Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2009 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dope dope, open maar een topic DP

Ik weet nog wel in den beginnen van hardtraxx gingen we dit ook doen xd. Alleen niemand deed mee toen omdat er nog geen 30 leden waren xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2009 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nah fock it, DP is niet meer online dus ik doe het wel. Bij offtopic maar denk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2009 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja waar anders? Hardtraxx is zo'n klein *** forum xd

Jordy of kebab doe er is waat aan!! We hebben meer ruimte nodig!

Je kan bepaalde topics ook onder verdelen in nieuwe forums. Zoals de concurrentie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben het door privé dingetjes allemaal best wel druk! We proberen het dus bij te houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2009 13:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

idd TE waardeloze albumart van Saifam. Ik vind t ook best respectloos eigenlijk, want t signaal dat hierdoor wordt afgegeven is ah ja die mp3 downloads, dat stelt nix voor dus doe maar ff snel iets.

In ieder geval wil ik bij elke Theracords release altijd iets speciaals hebben en dit wordt dan ook elke keer speciaal ontworpen per release :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
idd TE waardeloze albumart van Saifam. Ik vind t ook best respectloos eigenlijk, want t signaal dat hierdoor wordt afgegeven is ah ja die mp3 downloads, dat stelt nix voor dus doe maar ff snel iets.

In ieder geval wil ik bij elke Theracords release altijd iets speciaals hebben en dit wordt dan ook elke keer speciaal ontworpen per release :-)

Top :thumbup:. Vind het echt goed als labels ook aandacht besteden aan de afwerking, dat geeft je een beetje het gevoel dat ze betrokken zijn.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen