De nieuwe hardstyle, wikipedia beschrijft het als volgt:
de laatste tijd (zie defqon.1 bijv), vind ik nog wat zachter worden.
Vergeleken met Qlimax, vind ik de setjes van Defqon maar niks. Een setje wat duidelijk aangeeft waar ik van hou, is Zany vs. The Prophet @ Qlimax 2007.
Hoe vinden jullie de nieuwe hardstyle, wordt die hier door jullie positief ontvangen?
PS: Ookal kan ik de setjes van Technoboy, Brennan Heart, Headhunterz en DBSTF zeeer goed luisteren.
Ikzelf ben een liefhebber van Zany, wat harder. De meeste ''nieuwe'' Hardstyle valt me toch wel wat tegen, wantVanaf ongeveer halverwege 2006 kwam de Nu-Hardstyle op, de nieuwe hardstyle. Dit is meer melodieuze hardstyle, met een harde kick (bijna tegen de hardcore aan). De verschillen tussen het oude en het nieuwe hardstyle zijn o.a.: geen reverse bassdrum meer in de climax, melodieuzere langere breaks,vocale samples die vaak macho klinken,en meer percussie: vroeger voornamelijk snares en claps, nu ook shakers, conga's, ride's.
de laatste tijd (zie defqon.1 bijv), vind ik nog wat zachter worden.
Vergeleken met Qlimax, vind ik de setjes van Defqon maar niks. Een setje wat duidelijk aangeeft waar ik van hou, is Zany vs. The Prophet @ Qlimax 2007.
Hoe vinden jullie de nieuwe hardstyle, wordt die hier door jullie positief ontvangen?
PS: Ookal kan ik de setjes van Technoboy, Brennan Heart, Headhunterz en DBSTF zeeer goed luisteren.