Dat idee heb ik nou ook.wrote:Volgens mij zit hij gewoon keihard de hele hardstyle wereld te trollen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
- 1 posts member since 2013
- last seen Jun 2013
In de gloriedagen van Blutonium Records produceerde Dj Neo zo ongeveer elke release op dat label, ook die van Blutonium Boy. Sinds hij ermee is gekapt is het kwaliteitsverschil duidelijk merkbaar 
Zoon idee had ik vanaf het begin xDwrote:Dat idee heb ik nou ook.wrote:Volgens mij zit hij gewoon keihard de hele hardstyle wereld te trollen
Vooral het moment dat hij mensen wou gaan aanklagen
Maar jah misschien heeft hij teveel van scooter gehoord en hij de nummer 1 fan girl daarvan xD
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dat aanklagen slaat ook echt nergens op. Door die reacties maakt hij zichzelf echt belachelijk. Als er iemand aangeklaagd dient te worden dan is het BB zelf vanwege het rippen van de kick van Zatox.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
He is now sending messages on Facebook:
https://www.facebook.com/laura.lamont.399"Hey Laura, Blutonium Boy here! Looks like that you are a dancer, so would be great if you could record some nice moves and some private shots with your friends, like hanging out at a bar, or outside restaurant ..... something like that, film each other with a good cam, stable shots, and send over the footage, that we can cut a story out of it! Maybe you liek the song ....!
4:23am
Blutonium Boy
View on YouTube
maybe you have a friend who ows a good cam!"
-
E
ik liek te sonhg neet.wrote:He is now sending messages on Facebook:
https://www.facebook.com/laura.lamont.399Maybe you liek the song ....!
Die het zeker wel dikke tetten
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Holy shit, deze gozer gaat maar door! Ik stem op hem in de dj mag top 100 dit jaar, wat een held 
Het mooiste is nog dat die chick notabene een Zatox quote bij haar profielfoto heeft staan 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Je zou toch bijna denken dat die gast zijn account gehackt is ofzo. 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
hahah geweldig
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Ik zie op twitter dat Thera er een bootleg van gemaakt heeft?
Ja.wrote:Ik zie op twitter dat Thera er een bootleg van gemaakt heeft?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Oke.wrote:Ja.wrote:Ik zie op twitter dat Thera er een bootleg van gemaakt heeft?
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
hahahaha, mijn lul uit mijn broek...
Deze gast is ziek, ik zou zeggen kom maar door met die advocaten van je, wat een mongool!!!
PS: Engelse les zou ook niet echt heel veel kwaad kunnen...
Deze gast is ziek, ik zou zeggen kom maar door met die advocaten van je, wat een mongool!!!
PS: Engelse les zou ook niet echt heel veel kwaad kunnen...
ik weet niet waarom ik het mezelf aan doe om dit topic weer eens te bekijken, maar ik ben bang dat ik hierdoor weer tot halverwege Juli met dit nummer in m'n hoofd zit 
-
N
Zeg cynisch rotjong reageer is niet op alles zo kut :pwrote:En je dacht ik trek de rest met me mee?
-
J
TiMOTHYb is een realistische jongen met een iets wat cynische kijk op de wereld.
Niks mis mee.
Niks mis mee.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Het is gewoon een eikel. Mag best gezegd worden.
inb4banwrote:Het is gewoon een eikel. Mag best gezegd worden.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Mag je tegenwoordig helemaal geen grapjes meer maken dan? Kan me niet voorstellen dat Tim nu in een hoekje zit te huilen door mijn post.