1. Regain
2. Phuture Noize
3. Noisecontrollers
4. Radical Redemption
5. Prefix & Density
2. Phuture Noize
3. Noisecontrollers
4. Radical Redemption
5. Prefix & Density
Mwah, ze maken best leuke nummers, maar echt onderscheiden en vernieuwen doen ze niet (niet meer, in the Visions geval)wrote:Nog steeds 0 keer The Vision voorbij zien komen in iemands top 5. Sound Rush ook nog maar 1 x.
Dacht dat deze heren hier wel iets populairder waren dan 0 en 1 stemmen (tot zo ver)
Ook veel Da Tweekazwrote:als ik kijk naar wat ik facebook voorbij zie komen wordt er massaal op malice, caine en rebelion gestemd.
Met alle respect voor deze mannen, maar dit verdienen ze (nog) niet naar mijn mening.
als je kijkt naar het productietechnische gebied dan.
Ja, want harder is beterwrote:Ja. De meeste mensen in mijn omgeving vinden het 'langzame kut muziek'wrote:ben je je hier aan het verontschuldigen?wrote: 5. Kygo (Ja ik vind zijn album heel vet)
Jawel want als de mensen met kijk op de zaak nu niet meer gaan stemmen word het een nog grotere grap en staat dalijk feest DJ Ruud op plek 8.wrote:Na vorig jaar wil je toch niet meer mee doen aan deze commerciële grap
Alsof stemmen op Delete en Phuture Noize ervoor gaat zorgen dat die lijst beter wordt.wrote:Jawel want als de mensen met kijk op de zaak nu niet meer gaan stemmen word het een nog grotere grap en staat dalijk feest DJ Ruud op plek 8.wrote:Na vorig jaar wil je toch niet meer mee doen aan deze commerciële grap
Dat hebben we pas nog gedaan. En dan zou ik anders gestemd hebben.wrote:1. B-Front
2. Radical Redemption
3. Frequencerz
4. Hard Driver
5. Bass Modulators
Ik zal trouwens alle stemmen in dit topic optellen en daar een 'hardtraxx top 100'' van maken. Of top 30 of iets dergelijks.
Ik weet niet wat het minimum is. Maar als je er van uitgaat dat er 320 unieke dj's in stonden in 2015 (van alle stemmen), lijkt het me dat het minimum aardig hoog ligt.wrote:Iemand eigenlijk enig idee hoeveel stemmen je moet halen wil je in de top 100 eindigen?