kans maakt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Mwah, ik val in herhaling: met die instelling van jou niet nee!

Maar goed, over één jaar, dan ben je 18. Ga je dan ook stemmen, of denk je dan ook van: boeie, wat maakt mijn stem nou uit, als miljoenen anders ook al hun stem uitbrengen

dat denk ik inderdaad :x democratie = Dictatuur van de meerderheid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner
Davide Sonar
Alphaverb
Zatox
Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-fan
The Pitcher
Activator
Zany
Technoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2009 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Guide4U schreef:
denk jij dat wij als hardstyle liefhebbers, die artiesten in de top 100 krijgen?

Mwah, ik val in herhaling, maar nogmaals: met die instelling van jou niet nee!

Maar goed, over één jaar, dan ben je 18. Ga je dan ook nadenken over wat je gaat stemmen, of denk je dan gewoon a-rationeel: boeie, wat maakt mijn stem nou uit, als miljoenen anders ook al hun stem uitbrengen dan stem ik gewoon op degene die het meest kans maakt ?

Ok ok, gelijk heb je,

maar wees ook even redelijk: op het moment zit een HS Artiest in de top 100 er op het moment niet in. dus inderdaad, ik val ook in herhaling: wat heeft meer zin:
stemmen op een artiest die toch veel stemmen krijgt, dus een grote kans krijgt om hoog in de top 100 te eindigen.

of stemmen op artiesten die slecht een kleine kans hebben om er in te komen, en er uiteindelijk toch niet inkomen.
ik heb algezegd: als hs echt groot is dan gaan mijn stemmen daarheen :) maar hs is niet groot en al helemaal niet internationaal! dat is de eerste stap.


BTW ik ben over een maandje achtien! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez
Zany
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon voor mijn fav's gekozen, ook al maken ze miss weinig tot geen kans.

Frontliner
Donkey Rollers
Dutch Master
Noisecontrollers
Yoji Biomehanika
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2009 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Milán schreef:
Mwah, ik val in herhaling: met die instelling van jou niet nee!

Maar goed, over één jaar, dan ben je 18. Ga je dan ook stemmen, of denk je dan ook van: boeie, wat maakt mijn stem nou uit, als miljoenen anders ook al hun stem uitbrengen

dat denk ik inderdaad :x democratie = Dictatuur van de meerderheid :/


Ik zei wat anders dan je citaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Milán schreef:
Guide4U schreef:
denk jij dat wij als hardstyle liefhebbers, die artiesten in de top 100 krijgen?

Mwah, ik val in herhaling, maar nogmaals: met die instelling van jou niet nee!

Maar goed, over één jaar, dan ben je 18. Ga je dan ook nadenken over wat je gaat stemmen, of denk je dan gewoon a-rationeel: boeie, wat maakt mijn stem nou uit, als miljoenen anders ook al hun stem uitbrengen dan stem ik gewoon op degene die het meest kans maakt ?

Ok ok, gelijk heb je,

maar wees ook even redelijk: op het moment zit een HS Artiest in de top 100 er op het moment niet in. dus inderdaad, ik val ook in herhaling: wat heeft meer zin:
stemmen op een artiest die toch veel stemmen krijgt, dus een grote kans krijgt om hoog in de top 100 te eindigen.

of stemmen op artiesten die slecht een kleine kans hebben om er in te komen, en er uiteindelijk toch niet inkomen.
ik heb algezegd: als hs echt groot is dan gaan mijn stemmen daarheen :) maar hs is niet groot en al helemaal niet internationaal! dat is de eerste stap.


BTW ik ben over een maandje achtien! :P



Je gaat toch stemmen op de dj's die jij het best vind en niet de dj waar iedereen al op stemt?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:

Je gaat toch stemmen op de dj's die jij het best vind en niet de dj waar iedereen al op stemt?!


de dj's die ik koos ZIJN mijn favoriete dj's :/
denk je dat ik nou echt zo retarded ben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Atraxisz schreef:

Je gaat toch stemmen op de dj's die jij het best vind en niet de dj waar iedereen al op stemt?!


de dj's die ik koos ZIJN mijn favoriete dj's :/
denk je dat ik nou echt zo retarded ben?


