Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 23 hours ago
corneelwr wrote:
Alm1ghty wrote:omdat er natuurlijk 80 kicks in een track zitten.
Ja, dit is nog wel een dingetje waar ik me nog wel eens aan stoor :P Haalt mijns inziens de drive er gigantisch uit
Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Aaltveeg wrote: Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D
Nog een reden om dat hele platform lekker links te laten liggen :P Ben daar zeker 10 jaar te oud voor heb ik het idee.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
corneelwr wrote:
Aaltveeg wrote: Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D
Nog een reden om dat hele platform lekker links te laten liggen :P Ben daar zeker 10 jaar te oud voor heb ik het idee.
Heeft imo minder met leeftijd te maken dan met het feit dat het vol met aandachtsgeile mensen zitten die alles doen voor maar een beetje tijdelijke aandacht.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Goede samenvatting over Social Media Broken Dennis, helemaal mee eens!
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:
corneelwr wrote:
Heeft imo minder met leeftijd te maken dan met het feit dat het vol met aandachtsgeile mensen zitten die alles doen voor maar een beetje tijdelijke aandacht.
Het is natuurlijk ook enorm algoritme based. Aandachtsgeile mensen trekken elkaar gewoon aan. Mijn tiktok feed is vol met astronomie dingen, politiek (geen twitter politiek maar genuanceerde content makers), boel andere creatieve dingen en schattige honden :P Ik zie nooit een dansje of een aandachtsgeil iemand of whatever mensen denken dat tiktok uit bestaat. Als iemand klaagt dat ie tiktok niks vindt heeft ie nooit tiktok gehad of heeft ie een hekel aan zichzelf. Want tiktok hun algoritme is heel sterk.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
THArdstyler wrote:Goede samenvatting over Social Media Broken Dennis, helemaal mee eens!
Broken Balance wrote:Content marketeer voor een bedrijf dat de volledige marketing en media voor bedrijven doet
De beste man zit er op
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
makrooy wrote: Het is natuurlijk ook enorm algoritme based. Aandachtsgeile mensen trekken elkaar gewoon aan. Mijn tiktok feed is vol met astronomie dingen, politiek (geen twitter politiek maar genuanceerde content makers), boel andere creatieve dingen en schattige honden :P Ik zie nooit een dansje of een aandachtsgeil iemand of whatever mensen denken dat tiktok uit bestaat. Als iemand klaagt dat ie tiktok niks vindt heeft ie nooit tiktok gehad of heeft ie een hekel aan zichzelf. Want tiktok hun algoritme is heel sterk.
Of zelfbescherming of geen vage Chinese app met sketchy voorwaarden op je telefoon willen is op zich ook een goede. :P

En ja klopt, je kan prima een algoritme sturen, heb dat zelf bij Insta redelijk goed ingesteld en daar hou ik het ook mooi bij.
Hardtraxx Veteran
4449 posts member since 2023
last seen 1 hour ago
Gewoon lekker zagen en dikke bergen door de neus jagen :bomb:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Zaagkick wrote:Gewoon lekker zagen en dikke bergen door de neus jagen :bomb:
Dit kon mijn levensmotto wel zijn
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:
makrooy wrote: Het is natuurlijk ook enorm algoritme based. Aandachtsgeile mensen trekken elkaar gewoon aan. Mijn tiktok feed is vol met astronomie dingen, politiek (geen twitter politiek maar genuanceerde content makers), boel andere creatieve dingen en schattige honden :P Ik zie nooit een dansje of een aandachtsgeil iemand of whatever mensen denken dat tiktok uit bestaat. Als iemand klaagt dat ie tiktok niks vindt heeft ie nooit tiktok gehad of heeft ie een hekel aan zichzelf. Want tiktok hun algoritme is heel sterk.
Of zelfbescherming of geen vage Chinese app met sketchy voorwaarden op je telefoon willen is op zich ook een goede. :P

En ja klopt, je kan prima een algoritme sturen, heb dat zelf bij Insta redelijk goed ingesteld en daar hou ik het ook mooi bij.
Haha ja klopt natuurlijk. Ging mij vooral om de inhoud. Heb soms het idee dat men denkt dat tiktok alleen bestaat uit dansjes en domme challenges.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Hahahaha

Zeggen dat je de reactie van het publiek ziet en denken dat het altijd positief is. Ik stond op hardfest met de bek vol tanden hoeveel zaagkicks ik voorbij hoorde komen. En met mij vele andere. Dat mensen door dansen is niet direct een reden dat ze het goed vinden.
Ik hoor niet dezelfde 'Ooooooo' als een aantal jaren geleden toen die hype er was met een hoge pitched gated kick. Nee als je beweert dat het publiek dit mooi vind sta je echt rete ver van je fans en publiek af.

Maarja dat snap ik ook als je in je miljoenen vila in Schotland woont.
Letterlijk en figuur op afstand van de fans. Jammer.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
RTM93 wrote:Hahahaha

Zeggen dat je de reactie van het publiek ziet en denken dat het altijd positief is. Ik stond op hardfest met de bek vol tanden hoeveel zaagkicks ik voorbij hoorde komen. En met mij vele andere. Dat mensen door dansen is niet direct een reden dat ze het goed vinden.
Ik hoor niet dezelfde 'Ooooooo' als een aantal jaren geleden toen die hype er was met een hoge pitched gated kick. Nee als je beweert dat het publiek dit mooi vind sta je echt rete ver van je fans en publiek af.

Maarja dat snap ik ook als je in je miljoenen vila in Schotland woont.
Die gasten wonen gewoon in Nederland xd
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
RTM93 wrote: Maarja dat snap ik ook als je in je miljoenen vila in Schotland woont.
:lol:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Chroman wrote:Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd
Zeker in zo'n typisch Miljoenen bejaarden-hofje!!!1!

Denk dat ik geen recht van spreken heb aangezien ik in de Gezellige Uptempo Villawijk woon in Blaricum...
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:
Chroman wrote:Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd

Denk dat ik geen recht van spreken heb aangezien ik in de Gezellige Uptempo Villawijk woon in Blaricum...
@Pyschopaten_Offensief: graag NAW gegevens van Rickzel wijzigen ivm toekomstige strontzakken
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Rickzel wrote:

Je schrijft Penitentiaire Inrichting Vught verkeerd.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Basshunterzz wrote:
Die gasten wonen gewoon in Nederland xd
Ja zie, als er ergens afstand is tot de huidige generatie fans dan is het wel bij de bejaarden!
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ik wil graag een uitzondering voor Randy maken.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:Ik wil graag een uitzondering voor Randy maken.
Akkoord bevonden door de ballotage commissie.