Heb besloten om maar niet te stemmen.
Precies, geen een vindt ik een stem-waardig nummer.wrote:Heb besloten om maar niet te stemmen.
Precies, geen een vindt ik een stem-waardig nummer.wrote:Heb besloten om maar niet te stemmen.
Want? Waar heb je de bewijzen? De sound klinkt nogal zoals Toneshifterz. Blijkbaar is dat populair daar.wrote:Q-Dance WTF?, die track is echt bijna de slechtste van alle inzendingen, Profite had zeker moeten winnen, maar weetje waarom hun hebben gewonnen?, ze komen uit Australië dus scheelt Q-Dance weer vliegkosten etc. echt te LAME voor woorden dit. :')
Zo slecht is hij inderdaad nietwrote:Vind m best vet eigenlijk
Nou, ik heb geen bewijzen, maar het lijkt me wel heel voor de hand liggend.wrote:Want? Waar heb je de bewijzen? De sound klinkt nogal zoals Toneshifterz. Blijkbaar is dat populair daar.wrote:Q-Dance WTF?, die track is echt bijna de slechtste van alle inzendingen, Profite had zeker moeten winnen, maar weetje waarom hun hebben gewonnen?, ze komen uit Australië dus scheelt Q-Dance weer vliegkosten etc. echt te LAME voor woorden dit. :')
Omdat ze volgens mij gewoon zelf een winnaar hebben gekozen.wrote:Waarom zetten ze de resultaten er niet bij?
Alsof Q-Dance hun echt laat winnen om een vliegticket van 800 euro te besparen.. Denk eens na man.wrote:Q-Dance WTF?, die track is echt bijna de slechtste van alle inzendingen, Profite had zeker moeten winnen, maar weetje waarom hun hebben gewonnen?, ze komen uit Australië dus scheelt Q-Dance weer vliegkosten etc. echt te LAME voor woorden dit. :')
idd denk eens nawrote:Alsof Q-Dance hun echt laat winnen om een vliegticket van 800 euro te besparen.. Denk eens na man.wrote:Q-Dance WTF?, die track is echt bijna de slechtste van alle inzendingen, Profite had zeker moeten winnen, maar weetje waarom hun hebben gewonnen?, ze komen uit Australië dus scheelt Q-Dance weer vliegkosten etc. echt te LAME voor woorden dit. :')
Ongetwijfeld. Zie hem graag bij Hardcopy tekenenwrote:Je hoef voor een organisatie als Q-dance niet te verwachten dat ze ECHT talent stimuleren.. Achja, Profite komt er zowieso wel