Ja dat is toch ook de bedoeling.. ?! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 02:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Guide4U schreef:
Atraxisz schreef:

Je gaat toch stemmen op de dj's die jij het best vind en niet de dj waar iedereen al op stemt?!


de dj's die ik koos ZIJN mijn favoriete dj's :/
denk je dat ik nou echt zo retarded ben?


Ja dat is toch ook de bedoeling.. ?! :huh:

heb jij de discussie wel gevolgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja.. Jij stemt op non-hardstyle dj's want hardstyle dj's komen toch niet in de lijst, terwijl je misschien hardstyle dj's beter vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ja.. Jij stemt op non-hardstyle dj's want hardstyle dj's komen toch niet in de lijst, terwijl je misschien hardstyle dj's beter vind

Hoppa, iemand die mij begrijpt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ja.. Jij stemt op non-hardstyle dj's want hardstyle dj's komen toch niet in de lijst, terwijl je misschien hardstyle dj's beter vind

Ik luister ook nog andere muziek :thumbup:
De artiesten die ik heb gekozen zijn mijn favorieten, klaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Atraxisz schreef:
Ja.. Jij stemt op non-hardstyle dj's want hardstyle dj's komen toch niet in de lijst, terwijl je misschien hardstyle dj's beter vind

Ik luister ook nog andere muziek :thumbup:
De artiesten die ik heb gekozen zijn mijn favorieten, klaar. :)


Ok zeg dat dan!
Jij laat merken dat je niet op hardstyle dj's stemt omdat die toch niet in de lijst komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De instelling van dat er toch geen Hardstyle DJ in terecht komt gaat nergens over!!!

Ik heb gestemd op Noisecontrollers, WildstyleZ, Ran-D, HeadhunterZ en D-Block & S-Te-Fan!!
Het ken mij geen fuck schelen of ze niet in de top 100 komen! Ze vragen mij om mijn Favo en Beste DJ's!
Dan stem ik op MIJN Favo en Beste DJ's!

En idd, als je moet gaan stemmen voor verkiezingen of wat dan ook stem je toch ook niet op CDA of PVDA omdat die er toch wel inkomen!

Stem voor jezelf! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
De instelling van dat er toch geen Hardstyle DJ in terecht komt gaat nergens over!!!

Ik heb gestemd op Noisecontrollers, WildstyleZ, Ran-D, HeadhunterZ en D-Block & S-Te-Fan!!
Het ken mij geen fuck schelen of ze niet in de top 100 komen! Ze vragen mij om mijn Favo en Beste DJ's!
Dan stem ik op MIJN Favo en Beste DJ's!

En idd, als je moet gaan stemmen voor verkiezingen of wat dan ook stem je toch ook niet op CDA of PVDA omdat die er toch wel inkomen!

Stem voor jezelf! ;)


Jij snapt het! :thumbup:
Dat bedoel ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Dada Life
2. Benga
3. Boys Noize
4. Davide Sonar
5. Dj Ghst
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zag ergens op een site dat de top 100 van dit jaar alweer uit was...
Armin op 1
Tiesto op 2
hardstyle dj op euh... niet! :oh:

jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:20 
 
Hardtraxxer

Deze verkiezing heeft ook alles te maken met de populariteit van een genre. Momenteel is house/club erg in trek en wereldwijd
heeft dat nu eenmaal de meeste aanhang. Logisch ook dat zij de meeste stemmen krijgen. Hardstyle is
relatief onbekend buiten de landsgrenzen. Daarnaast heb je ook nog een grote groep die hardstyle "underground" wil houden, dus dan
stem je ook al niet op die artiesten die dat genre uitdragen.

Zelf heb ik geen enkel idee of bijvoorbeeld Armin van Buuren goed kan draaien. Waarschijnlijk wel want anders wint hij niet voor de 3e keer
dacht ik. Ik kan daarom ook niet oordelen of de lijst terecht is of niet, maar het komt puur voort uit hoe populair het genre is wereldwijd gezien, en
daar hoort hardstyle (gelukkig ;)) nog niet bij, al zijn voor mij Pavo, Mondello, Luna, Isaac echte helden achter de tafels.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen