Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Op feesten kan ik het begrijpen dat mensen gewoon lekker door willen rammen,
alhoewel ik soms de break het mooiste stuk van het nummer vind.
Maar het kan irritant zijn als je net aan het 'dansen' bent


johnlienden schreef:
Ik kan breaks altijd wel waarderen.
Voor mij altijd het moment om me op te laden en vervolgens keihard door te raggen.


Helemaal mee eens.. Vind soms de break het mooiste van een nummer en ik heb ook echt wel even rust nodig tussen het stampen door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 23:55 
 
Hardtraxxer

aan ene kant vind ik dat dov een punt heeft, sommige breaks tegenwoordig gaan nergens over en zijn veel te lang en saai, maar je hebt ook gewoon breaks die de track gewoon goed afmaken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 11:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Lyst schreef:
net als je headhunterz ofzo als op een na laatste plaatst in de TT na donkey rollers en voor a2.


En dat is één ding wat ik tegen veel dj's maar blijf zeggen. Maar ze begrijpen het meestal gewoon niet. Totaal geen logica terug te vinden in de tracklisten kwa sfeer en type plaat. Dat zie je vaak..

Oneens, dat geld misschien voor de amateur dj's. Maar de dj's die op de grote feesten staan, staan bekend om een stijl. Als je van zijn stijl houdt ga je erheen, anders niet. Ik vind niet dat de hardere dj's softe shit moeten gaan draaien, omdat ze aan het begin van de avond staan. Degene die de timetables maakt hoort daar rekening mee te houden en niet de DJ zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had het ook over de amateur dj's. Wat heb ik nou over de grote namen te zeggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind lange breaks in principe niet erg, als het maar niet te veel achter elkaar gebeurt zoals Dov zegt.
Gewoon goed afwissellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Een Tl met wat breaks is zeker niet verkeerd,, maar niet te veel 1/5de ofz ;) Breaks= voor mij bier halen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

break is inderdaad altijd wel een mooi moment om ffe snel een biertje te pakken.
het moeten er alleen niet te veel worden want dan blijf je bier halen. :beer: : :beer: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ofterwijl,je staat heel de avond bij de biertent xd
en gaat kotsend na huis

van mij mogn ze de breaks ook wel inkorten
en wat lyst al zei ove dat aansteker moment

ga dan na een concert van maria Carey ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat voor mij echt ultiem zou zijn is als 80% van de hardstyle tracks gewoon géén melodie heeft, meer tracks in het rijtje Noisecontrollers - Back In Time en Zanza Labs - Industrial Bug, en dat je dan dus ook livesets krijgt met vooral doorbeukende tracks. En dan gewoon 2 a 3 breaks er in, die dan ook wel echt mooi zijn. Dan krijgen die melodieën die er wél inzitten, ineens veel meer aandacht en worden ze bijzonderder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Wat voor mij echt ultiem zou zijn is als 80% van de hardstyle tracks gewoon géén melodie heeft, meer tracks in het rijtje Noisecontrollers - Back In Time en Zanza Labs - Industrial Bug, en dat je dan dus ook livesets krijgt met vooral doorbeukende tracks. En dan gewoon 2 a 3 breaks er in, die dan ook wel echt mooi zijn. Dan krijgen die melodieën die er wél inzitten, ineens veel meer aandacht en worden ze bijzonderder.

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2009 18:42 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Wat voor mij echt ultiem zou zijn is als 80% van de hardstyle tracks gewoon géén melodie heeft, meer tracks in het rijtje Noisecontrollers - Back In Time en Zanza Labs - Industrial Bug, en dat je dan dus ook livesets krijgt met vooral doorbeukende tracks. En dan gewoon 2 a 3 breaks er in, die dan ook wel echt mooi zijn. Dan krijgen die melodieën die er wél inzitten, ineens veel meer aandacht en worden ze bijzonderder.


Dus 80% nummers met simpelweg een zo hard mogelijke kick en dan 20 % nummers waar de dj's echt hun best hebben gedaan om een bepaalde sfeer te creeeren met hun nummer. topplan, dan zie je mij niet meer terug op hardstylefeesten.
Een goeie break werkt altijd. melodieen schrappen slaat nergens op natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2009 18:43 
 
Hardtraxx Elite

liever niet sorry :surrender:
Maar er mag wel wat meer gebeuk in komen zonder melodie dat ben ik met je eens (maar 80 procent?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2009 20:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat heeft iedereen toch met die melodietjes, hardstyle had vroeger helemaal niks met melodie te maken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2009 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat heeft iedereen toch met die melodietjes, hardstyle had vroeger helemaal niks met melodie te maken :/

Dus? Is dat een reden om niets met melodietjes te hebben. Als je helemaal geen melodietjes wil horen moet je lekker naar early hardstyle luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2009 21:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sommige mensen vind het gewoon ''moeilijk'' om de hardstyle van nu te kunnen waarderen. Ik geef toe dat de sound erg veranderd is. Maar al zou ik de hardstyle van toen op deze leeftijd gehoord hebben, zou ik toch eerder voor hardcore gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2009 23:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kortom het zijn 2 totaal verschillende stijlen, met totaal verschillend publiek.
Maar vallen nog steeds onder dezelfde noemer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Sunboom schreef:
Wat voor mij echt ultiem zou zijn is als 80% van de hardstyle tracks gewoon géén melodie heeft, meer tracks in het rijtje Noisecontrollers - Back In Time en Zanza Labs - Industrial Bug, en dat je dan dus ook livesets krijgt met vooral doorbeukende tracks. En dan gewoon 2 a 3 breaks er in, die dan ook wel echt mooi zijn. Dan krijgen die melodieën die er wél inzitten, ineens veel meer aandacht en worden ze bijzonderder.


Dus 80% nummers met simpelweg een zo hard mogelijke kick en dan 20 % nummers waar de dj's echt hun best hebben gedaan om een bepaalde sfeer te creeeren met hun nummer. topplan, dan zie je mij niet meer terug op hardstylefeesten.
Een goeie break werkt altijd. melodieen schrappen slaat nergens op natuurlijk

Er is meer in muziek dan alleen melodieën en kicks hoor... Het is niet zo dat als er geen melodie in een nummer zit, er niks meer over blijft...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen