Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2008 20:34 

Hardtraxx Elite

Ik dacht toch echt dat ik die post had verwijderd :x :/ Foutje bedankt.

Ach ja, dat was trouwens de songtekst van Words from the Gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2008 20:50 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Ik dacht toch echt dat ik die post had verwijderd :x :/ Foutje bedankt.

Ach ja, dat was trouwens de songtekst van Words from the Gang

Neej egt hadden we nog niet door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2008 21:21 

Hardtraxx Elite

hahaha droogkloot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2008 21:39 

Hardtraxx Veteran

Je hebt et of je hebt et niet e :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 11:07 

Hardtraxx Elite

Ik vraag me eigenlijk wel af met welke track de overgang begon naar het huidige hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 11:42 

Ukrainian Hardstylerz - Hymn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 12:16 

Donateur

Denk dat dit niet door 1 track is gekomen maar gewoon door iemand die wat probeerde te vernieuwen
Paar producers volgden en zo kwam het tot stand de nieuwe sounds...

Ik heb ook nooit de echte early gekend, maar als ik een setje van Q base van duro luister vind ik het wel lekker
Maar de nieuwe sounds zullen het nog altijd doen voor mij omdat ik gewoonweg niet anders gewoon ben.
Luister nu ook 2 jaartjes hardstyle, en heb het ook serieus gevolgd.
Vind de afwisseling tussen raw en melodieuz wel leuk terwijl er vroeger helemaal geen melodieuze kant was geloof ik...
Zou ik jammer gevonden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 12:57 

Hardtraxxer

Ik ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar, wanneer is de ''nu-style'' ontstaan? En wat waren de eerste ''nu-style'' nummers. Want het lijkt mij dat het niet pats boem ''nu-style'' geworden is... Ben wel benieuwd naar deze ontwikkeling.. Dus weet niet of iemand mij dit kan vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:01 

Donateur

Hele harde bump :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:02 

Hardtraxxer

Voor zover ik heb gehoord/gelezen/opgevangen, is het inderdaad geen spontane overgang geweest. Het begon bij enkele dj's die wel eens iets nieuws wilden proberen (zoals er zoveel doen trouwens) en dat werkte wel. Maar dit wist waarschijnlijk iedereen al :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:17 

Donateur

Nixxus schreef:
Voor zover ik heb gehoord/gelezen/opgevangen, is het inderdaad geen spontane overgang geweest. Het begon bij enkele dj's die wel eens iets nieuws wilden proberen (zoals er zoveel doen trouwens) en dat werkte wel. Maar dit wist waarschijnlijk iedereen al :')

Haha ja zal so wel indd zijn gegaan! , net zoals HHZ bij defqon.1 2010 ook een nieuwe style wilde inbrengen, gelukkig werd het een grote flop. Want het was helemaal kut :thumbdown:
Weet niet hoe je precies die style noemt, maar iig artiesten zoals Deadmau5 draaien het. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:29 

Hardtraxxer

Hopen dat dat van HHZ bij 1x blijft.. want dat had niks met hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:31 

Hardtraxxer

Nouja dat met HHZ op Defqon.1 is niet te vergelijk met de verandering van early naar nu.. HHZ draaide gewoon een openings set op defqon. En dat die dat met house, techno, minimal gedaan heeft is niet zo'n slimme zet geweest, maar hij wil hier niet mee proberen om de hardstyle te veranderen in house..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:35 

Donateur

Struikrover schreef:
Nouja dat met HHZ op Defqon.1 is niet te vergelijk met de verandering van early naar nu.. HHZ draaide gewoon een openings set op defqon. En dat die dat met house, techno, minimal gedaan heeft is niet zo'n slimme zet geweest, maar hij wil hier niet mee proberen om de hardstyle te veranderen in house..

Jaa :innocent: Daar heb je indd wel gelijk in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:43 

Hardtraxxer

Hij wilde gewoon iets nieuws proberen waarschijnlijk, maak je niet druk. Dat willen alle dj's wel: iets uniek op de markt brengen ;)

Ik weet overigens niets van die set van HHZ, zou iemand een voorbeeldje kunnen geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:48 

Donateur

Nixxus schreef:
Hij wilde gewoon iets nieuws proberen waarschijnlijk, maak je niet druk. Dat willen alle dj's wel: iets uniek op de markt brengen ;)

Ik weet overigens niets van die set van HHZ, zou iemand een voorbeeldje kunnen geven?

