Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
1. Vazard
2. Thera
3. Malice
4. Headhunterz
5. Phuture noize
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
1. Headhunterz
2. Phuture Noize
3. B-Front
4. Noisecontrollers
5. Wildstylez
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
1. Phuture Noize
2. B-Front
3. Geck-o
4. Wildstylez
5. Headhunterz
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TSFH wrote:
Daveytl wrote:Zijn er op dit forum ook mensen die niet op B-Front en Phuture Noize stemmen? :lol:
Moet zeggen dat ik het wel fantastisch vind, naar mijn mening de beste Hardstyle producers van het jaar.
Ik verbaas me vooral dat redelijk weinig mensen op MYST stemmen. Vind dat toch wel de verrassing dit jaar.
Mwah, ik snap de Myst hype niet helemaal. Before You Go is oprecht 1 van de vetste platen van het jaar, maar daarnaast heeft ie niet zo gek veel geweldige platen/hitjes naar mijn mening.
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
1. Atmozfears
2. Radical Redemption
3. Headhunterz
4. Deetox
5. Sub Zero Project
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
1. Crypsis
2. Angerfist
3. The Outside Agency
4. Deathmachine
5. Mindustries
A
1. Noisecontrollers
2. Phuture Noize
3. Sound Rush
4. Project One(doet me niks)
5. Prefix & Density
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
95% van de Hardstyle scene.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sonnebloem wrote:Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?
99% van de hele DJ MagTop 100.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
sonnebloem wrote:Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?
Zatox en Brennan Heart in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Ik vind dat iedere DJ "recht" heeft op een plek in de top 100. Iedere DJ heeft wel fans die steun en plezier halen uit hun muziek en daar gaat het bij muziek (naar mijn mening) over. Of je nou 1 miljoen mensen raakt met je muziek of maar 10 maakt imo niet uit. Iedere DJ die in deze lijst komt betekent voor een hele hoop mensen heel veel en alleen daarom al vind ik het altijd verdiend. 
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
TSFH wrote:
Zatox en Brennan Heart in ieder geval.
:yes: :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote:Ik vind dat iedere DJ "recht" heeft op een plek in de top 100. Iedere DJ heeft wel fans die steun en plezier halen uit hun muziek en daar gaat het bij muziek (naar mijn mening) over. Of je nou 1 miljoen mensen raakt met je muziek of maar 10 maakt imo niet uit. Iedere DJ die in deze lijst komt betekent voor een hele hoop mensen heel veel en alleen daarom al vind ik het altijd verdiend. 
Daar moet ik wel zeggen dat je een punt hebt. Maar meer voor de mensen hier en kwalitatief gezien en naar de sets kijkend ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het is ook echt niet een lijst op skill of kwaliteit.

Het is gewoon de top 100 populairste DJ's of de top 100 DJ's die de meeste mensen in konden huren om stemmen te winnen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Dat klopt, maar los van dat
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Svbtwee wrote:Ik vind dat iedere DJ "recht" heeft op een plek in de top 100. Iedere DJ heeft wel fans die steun en plezier halen uit hun muziek en daar gaat het bij muziek (naar mijn mening) over. Of je nou 1 miljoen mensen raakt met je muziek of maar 10 maakt imo niet uit. Iedere DJ die in deze lijst komt betekent voor een hele hoop mensen heel veel en alleen daarom al vind ik het altijd verdiend. 
Amen. (L)
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Kan wel op Phuture Noize, Delete en Sound Rush gaan stemmen die ook echt tot mijn favorieten behoren, maar denk dat de kans zeer klein is dat zij er ook daadwerkelijk in komen.

Heb dus gewoon 'Hardstyle' gestemd en wel voor namen die ik leuk vind ofcourse.

Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Atmozfears
Frequencerz

Edit: En ook al spreekt de stijl van Brennan Heart de meesten hier niet aan (mij ook niet echt), vind ik dat toch wel echt een DJ die er in thuishoort imo.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Aristo wrote:Edit: En ook al spreekt de stijl van Brennan Heart de meesten hier niet aan (mij ook niet echt), vind ik dat toch wel echt een DJ die er in thuishoort imo.
Zonder direct te haten, vanwaar? Trackkeuze, techniek?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Denk dat ie bedoelt omdat het altijd al een grote is geweest en nu nog een gigantische naam heeft in de scene ondanks z'n matige (naar mijn idee) prestaties
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Het is de dj mag 2017, niet de dj mag "wat heb je gepresenteerd in het verkleden".
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Crypsis
B-Front
Frequencerz
Phuture Noize

verder nog twijfel tussen oa. degos & re-done, high voltage, hard driver en bass chaserz
sowieso eigenlijk wel twijfel of ik wel ga stemmen.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Linus wrote:sowieso eigenlijk wel twijfel of ik wel ga stemmen.
Niets moet hoor, maar waarom zou je niet stemmen? Je kan iets voor je favoriete artiesten in return doen als dank voor de livesets en muziek die ze hebben uitgebracht ect...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
ThaBomba. wrote:Het is de dj mag 2017, niet de dj mag "wat heb je gepresenteerd in het verkleden".
Daar putten ze naar mijn idee nog steeds populariteit uit. Als brennan heart dit jaar binnen was komen waggelen was het niks geworden
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
simon10pont wrote:
Linus wrote:sowieso eigenlijk wel twijfel of ik wel ga stemmen.
Niets moet hoor, maar waarom zou je niet stemmen? Je kan iets voor je favoriete artiesten in return doen als dank voor de livesets en muziek die ze hebben uitgebracht ect...
Dat is ook de enige reden waarom ik zou gaan stemmen. Echter heeft de afgelopen jaren geen enkele van mijn top5 de lijst gehaald en dan hebben ze ook weinig aan die support. Het blijft toch altijd een beetje een schimmige lijst met de speculaties over gekochte stemmen, of die twee belgen die promomeisjes mee namen naar tomorrowland.