Iedereen die legaal mp3tjes download op bijvoorbeeld Juno weet dat je daar, als je daar voor kiest, albumart bij krijgt. Over het algemeen is het zo dat labels relatief veel meer moeite steken in het maken van een mooie hoes voor de vinyl, dan in het maken van een mooie albumart voor een MP3tje. Zo hebben veel labels één standaard plaatje (bijvoorbeeld het logo van het label) dat ze overal bij doen. Maar SAIFAM maakt het nu wel heel bont: ik weet niet WIE deze afschuwelijke misbaksels maakt, maar diegene doet het met Paint en is daar nog slecht in ook. Een paar voorbeelden:
Ivan Carsten - Bumpin' Hard

Dance Pollution Remix Collection 4 (Infinity Remix en Food For Woofers Remix)

Technoboy - Ti Sento / 7 Days

Nou gebruik ik zelf al een paar jaar het programma Photoshop, ik maak er dingen voor mezelf mee gewoon voor de leuk zoals wallpapers. Dus ik dacht, dat kan ik beter:

Wat vinden jullie er van? Wat je er ook van vind, ik hoop dat je het me me eens bent dat het 10x beter is dan wat ze nu voor schroot hebben... Ik ben nog even een manier aan het opzoeken om Technoboy of iemand anders van Saifam te bereiken, ben wel benieuwd wat ze er zelf van vinden!

Nou gebruik ik zelf al een paar jaar het programma Photoshop, ik maak er dingen voor mezelf mee gewoon voor de leuk zoals wallpapers. Dus ik dacht, dat kan ik beter:

Wat vinden jullie er van? Wat je er ook van vind, ik hoop dat je het me me eens bent dat het 10x beter is dan wat ze nu voor schroot hebben... Ik ben nog even een manier aan het opzoeken om Technoboy of iemand anders van Saifam te bereiken, ben wel benieuwd wat ze er zelf van vinden!
Last edited by Sunboom on 14 May 2009 19:53, edited 1 time in total.