Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
bRt_ schreef:
_dp_ schreef:
Is ingesproken door Shayla, of hoor ik dat verkeerd :P ?

Neej hoor je goed, heeft er wel iets van weg !

Dit nr vind ik dan wel beter als het vorige, Heeft een ander concept, zou ie het veranderd hebben omdat mensen er teveel kritiek op hebben?

Of krijgen we een

A&B Kant van een vinyltje te horen :')


Ik hoop dat ie het veranderd heeft door kritiek, dan hoef ik die andere vocals ook niet meer te horen :P

Ik denk t wel, want t Hardstyle leeft gedeelte wat op t scantraxx kanaal van youtube stond is er af gehaald ;) En hij heeft tijdens de set die hier op video staat, en tijdens impact outdoor alleen de versies zonder die vocals van een of andere rappert gedraaid. Dus ik denk dat ie door t kritiek wat ie kreeg toch maar een andere versie heeft gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dacht ik dus ook! Maar beter ook eerlijk gezegd.. Maar vind het totaal nog steeds niet iets om over naar huis te schrijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat The Prophet het veranderd heeft. Dit zal eerder een B-side mix zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Denk niet dat The Prophet het veranderd heeft. Dit zal eerder een B-side mix zijn. ;)


Maar waarom haal je HS leeft dan van Youtube af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat weet ik niet, ik ben The Prophet niet (of de gene die het scantraxx-youtube kanaal onderhoud). Daar ga ik dus mooi niks over zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm Dov heeft het dus de prullenbak in gepleurt. Jammer dat zn experiment totaal niet geslaagd is want ik blijf van mening dat Hiphop en Hardstyle prima samen kunnen. Alleen niet zoals hij dat heeft gedaan.

Ben ook erg benieuwd of TP Rocks nog naar Defqon mee gaat nemen. Zo ja dan mag ik toch hopen dat Rocks zich vooral beperkt tot gebler in het Engels. Dan kan het denk ik best te pruimen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt dat ie het in de prullenbak gegooid heeft. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat heeft nog niemand gezegd/bevestigd. Maar als je alles op een rijtje zet lijkt me dat wel aannemelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2009 19:07 
 
Hardtraxx Newbie

En terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Ik hoop dat ie thuis blijft iig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Ik hoop dat ie thuis blijft iig...


Ik hoop dat ie wel komt en iedereen trackteert op gratis bier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
freddyadu8 schreef:
dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Ik hoop dat ie thuis blijft iig...


Ik hoop dat ie wel komt en iedereen trackteert op gratis bier!


dat is een uitzondering dat ie wel mag komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Ik hoop dat ie wel komt en iedereen trackteert op gratis bier!

:yay: :clap: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Of Q-Dance heeft hem der gewoon niet in gezet.. Het zou zo maar kunnen dat hij er staat hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Of Q-Dance heeft hem der gewoon niet in gezet.. Het zou zo maar kunnen dat hij er staat hoor.


Ja ik verwacht ook gewoon dat ie er staat, maar dat ze m er gewoon niet bij hebben gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 10:56 
 

freddyadu8 schreef:
dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Ik hoop dat ie thuis blijft iig...


Dat heb ik juist bij jou. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
freddyadu8 schreef:
dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Ik hoop dat ie thuis blijft iig...


Dat heb ik juist bij jou. :D


Tja dat is dan pech, want toch ben ik er :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2009 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
The Prophet heeft blijkbaar de kritiek goed opgepakt, die track met Rocks is dus echt de prullenbak in verdwenen en op Defqon gaat ie hem volgens mij ook thuislaten aangezien hij niet meer op de timetable-line up staat.


Of Q-Dance heeft hem der gewoon niet in gezet.. Het zou zo maar kunnen dat hij er staat hoor.

Hoop dat je er zwaar naast zit iig. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb geen Rocks gezien, kortom, gedumpt! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ik heb geen Rocks gezien, kortom, gedumpt! :woot:


Ja idd ik ook, ik was toen de prophet al zn spullen aan het klaarzetten was, al aan het kijken of ik die rocks zag, maar gelukkig niet gezien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Set van The Prophet ging op zich wel. Paar oude nummertjes gedraaid. Blijft bizar om te zien hoe iedereen helemaal los gaat als Stampuuhh wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Set van The Prophet ging op zich wel. Paar oude nummertjes gedraaid. Blijft bizar om te zien hoe iedereen helemaal los gaat als Stampuuhh wordt gedraaid.


Was net een bakkie fruit aan het consumeren, maar hoorde het wel.. Je hebt helemaal gelijk.

Maar wel vaag dit, zo'n hele discussie over die Rocks en dan gaat het hele verhaal niet door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of door de discussie ging het niet door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan laat ie zich helemaal kennen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen