Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb iig op hem gestemd en ik denk dat hij bij veel mensen toch nog wel de gunfactor mee heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 100 lijst interesseert me vrij weinig, maar ben blij dat Martin Garrix op #1 staat en niet die twee Belgische clowns.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 00:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Noisecontrollers dus weer niet in de lijst dit jaar en die drama Brennan Heart en Zatox natuurlijk wel :/

Heeft Zatox überhaupt iets gedaan het laatste jaar? (Oprechte vraag).

Ach ja, ik denk persoonlijk dat NC niet zo veel waarde hecht aan die hele top 100, hij weet heus wel hoe dat allemaal in elkaar steekt, en dat je het vooral niet serieus moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heeft Zatox überhaupt iets gedaan het laatste jaar? (Oprechte vraag).
.


Alleen hierom kun je die lijst toch al niet serieus nemen.. Zatox :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, Alan Walker heeft zich snel in de top 100 weten te werken met die 3 hitjes van hem :oh:

Maarja, hoeveel kan je nou nog wel geloven dat die stemmen alleen de invloed bepalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ach ja, ik denk persoonlijk dat NC niet zo veel waarde hecht aan die hele top 100, hij weet heus wel hoe dat allemaal in elkaar steekt, en dat je het vooral niet serieus moet nemen.

Of juist wel omdat hij weet dat iedereen productie-wise stemt. Oh en voor de export is het ook wel handig als je lekker hoog staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:56 
 
Hardtraxxer

Ik had me vorig jaar voorgenomen om niet meer aan die poppenkast mee te doen, maar heb me toch weer laten overhalen. Wederom niks van mijn top5 in de lijst. Waarschijnlijk net als vorig jaar weer een hoop in de plekken 101-200 blijven steken. Het is uiteindelijk een internationale poll en in het buitenland hebben ze over het algemeen nogal rare opvattingen bij de hardere stijlen (en electronische muziek im het algemeen) Dat zou zatox kunnen verklaren. Miss k8 kan ik ook niet anders duiden dan a: lekker wijf of b: oekraïense stembuscultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Linus schreef:
Miss k8 kan ik ook niet anders duiden dan a: lekker wijf of b: oekraïense stembuscultuur.

Nah, dat is wel een beetje te weinig credit voor Miss K8 als je het mij vraagt. Vind het zelf erg tof dat er een vrouwelijke hard dance DJ in de top 100 staat (verdiend of niet, daar hoeven we niet over te discussiëren). Maar op Nervo na is Miss K8 de enige vrouw in die hele lijst, wat best een prestatie is.

Verder slaat die hele lijst natuurlijk op een lul achter een drumstel. Dat Zaadtox en Da Tweekaz in de lijst staan zegt al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft natuurlijk een populariteitslijst. En als het om dit soort lijstjes gaat, is de nederlandse scene nu eenmaal niet zo heel representatief. Een hardstyle artiest die in nederland misschien maar subtop is, maar in zuid amerika of australie razend populair is, kan makkelijk die top100 halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Het blijft natuurlijk een populariteitslijst. En als het om dit soort lijstjes gaat, is de nederlandse scene nu eenmaal niet zo heel representatief. Een hardstyle artiest die in nederland misschien maar subtop is, maar in zuid amerika of australie razend populair is, kan makkelijk die top100 halen.


Ik vind het daarom zo apart dat een Wildstylez deze lijst niet heeft gehaald, dat is toch wel een aardige hit buiten Nederland zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is Oliver Heldens dan de hoogste House DJ? Waar vallen David Guetta, Garrix en DV & LM dan onder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom is Oliver Heldens dan de hoogste House DJ? Waar vallen David Guetta, Garrix en DV & LM dan onder?


Big Room?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er heeft een rectificatie plaats gevonden. Blear is de nieuwe nummer 1, meer dan terecht in mijn ogen!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vent :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Linus schreef:
Miss k8 kan ik ook niet anders duiden dan a: lekker wijf of b: oekraïense stembuscultuur.

Nah, dat is wel een beetje te weinig credit voor Miss K8 als je het mij vraagt. Vind het zelf erg tof dat er een vrouwelijke hard dance DJ in de top 100 staat (verdiend of niet, daar hoeven we niet over te discussiëren). Maar op Nervo na is Miss K8 de enige vrouw in die hele lijst, wat best een prestatie is.

Verder slaat die hele lijst natuurlijk op een lul achter een drumstel. Dat Zaadtox en Da Tweekaz in de lijst staan zegt al genoeg.


waarom da tweekaz niet? Als het om draaien gaat hebben ze altijd fatsoenlijke track + mixwerk en als het om populariteit gaat, nouja dat weet je zelf wel denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk Zatox omdat nou eenmaal half hardstyle-luisterend italië hem in zijn lijstje zal hebben. En hetzelfde geldt voor Da Tweekaz bij Noorwegen of misschien wel heel Scandinavië
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Noorwegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://wundergroundmusic.com/martin-gar ... mber-1-dj/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
http://wundergroundmusic.com/martin-garrix-promises-to-master-beatmatching-after-being-named-worlds-number-1-dj/

:lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja DJMag heeft zichzelf dit jaar wel echt laten kennen zeg.
Uit laten lekken dat ze niets met stemmen doen, hele rare top100.
Mooi dat zo'n gevestigde naam als Hardwell er afstand van neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik in wjd heb gepost:

ULTIMO schreef:
Dat mensen nog waarde hechten aan die lijst begrijp ik niet.

De line up van AMF was allang bekend (met de nummer 1 als special guest, toevallig stond iedereen in de line up behalve Martin Garrix) terwijl de stembussen nog open waren.

Het is een soort populariteitspoll welke ook nog niet eens helemaal eerlijk lijkt te verlopen.

Gaan we naar de 'hard' scene kijken dan zegt de positie van de top100 artiesten ook al genoeg.
Heel hardcore luisterend Nederland (en daarbuiten) stemt op Angerfist (want de bekendste) en Miss K8 (want vrouw).

Heel hardstyle luisterend Italië stemt op Zatox (veel meer heeft Italië ook niet meer te bieden nadat Technoboy, Tuneboy, Tatanka en Mondello niet meer zijn zoals vroeger)

Pak je Da Tweekaz, dan stemt vgm heel Scandinavië daarop.
Radical redemption is natuurlijk de grote man van de hele raw beweging. Hebben we nog Coone, die heeft België achter zich staan, en tot slot Brennan Heart nog, welke vooral bij (sorry voor de term) 'dagjesmensen' en gelegenheidsluisteraars enorm populair is.


De echte kwaliteit (welke met name hier op Hardtraxx wel erkend wordt) staat vervolgens weer veel lager.
Atmozfears is inderdaad een goede producer, maar ik kan er zo nog een aantal opnoemen welke nóg beter zijn (los van of hun stijl je aanspreekt of niet) en die artiesten komen dan jammer genoeg weer niet voor in de top100 lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:


Maar dat hij grotendeels gelijk heeft vind ik wel dat hij het anders kan verwoorden. Komt naar mij nu over alsof er ook een beetje jaloezie speelt.

Wel tof dat hij er eerlijk over is, kan best wel wat effect hebben op zijn Dj carrière denk ik. en dan niet op de goede manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap Hardwell helemaal, maar ik word wel echt moe van al dat 'fucking fuck facking' komt meteen zo onprofessioneel en onvolwassen over. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Auteursrechtclaim op de video, ok. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen