Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ja dope dope, open maar een topic DP

Ik weet nog wel in den beginnen van hardtraxx gingen we dit ook doen xd. Alleen niemand deed mee toen omdat er nog geen 30 leden waren xD
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Nah fock it, DP is niet meer online dus ik doe het wel. Bij offtopic maar denk?
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ja waar anders? Hardtraxx is zo'n klein *** forum xd

Jordy of kebab doe er is waat aan!! We hebben meer ruimte nodig!

Je kan bepaalde topics ook onder verdelen in nieuwe forums. Zoals de concurrentie xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
We hebben het door privé dingetjes allemaal best wel druk! We proberen het dus bij te houden..
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
idd TE waardeloze albumart van Saifam. Ik vind t ook best respectloos eigenlijk, want t signaal dat hierdoor wordt afgegeven is ah ja die mp3 downloads, dat stelt nix voor dus doe maar ff snel iets.

In ieder geval wil ik bij elke Theracords release altijd iets speciaals hebben en dit wordt dan ook elke keer speciaal ontworpen per release :-)
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
DjThera wrote:idd TE waardeloze albumart van Saifam. Ik vind t ook best respectloos eigenlijk, want t signaal dat hierdoor wordt afgegeven is ah ja die mp3 downloads, dat stelt nix voor dus doe maar ff snel iets.

In ieder geval wil ik bij elke Theracords release altijd iets speciaals hebben en dit wordt dan ook elke keer speciaal ontworpen per release :-)
Top :thumbup:. Vind het echt goed als labels ook aandacht besteden aan de afwerking, dat geeft je een beetje het gevoel dat ze betrokken zijn.