Zoals ik al zij -.- Hij opende de set met een nummer van Deadmau5 .. zoek die maar is op Youtube..beetje Minimal/harddance/techno achtigezooi! Veels te soft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:50 

Hardtraxxer

In zijn genre is Deadmau5 op zich wel goed.. (op het eerste zicht). Maar voor een Hardstyle artiest? Zou ik ook maar niks vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:57 

Donateur

Nixxus schreef:
In zijn genre is Deadmau5 op zich wel goed.. (op het eerste zicht). Maar voor een Hardstyle artiest? Zou ik ook maar niks vinden :D

Inderdaad! ik vind het veels te soft om op de MAIN STAGE bij defqon.1 te draaien.. Zelfs al is het vroeg op de dag. Doe dan lekker ff early knallen, maar door dit soort muziek kom je ook helemaal niet goed in de stemming :thumbdown: Maarja het was te proberen he, Na een half uur die pestzooi gedraaid te hebben. En hij erachter kwam dat iedereen het niks vond ging die over op gewoon weer lekker hardstyle plaatjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 13:59 

a-troxx schreef:
Ik denk dat hardstyle gewoon hardstyle is... Geen nieuwe benoeming... Al dat hokjes gedoe ook altijd :P

helemaal mee eens!
Hardstyle is hardstyle, schijt aan de stijl!
anders moet je per artiest ook een andere naam geven! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 14:18 

KSwoosh schreef:
a-troxx schreef:
Ik denk dat hardstyle gewoon hardstyle is... Geen nieuwe benoeming... Al dat hokjes gedoe ook altijd :P

helemaal mee eens!
Hardstyle is hardstyle, schijt aan de stijl!
anders moet je per artiest ook een andere naam geven! :mad:

Nee man, Nu-Style, Corestyle, Darkstyle en Happy Hardstyle FTW

:') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2010 22:54 

Donateur

Struikrover schreef:
Ik ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar, wanneer is de ''nu-style'' ontstaan? En wat waren de eerste ''nu-style'' nummers. Want het lijkt mij dat het niet pats boem ''nu-style'' geworden is... Ben wel benieuwd naar deze ontwikkeling.. Dus weet niet of iemand mij dit kan vertellen?

Eind 2005/2006 kwamen er wat platen uit met dezelfde opzet zoals de huidige hardstyle bekend staat. (melodie, triolen, pitchkicks) Voorbeelden zijn Immeasurably, Science & Religion...
Dat concept gingen steeds meer producers toepassen, en het publiek vond het ook helemaal geweldig, en zo ontstond het dus een beetje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 00:47 

Hardtraxx Newbie

Ik vind 2010 echt schandalig qua releases. Zitten wel een paar goede tracks tussen, maar heb het gevoel dat er nog een paar knallers moeten komen, hoop ik. Het begint een beetje dood te gaan in mijn ogen. Teveel standaard tracks, te weinig tracks die uitblinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 00:53 

Hardtraxxer

Vaims schreef:
Ik vind 2010 echt schandalig qua releases. Zitten wel een paar goede tracks tussen, maar heb het gevoel dat er nog een paar knallers moeten komen, hoop ik. Het begint een beetje dood te gaan in mijn ogen. Teveel standaard tracks, te weinig tracks die uitblinken.

of mss te hoge eisen van vele mensen ;) tegenwoordig (en dan heb ik het zeker niet op jou bedoeld) moet een track echt wel suuuper zijn vooraleer hij ook nog maar iets gewaardeerd wordt en de naam van de artiest (*kijkt naar HHZ*) zegt soms ook al genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 11:51 

Aan het typen...

Ik vind het wel zo onzin om te zeggen, ja maar de artiest is nog wel vet goed, de mensen die zeuren die hebben gewoon te hoge verwachtingen, die kijken alleen naar de naam, die zeuren om het zeuren, het zijn haters, azijnpissers etc.

Misschien vinden deze mensen de muziek wel echt niet meer zo goed zoals voorheen.
Misschien vinden deze mensen wel echt dat het teveel van hetzelfde is en er te weinig creativiteit nog in de muziek zit.

Ik kan me het in ieder geval goed voorstellen, want veel out of the box denken heb ik de laatste tijd niet gezien. Behalve dan het draaien/remixen van nog toegankelijkere genres als house/pop etc.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen