Phuture Noize
Headhunterz
B-Front
Geck-O
Dj Thera
Headhunterz
B-Front
Geck-O
Dj Thera
Ik verbaas me vooral dat redelijk weinig mensen op MYST stemmen. Vind dat toch wel de verrassing dit jaar.wrote:Zijn er op dit forum ook mensen die niet op B-Front en Phuture Noize stemmen?![]()
Moet zeggen dat ik het wel fantastisch vind, naar mijn mening de beste Hardstyle producers van het jaar.
Ik vooral vanwege zijn set op Wish. Al die klassiekers en dan aangevuld met nieuwe pareltjes. Heerlijk genieten was dat.wrote:Snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen al op Headhunterz stemmen. Heeft vrij weinig gepresteerd dit jaar. Heeft alleen een comeback gemaakt, maar is verder amper met nieuwe muziek gekomen.
Heeft vrij weinig in de Hardstyle gepresteerd dit jaar ja, wat logisch is aangezien hij pas 1 week terug is. Niemand die een beetje verstand heeft van muziek neemt die lijst serieus, maar het is wel zo dat als jij stemt op je favoriete dj/producer (en meerderen doen dat) = hogere rank = bekendheidsboost (ookal is die boost misschien klein voor namen die al bekend zijn en dan tussen de 20-100 eindigen) = meer gigs. Oftewel, het is goed voor de carriere van je favoriete artiestenwrote:Snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen al op Headhunterz stemmen. Heeft vrij weinig gepresteerd dit jaar. Heeft alleen een comeback gemaakt, maar is verder amper met nieuwe muziek gekomen.
het is niet voor niets een populariteit wedstrijd. Ik ben net zo schuldig hier aan.wrote:Snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen al op Headhunterz stemmen. Heeft vrij weinig gepresteerd dit jaar. Heeft alleen een comeback gemaakt, maar is verder amper met nieuwe muziek gekomen.