Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 12:25 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Alm1ghty schreef:
omdat er natuurlijk 80 kicks in een track zitten.

Ja, dit is nog wel een dingetje waar ik me nog wel eens aan stoor :P Haalt mijns inziens de drive er gigantisch uit


Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaltveeg schreef:
Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D

Nog een reden om dat hele platform lekker links te laten liggen :P Ben daar zeker 10 jaar te oud voor heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Aaltveeg schreef:
Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D

Nog een reden om dat hele platform lekker links te laten liggen :P Ben daar zeker 10 jaar te oud voor heb ik het idee.


Heeft imo minder met leeftijd te maken dan met het feit dat het vol met aandachtsgeile mensen zitten die alles doen voor maar een beetje tijdelijke aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede samenvatting over Social Media Broken Dennis, helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
corneelwr schreef:
Aaltveeg schreef:
Jaaa maar dan krijg je wel lekker veel "oooohs" voor op TikTok hé :x :D

Nog een reden om dat hele platform lekker links te laten liggen :P Ben daar zeker 10 jaar te oud voor heb ik het idee.


Heeft imo minder met leeftijd te maken dan met het feit dat het vol met aandachtsgeile mensen zitten die alles doen voor maar een beetje tijdelijke aandacht.


Het is natuurlijk ook enorm algoritme based. Aandachtsgeile mensen trekken elkaar gewoon aan. Mijn tiktok feed is vol met astronomie dingen, politiek (geen twitter politiek maar genuanceerde content makers), boel andere creatieve dingen en schattige honden :P Ik zie nooit een dansje of een aandachtsgeil iemand of whatever mensen denken dat tiktok uit bestaat. Als iemand klaagt dat ie tiktok niks vindt heeft ie nooit tiktok gehad of heeft ie een hekel aan zichzelf. Want tiktok hun algoritme is heel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Goede samenvatting over Social Media Broken Dennis, helemaal mee eens!


Broken Balance schreef:
Content marketeer voor een bedrijf dat de volledige marketing en media voor bedrijven doet


De beste man zit er op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 18:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het is natuurlijk ook enorm algoritme based. Aandachtsgeile mensen trekken elkaar gewoon aan. Mijn tiktok feed is vol met astronomie dingen, politiek (geen twitter politiek maar genuanceerde content makers), boel andere creatieve dingen en schattige honden :P Ik zie nooit een dansje of een aandachtsgeil iemand of whatever mensen denken dat tiktok uit bestaat. Als iemand klaagt dat ie tiktok niks vindt heeft ie nooit tiktok gehad of heeft ie een hekel aan zichzelf. Want tiktok hun algoritme is heel sterk.


Of zelfbescherming of geen vage Chinese app met sketchy voorwaarden op je telefoon willen is op zich ook een goede. :P

En ja klopt, je kan prima een algoritme sturen, heb dat zelf bij Insta redelijk goed ingesteld en daar hou ik het ook mooi bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 19:13 
 
Hardtraxxer

Gewoon lekker zagen en dikke bergen door de neus jagen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Gewoon lekker zagen en dikke bergen door de neus jagen :bomb:


Dit kon mijn levensmotto wel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Het is natuurlijk ook enorm algoritme based. Aandachtsgeile mensen trekken elkaar gewoon aan. Mijn tiktok feed is vol met astronomie dingen, politiek (geen twitter politiek maar genuanceerde content makers), boel andere creatieve dingen en schattige honden :P Ik zie nooit een dansje of een aandachtsgeil iemand of whatever mensen denken dat tiktok uit bestaat. Als iemand klaagt dat ie tiktok niks vindt heeft ie nooit tiktok gehad of heeft ie een hekel aan zichzelf. Want tiktok hun algoritme is heel sterk.


Of zelfbescherming of geen vage Chinese app met sketchy voorwaarden op je telefoon willen is op zich ook een goede. :P

En ja klopt, je kan prima een algoritme sturen, heb dat zelf bij Insta redelijk goed ingesteld en daar hou ik het ook mooi bij.


Haha ja klopt natuurlijk. Ging mij vooral om de inhoud. Heb soms het idee dat men denkt dat tiktok alleen bestaat uit dansjes en domme challenges.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahaha

Zeggen dat je de reactie van het publiek ziet en denken dat het altijd positief is. Ik stond op hardfest met de bek vol tanden hoeveel zaagkicks ik voorbij hoorde komen. En met mij vele andere. Dat mensen door dansen is niet direct een reden dat ze het goed vinden.
Ik hoor niet dezelfde 'Ooooooo' als een aantal jaren geleden toen die hype er was met een hoge pitched gated kick. Nee als je beweert dat het publiek dit mooi vind sta je echt rete ver van je fans en publiek af.

Maarja dat snap ik ook als je in je miljoenen vila in Schotland woont.
Letterlijk en figuur op afstand van de fans. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Hahahaha

Zeggen dat je de reactie van het publiek ziet en denken dat het altijd positief is. Ik stond op hardfest met de bek vol tanden hoeveel zaagkicks ik voorbij hoorde komen. En met mij vele andere. Dat mensen door dansen is niet direct een reden dat ze het goed vinden.
Ik hoor niet dezelfde 'Ooooooo' als een aantal jaren geleden toen die hype er was met een hoge pitched gated kick. Nee als je beweert dat het publiek dit mooi vind sta je echt rete ver van je fans en publiek af.

Maarja dat snap ik ook als je in je miljoenen vila in Schotland woont.
Letterlijk en figuur op afstand van de fans. Jammer.


Die gasten wonen gewoon in Nederland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Maarja dat snap ik ook als je in je miljoenen vila in Schotland woont.
Letterlijk en figuur op afstand van de fans. Jammer.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd


Zeker in zo'n typisch Miljoenen bejaarden-hofje!!!1!

Denk dat ik geen recht van spreken heb aangezien ik in de Gezellige Uptempo Villawijk woon in Blaricum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd


Zeker in zo'n typisch Miljoenen bejaarden-hofje!!!1!

Denk dat ik geen recht van spreken heb aangezien ik in de Gezellige Uptempo Villawijk woon in Blaricum...

@Pyschopaten_Offensief: graag NAW gegevens van Rickzel wijzigen ivm toekomstige strontzakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd


Zeker in zo'n typisch Miljoenen bejaarden-hofje!!!1!

Denk dat ik geen recht van spreken heb aangezien ik in de Gezellige Uptempo Villawijk woon in Blaricum...

Je schrijft Penitentiaire Inrichting Vught verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Die gasten wonen gewoon in Nederland xd

Chroman schreef:
Een van die gasten woont in een bejaarden-hofje bij ons in het dorp xd


Ja zie, als er ergens afstand is tot de huidige generatie fans dan is het wel bij de bejaarden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil graag een uitzondering voor Randy maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik wil graag een uitzondering voor Randy maken.

Akkoord bevonden door de ballotage commissie.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen