wrote:Leef jij onder een steen ofzo?wrote:Best knap voor iemand die nogsteeds hulp krijgt tijdens producerenwrote:Zo dan, Warface nieuwe binnenkomer op plek 65

wrote:Leef jij onder een steen ofzo?wrote:Best knap voor iemand die nogsteeds hulp krijgt tijdens producerenwrote:Zo dan, Warface nieuwe binnenkomer op plek 65

Headhunterz: Teert op zijn gewonnen fanbase in de 3 jaar dat hij mee heeft gedraaid in de EDM scene. Vooral populair in het buitenland.wrote:33. Headhunterz
40. Angerfist
44. Radical Redemption
58. Miss K8
59. Brennan Heart
65. Warface
67. Da Tweekaz
Ik blijf het een dubieus lijstje vinden....
Vind da tweekaz / warface misschien wel terecht maar de rest ? die brengen nauwelijks platen uit toch. Brennan Heart serieus ?? Misschien hebben ze de loyaalste fanbase zou kunnen maar als ik dit lijstje zie dan denk ik mmmz afgelopen jaar (2017) waren er wel andere uitschieters
Zit er dus toch iets van sense in die lijst. Graf Zatoxwrote:Zatox is er ook uit toch?
Stond in 2012, een lange tijd voor zijn EDM periode, gewoon 11e hoor.Headhunterz: Teert op zijn gewonnen fanbase in de 3 jaar dat hij mee heeft gedraaid in de EDM scene. Vooral populair in het buitenland.
Vind je het gek bij een POLLwrote:DJ Mag![]()
is toch nu wel algemeen bekend dat het een lijstje is met populaire jongens die stemmen kopen.
wrote:populairste. Meer is het ook niet
Het verbaast me dan ook eigenlijk dat ze er niet in staan, had ze eigenlijk wel rond plek 80 of zo verwacht. Zeker omdat ze goed geadverteerd hadden, veel grote podia's gedaan en qua marketing met het wolfpack gebeuren zat het ook wel goed eigenlijk.wrote:Hadden frequencerz niet reclame lopen maken als een malle?![]()
So dan. Vorig jaar stonden er nog een hoop net buiten de lijst.wrote:Het zou je verbazen, maar ze staan ook niet in de 'Next 50'
https://djmag.nl/comin-ade/10242017-120 ... 0-net-niet
sowieso geen hardstyle artiesten, wat ik erg opvallend vind
Geloof je t zelf dat ze de DJ MAG niet blijven promoten als hun aantal boekingen en inkomen ervan afhankelijk is?wrote:Mooi, kunnen de artiesten in 2018 weer alle aandacht vestigen op het maken van muziek ipv deze kul lijstjes promoten.
Ik vraag me werkelijk af in hoeverre een dj mag positionering buiten de top 100 ook maar enige invloed heeft op de boekingsfee van een met alle respect 'hardstyle' artiest.wrote:Geloof je t zelf dat ze de DJ MAG niet blijven promoten als hun aantal boekingen en inkomen ervan afhankelijk is?wrote:Mooi, kunnen de artiesten in 2018 weer alle aandacht vestigen op het maken van muziek ipv deze kul lijstjes promoten.