Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Ik luister net lekker setje The Supreme Team Outblast Angerfist Tha Playah & Evil Activities LIVE @ Dominator 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cYxSXkzgi50
Maar jeeeezus wist niet dat ik me zo kon ergeren aan een MC. Echt verschrikkelijk!


9 van de 10 keer is dat EA die erdoor heen schreeuwt ipv de MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:27 
 

Ik ben dit jaar voor het eerst op een trance feest geweest en daar was de hele avond geen MC, sindsdien ben ik van mening dat ze totaal overbodig zijn. Je kunt dan puur genieten van de muziek en erop los gaan.

Als ik me ergens kapot aan erger zijn het de sitdown moments en de standaard zinnetjes als "put your hands up in the air". Het zijn teksten waarvan het (grootste deel) publiek wel weer ineens een boast krijgt en losgaat! Maar dit moet niet nodig zijn om los te gaan op hardstyle toch? Dat is mijn mening iniedergeval! Ik zeg probeer het eens zonder!! maarja wie durft? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sitdowns :') redelijk...kansloos

Maar ik ben het wel met je eens dat MCs compleet overbodig zijn, hooguit om de artiesten aan te kondigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:17 
 

jordifcg schreef:
Ik luister net lekker setje The Supreme Team Outblast Angerfist Tha Playah & Evil Activities LIVE @ Dominator 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cYxSXkzgi50
Maar jeeeezus wist niet dat ik me zo kon ergeren aan een MC. Echt verschrikkelijk!

Hahaha lees de youtube comments!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Hahaha lees de youtube comments!


ookecht!
Citaat:
that MC needs to Shut the Fuck Up and let the music live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MC's vroegen vrijwel altijd niets toe.

put your hands up / party like there is no tomorrow / from the front to the back / give me all you got / yeah mr DJ is breaking down the haaauz.

en dat dan een paar keer herhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:33 
 
Hardtraxxer

Ik vind MC's helemaal geweldig. Ik verwacht geen intellectuele spraak, maar juichen en schreeuwen voor de sfeer op een feest. Dan zijn Ruffian, Villain & Renegade zeker helden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Ik vindt

Ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:39 
 

Henk-Jan schreef:
StephanKetz schreef:
Ik vindt

Ik niet.

Niedt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Henk-Jan schreef:
StephanKetz schreef:
Ik vindt

Ik niet.

Niedt?

Nietd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:50 
 
Hardtraxxer

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:39 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Onthafloorx schreef:
Toevallig woensdag naar een feest geweest zonder MC dan merk je toch wel dat het leuk is dat iemand het publiek aanmoedigt. Heb een keer op last world vorig jaar de slechtste MC ooit gezien. Die kende geeneens nummers ofzo haha.

Vind het kwalijker dat MC's die de nummers door en door (zouden moeten) kennen door de belangrijkste delen heen blijven blèren.

Vind Villain trouwens de laatste tijd wel weer leuk eigenlijk, ben benieuwd hoe ik daar na de zomer over denk.


Vindt villain ook altijd wel top mc chucky ook trouwens :) maar er zijn zoveel goeie mc's dv8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:47 
 

Onthafloorx schreef:
:) maar er zijn zoveel goeie mc's dv8 :)

Is daar er niet 1 van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Onthafloorx schreef:
:) maar er zijn zoveel goeie mc's dv8 :)

Is daar er niet 1 van?


U heeft net de 166666e post in algemeen gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da Syndrome & Renegade komen het eerste in me op :thumbsup: De rest ben ik niet kapot van ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Da Syndrome & Renegade komen het eerste in me op :thumbsup: De rest ben ik niet kapot van ..


Jep > MC Nolz ook wel. DV8 vaak, niet altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome is de über held, de rest voegt imo weinig toe... Persoonlijk lijkt het me misschien wel leuke als de DJ af en toe zelf wat zou zeggen. Zoals Zany wel eens doet :D Vind ik veel meer sfeer brengen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoor me er ter plekke op een feest eigenlijk bijna nooit aan. Ze vallen me ook niet echt op. Het zou me ook weinig interesseren als er geen MC is. Alleen een energieke MC (lees: Da Syndrome) krijgt wel de voorkeur boven een MC met alleen maar mooie praatjes. (lees: Villain)


The Skribbler schreef:
Persoonlijk lijkt het me misschien wel leuke als de DJ af en toe zelf wat zou zeggen. Zoals Zany wel eens doet :D Vind ik veel meer sfeer brengen...


True. Of zoals Marcel van Deepack, al hoe wel dat wel aardig een kermisact is geworden tegenwoordig helaas. Maar dat is altijd inderdaad wel vet. Maar ik begrijp dat de gemiddelde DJ dat niet echt zo snel zal doen aangezien de focus meer op het draaien ligt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
. Of zoals Marcel van Deepack


Comeon Yo! JAJA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind Ruffian een prima MC. DV8 kan nog wel, maar de rest vind ik niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Dit is zo'n legend! Kan niet zo veel van hem vinden helaas, maar alleen al die handbewegingen zwiepen me van mn stoel. En daarna nog ff lekker champagne uitdelen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
En daarna nog ff lekker champagne uitdelen! :D

Kijk, dat is altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:


Dit is zo'n legend! Kan niet zo veel van hem vinden helaas, maar alleen al die handbewegingen zwiepen me van mn stoel. En daarna nog ff lekker champagne uitdelen! :D

Zaterdag weer ff gezien met Angerfist Live, blijft me toch elke keer weer fascineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bijzonder lopen ergeren aan Ruffian tijdens Mysteryland 2012.

Onnodige onzinnige geschreeuw constant.

Het woordje 'RIGHT' afleren zou hem goed doen. Nietsnut.

Ik was zo opgelucht dat tijdens Lee Mac ik daar geen last van heb gehad.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen