Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ik heb iig op hem gestemd en ik denk dat hij bij veel mensen toch nog wel de gunfactor mee heeft.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Top 100 lijst interesseert me vrij weinig, maar ben blij dat Martin Garrix op #1 staat en niet die twee Belgische clowns.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
TSFH wrote:Noisecontrollers dus weer niet in de lijst dit jaar en die drama Brennan Heart en Zatox natuurlijk wel :/
Heeft Zatox überhaupt iets gedaan het laatste jaar? (Oprechte vraag).

Ach ja, ik denk persoonlijk dat NC niet zo veel waarde hecht aan die hele top 100, hij weet heus wel hoe dat allemaal in elkaar steekt, en dat je het vooral niet serieus moet nemen.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Pommer wrote: Heeft Zatox überhaupt iets gedaan het laatste jaar? (Oprechte vraag).
.
Alleen hierom kun je die lijst toch al niet serieus nemen.. Zatox :x
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 37 minutes ago
Zo dan, Alan Walker heeft zich snel in de top 100 weten te werken met die 3 hitjes van hem :oh:

Maarja, hoeveel kan je nou nog wel geloven dat die stemmen alleen de invloed bepalen
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Ach ja, ik denk persoonlijk dat NC niet zo veel waarde hecht aan die hele top 100, hij weet heus wel hoe dat allemaal in elkaar steekt, en dat je het vooral niet serieus moet nemen.
Of juist wel omdat hij weet dat iedereen productie-wise stemt. Oh en voor de export is het ook wel handig als je lekker hoog staat.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik had me vorig jaar voorgenomen om niet meer aan die poppenkast mee te doen, maar heb me toch weer laten overhalen. Wederom niks van mijn top5 in de lijst. Waarschijnlijk net als vorig jaar weer een hoop in de plekken 101-200 blijven steken. Het is uiteindelijk een internationale poll en in het buitenland hebben ze over het algemeen nogal rare opvattingen bij de hardere stijlen (en electronische muziek im het algemeen) Dat zou zatox kunnen verklaren. Miss k8 kan ik ook niet anders duiden dan a: lekker wijf of b: oekraïense stembuscultuur.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Linus wrote:Miss k8 kan ik ook niet anders duiden dan a: lekker wijf of b: oekraïense stembuscultuur.
Nah, dat is wel een beetje te weinig credit voor Miss K8 als je het mij vraagt. Vind het zelf erg tof dat er een vrouwelijke hard dance DJ in de top 100 staat (verdiend of niet, daar hoeven we niet over te discussiëren). Maar op Nervo na is Miss K8 de enige vrouw in die hele lijst, wat best een prestatie is.

Verder slaat die hele lijst natuurlijk op een lul achter een drumstel. Dat Zaadtox en Da Tweekaz in de lijst staan zegt al genoeg.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Het blijft natuurlijk een populariteitslijst. En als het om dit soort lijstjes gaat, is de nederlandse scene nu eenmaal niet zo heel representatief. Een hardstyle artiest die in nederland misschien maar subtop is, maar in zuid amerika of australie razend populair is, kan makkelijk die top100 halen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Norther66 wrote:Het blijft natuurlijk een populariteitslijst. En als het om dit soort lijstjes gaat, is de nederlandse scene nu eenmaal niet zo heel representatief. Een hardstyle artiest die in nederland misschien maar subtop is, maar in zuid amerika of australie razend populair is, kan makkelijk die top100 halen.
Ik vind het daarom zo apart dat een Wildstylez deze lijst niet heeft gehaald, dat is toch wel een aardige hit buiten Nederland zou ik zeggen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Waarom is Oliver Heldens dan de hoogste House DJ? Waar vallen David Guetta, Garrix en DV & LM dan onder?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Basshunterzz wrote:Waarom is Oliver Heldens dan de hoogste House DJ? Waar vallen David Guetta, Garrix en DV & LM dan onder?
Big Room?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Er heeft een rectificatie plaats gevonden. Blear is de nieuwe nummer 1, meer dan terecht in mijn ogen!

DJ Mag top 100 (2020)
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Vent :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Sarabande wrote:
Linus wrote:Miss k8 kan ik ook niet anders duiden dan a: lekker wijf of b: oekraïense stembuscultuur.
Nah, dat is wel een beetje te weinig credit voor Miss K8 als je het mij vraagt. Vind het zelf erg tof dat er een vrouwelijke hard dance DJ in de top 100 staat (verdiend of niet, daar hoeven we niet over te discussiëren). Maar op Nervo na is Miss K8 de enige vrouw in die hele lijst, wat best een prestatie is.

Verder slaat die hele lijst natuurlijk op een lul achter een drumstel. Dat Zaadtox en Da Tweekaz in de lijst staan zegt al genoeg.
waarom da tweekaz niet? Als het om draaien gaat hebben ze altijd fatsoenlijke track + mixwerk en als het om populariteit gaat, nouja dat weet je zelf wel denk ik..
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Ik denk Zatox omdat nou eenmaal half hardstyle-luisterend italië hem in zijn lijstje zal hebben. En hetzelfde geldt voor Da Tweekaz bij Noorwegen of misschien wel heel Scandinavië
Last edited by Aristo on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
^ Noorwegen
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
chas1n wrote:http://wundergroundmusic.com/martin-garrix-promises-to-master-beatmatching-after-being-named-worlds-number-1-dj/

:lol:
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Ja DJMag heeft zichzelf dit jaar wel echt laten kennen zeg.
Uit laten lekken dat ze niets met stemmen doen, hele rare top100.
Mooi dat zo'n gevestigde naam als Hardwell er afstand van neemt.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Wat ik in wjd heb gepost:
ULTIMO wrote:Dat mensen nog waarde hechten aan die lijst begrijp ik niet.

De line up van AMF was allang bekend (met de nummer 1 als special guest, toevallig stond iedereen in de line up behalve Martin Garrix) terwijl de stembussen nog open waren.

Het is een soort populariteitspoll welke ook nog niet eens helemaal eerlijk lijkt te verlopen.

Gaan we naar de 'hard' scene kijken dan zegt de positie van de top100 artiesten ook al genoeg.
Heel hardcore luisterend Nederland (en daarbuiten) stemt op Angerfist (want de bekendste) en Miss K8 (want vrouw).

Heel hardstyle luisterend Italië stemt op Zatox (veel meer heeft Italië ook niet meer te bieden nadat Technoboy, Tuneboy, Tatanka en Mondello niet meer zijn zoals vroeger)

Pak je Da Tweekaz, dan stemt vgm heel Scandinavië daarop.
Radical redemption is natuurlijk de grote man van de hele raw beweging. Hebben we nog Coone, die heeft België achter zich staan, en tot slot Brennan Heart nog, welke vooral bij (sorry voor de term) 'dagjesmensen' en gelegenheidsluisteraars enorm populair is.

De echte kwaliteit (welke met name hier op Hardtraxx wel erkend wordt) staat vervolgens weer veel lager.
Atmozfears is inderdaad een goede producer, maar ik kan er zo nog een aantal opnoemen welke nóg beter zijn (los van of hun stijl je aanspreekt of niet) en die artiesten komen dan jammer genoeg weer niet voor in de top100 lijst.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 37 minutes ago
Ronzz wrote:View on YouTube
Maar dat hij grotendeels gelijk heeft vind ik wel dat hij het anders kan verwoorden. Komt naar mij nu over alsof er ook een beetje jaloezie speelt.

Wel tof dat hij er eerlijk over is, kan best wel wat effect hebben op zijn Dj carrière denk ik. en dan niet op de goede manier
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ik snap Hardwell helemaal, maar ik word wel echt moe van al dat 'fucking fuck facking' komt meteen zo onprofessioneel en onvolwassen over. :/
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Auteursrechtclaim op de video, ok. :lol: