Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Waar heb jij op gestemd?
#1 Karpe-DM Feat. SK Magnum - Downunder 0%  0%  [ 0 ]
#2 Robin Clark - Garbage Into Art 2%  2%  [ 1 ]
#3 Defector - Escape From Reality 0%  0%  [ 0 ]
#4 Profite - SYSFV 60%  60%  [ 27 ]
#5 Heigou - New Worlds 0%  0%  [ 0 ]
Ik heb niet gestemd 38%  38%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 45
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 10:03 

Aan het typen...

Denk t wel :P
Zoals het er staat worden er gewoon nominaties toegevoegd, wat betekend dat de rest vrijwel alle stemmen al verzameld heeft en jij het moet doen met de mensen die goed kunnen lezen en hebben gezien dat er nog meer entries kunnen komen, DUS nog geen oordeel kunnen en mogen vellen. Maar aangezien ik vrijwel niemand daartoe in staat acht, ben je dus flink genaaid :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 10:34 

Hardtraxx Elite

SoundTunerZ schreef:
Mijn inzending :)

Heb m vanavond opgestuurd, geprobeerd wat af te wijken van de standaard vrolijke defqon melo's en de standaar breaks.

Dit is een :bomb: , mijn mening uiteraard,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:10 

Hardtraxx Addict

Klinkt lekker alleen niet commercieel genoeg he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:34 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Denk t wel :P
Zoals het er staat worden er gewoon nominaties toegevoegd, wat betekend dat de rest vrijwel alle stemmen al verzameld heeft en jij het moet doen met de mensen die goed kunnen lezen en hebben gezien dat er nog meer entries kunnen komen, DUS nog geen oordeel kunnen en mogen vellen. Maar aangezien ik vrijwel niemand daartoe in staat acht, ben je dus flink genaaid :thumbdown:

idd je hebt gewoon pech. had je m maar sneller af moeten hebben ;) tja zo denken ze daar bij Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:44 

Hardtraxxer

Volgens mij snapt Q-dance het helemaal meer xD

Ga binnenkort maar is een mooi briefje schrijven aan ze denk ik.

BTW, wanneer had die shit ingeleverd moeten zijn of kan dat nog steeds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

Opvallend:

de begeleidende tekst:
Citaat:
In eerste instantie was ik van plan mee te doen met de remix contest die Q-dance organiseerde voor het anthem van Defqon.1 Australie. Ik heb hiervoor een schetje gemaakt van de intro, maar ben er daarna mee gekapt, met als grootste reden het feit dat ik niet achter het feest en deze soort "hard"style sta. Q-dance heeft besloten 5 dagen voor de deadline de finalisten maar alvast bekend te maken (Vriendjespolitiek of miscommunicatie binnen de organisatie?), en aangezien ik toch niet meer van plan ben mee te doen, gooi ik dit schetje van de intro maar online. Verder heb ik nog een hele shitload aan projecten die ik maar half/niet af heb, deze gooi ik ook binnenkort online. Nogmaals, dit is een behoorlijk ruwe schets, wat wel te horen valt aan de kick en de afmix (Voor zover youtube dat toelaat) Waarschijnlijk maak ik deze track af met een maat van me (The Obsession), uiteraard met andere vocalen. Hope you enjoy:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 12:06 

Artiest

Mannonymous schreef:
Spanjer schreef:
Mannonymous schreef:
Hoe kan die van Vazard er niet bij staan :huh:

Omdat het niet commercieel is ;)

Maar dat wil de huidige Q-ganger toch juist!
Ik hoor alle dagjes mensen tegenwoordig (v/a medio 2009) 'bah.. commercie.. wij willen eckte eckte platen die hard raggen' you get the point ;) Q-dance moet G*DV*RD*MME KLANT GERICHTER AAN HET WERK GAAN... danku

welkom in de wereld van de partygangers Afbeelding

daar waar de kleine forum bevolking 't niet voor het zeggen heeft maar de grote massa
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 12:09 

Artiest

Lyst schreef:
Waar is vazard?

als ik dit zo hoor vind ik 't niet onlogisch dattie niet door is

de kicks zijn ouderwets en passen totaal niet in 't geheel

daarnaast is de melodie niet catchy en klinkt 't allemaal erg brakkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 12:21 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Opvallend:

de begeleidende tekst:
Citaat:
In eerste instantie was ik van plan mee te doen met de remix contest die Q-dance organiseerde voor het anthem van Defqon.1 Australie. Ik heb hiervoor een schetje gemaakt van de intro, maar ben er daarna mee gekapt, met als grootste reden het feit dat ik niet achter het feest en deze soort "hard"style sta. Q-dance heeft besloten 5 dagen voor de deadline de finalisten maar alvast bekend te maken (Vriendjespolitiek of miscommunicatie binnen de organisatie?), en aangezien ik toch niet meer van plan ben mee te doen, gooi ik dit schetje van de intro maar online. Verder heb ik nog een hele shitload aan projecten die ik maar half/niet af heb, deze gooi ik ook binnenkort online. Nogmaals, dit is een behoorlijk ruwe schets, wat wel te horen valt aan de kick en de afmix (Voor zover youtube dat toelaat) Waarschijnlijk maak ik deze track af met een maat van me (The Obsession), uiteraard met andere vocalen. Hope you enjoy:)

Grappig, hetgeen wat ik hoor staat echt loodrecht tegenover wat hij zegt. Zijn stukje klinkt precies het zelfde als al het andere!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 13:31 

Hardtraxx Elite

Pithune schreef:
Lyst schreef:
Waar is vazard?

+1.
Technisch klinkt het niet echt 100% (nouja dat is bij nummer 5 van de top 5 ook niet maarja :aww: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 13:54 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Opvallend:

de begeleidende tekst:
Citaat:

Ook een vrij standaard nummertje, maar véél beter dan die 5 nummers in de OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 14:11 

Aan het typen...

Pithune schreef:
Lyst schreef:
Waar is vazard?

Het klinkt beter dan 4 van de 5 producties en ook beter dan jouw producties xd

Liever een ouderwetse kick dan een standaard kick die in elke nieuwe track gebruik wordt.
Bovendien past deze kick beter en stoort hij minder dan bij menig nieuwe hardstyle track waar het vaak overduidelijk een bassline + melodie is ipv dat het een geheel vormt. De afmix kan misschien wel beter en de synths zijn ook niet helemaal gefinetuned, maar ik vind dat iets rauwere juist wel lekker.

Ik vind de track innovatief, divers, hard, iets rauw, beetje duister en uniek. Ik kan vrijwel al deze dingen doorstrepen bij de 5 nominaties van Q-dance. Dat is gewoon meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:08 

Artiest

't klinkt in mijn oren meer beginners troep :kiss2: sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:59 

Hardtraxx Elite

Pithune schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 20:05 

Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:

En wie weet er beter hoe beginnerstroep klinkt dan onze Pithune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 20:15 

Artiest

beetje triest om die reacties te krijgen van 2 mensen die nog minder weten van producing dan ikzelf maar zichzelf wel redelijk hoog zien staan op 't gebied van hardstyle.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 22:55 

Hardtraxx Veteran

maar pithune heeft wel gelijk het klinkt allemaal nergens naar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:16 

Hardtraxx Addict

Pithune schreef:
beetje triest om die reacties te krijgen van 2 mensen die nog minder weten van producing dan ikzelf maar zichzelf wel redelijk hoog zien staan op 't gebied van hardstyle.

:aww:

Hoger staan dan jou, op ieder gebied dan ook, is niet erg moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:25 

Hardtraxx Veteran

Stop nu maar even met dat kinderachtige gedoe en hou het maar gewoon ontopic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:25 

Artiest

Arthurhoihoi schreef:
Hoger staan dan jou, op ieder gebied dan ook, is niet erg moeilijk.

zeker als je je eigen uitspraken niet kan onderbouwen, dus kom maar op met je argumenten Afbeelding

of was die reactie alleen om "stoer" te zijn? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:45 

Hardtraxxer

Wat hebben jullie dan allemaal tegen hem joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:52 

Hardtraxxer

Jammer dat de top 5 vervroegd vrijgegeven is en dus de tracks die nog toegevoegd worden weinig kans meer hebben om op basis van stemmen te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 01:39 

Hardtraxx Addict

Showey schreef:
Jammer dat de top 5 vervroegd vrijgegeven is en dus de tracks die nog toegevoegd worden weinig kans meer hebben om op basis van stemmen te winnen.

Same here. Verwacht ook niet dat q dance nog de moeite neemt er wat aan te veranderen. Vind t op zn zachtst gezegd een kut streek als ze deze top 5 laten staan tot aan 5 sept. Kan me niet voorstellen dat er geen betere inzendingen bij zitten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 02:01 

Artiest

SoundTunerZ schreef:
Showey schreef:

Same here. Verwacht ook niet dat q dance nog de moeite neemt er wat aan te veranderen. Vind t op zn zachtst gezegd een kut streek als ze deze top 5 laten staan tot aan 5 sept. Kan me niet voorstellen dat er geen betere inzendingen bij zitten :huh:

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 13:55 

Hardtraxxer

Poll toegevoegd :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen