Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het rare is dat ik nergens iets kan vinden over Jackpot wat met copyright te maken heeft... Ik vraag me idd af of het vanuit DA zelf komt, aangezien het zoals ik eerder al zei ook steeds andere bedrijven zijn die deze claims insturen.. Mss iets met compilatie CD's ofzo...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de meeste DJ-contest moet je je mix toch op SoundCloud gooien?? Hoe willen ze dat gaan doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:36 
 
Artiest

Zygoma schreef:
Voor de meeste DJ-contest moet je je mix toch op SoundCloud gooien?? Hoe willen ze dat gaan doen dan?


Officieel is het dus geen "legale" manier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Het rare is dat ik nergens iets kan vinden over Jackpot wat met copyright te maken heeft...


Dit heb ik dus ook. Het zou fijn zijn als een insider wat duidelijkheid kon geven.

@Lyst: er zijn dus niet zo veel feiten beschikbaar, het is misschien handig als ze er zelf mee naar voren komen.
Op m'n tweets wordt (natuurlijk) niet gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik had het tegen frankhardenberg die al besloten had om het label niet meer te supporten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tja ik snap dat sentiment heel goed hoor. Je betaalt al voor je muziek, zo'n extra copyright fee zou dan erg zuur zijn.

Als dit dus i.v.m. een film oid is, dan is het niet zo heel erg. Maar als het vanuit DA zelf komt,
en alle grote labels dit gaan doen, is het een ander verhaal. *wil duidelijkheid*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij zien jullie hier allemaal spoken en is er door een of andere bot gewoon iets misgegaan met het uploaden. En anders gaan ze het toch nooit redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop dat het zo is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:11 
 
Donateur

mwah als t niet door een bot is dan betekent het dat DA dus iemand/iets heeft ingehuurd om het tegen te gaan.
wat betekent dat ik bij mijn standpunt blijf tot er meer duidelijkheid over is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja heb dit ook al keertje gehad met soundcloud, met FLG - Back and Forth... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:02 
 
Artiest

frankhardenberg schreef:
mwah als t niet door een bot is dan betekent het dat DA dus iemand/iets heeft ingehuurd om het tegen te gaan.
wat betekent dat ik bij mijn standpunt blijf tot er meer duidelijkheid over is!


Jij trekt veel te voorbarig conclusies
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
mwah als t niet door een bot is dan betekent het dat DA dus iemand/iets heeft ingehuurd om het tegen te gaan.
wat betekent dat ik bij mijn standpunt blijf tot er meer duidelijkheid over is!

Het is sowieso door een bot gedaan.
Muzieklabel's en platenmaatschappijen zullen hun business model gewoon moeten aanpassen. Want wat ze nu doen is gratis reclame afslaan...Bovendien vind ik muziekrechten gewoon onzin, als ik een nummer koop bezit ik het nummer en hoeft een ander daar niet over te beslissen wat ik ermee ga doen. Mafia praktijken :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel jammer dit aangezien de Hardstyle scene normaal zeer toegankelijk was/is (?), zo zie je kleine labels die gewoon op Hardstyle.com komen en dat mensen hun mixjes met mekaar delen en nu krijg je dit soort gezeik.
Kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
frankhardenberg schreef:
mwah als t niet door een bot is dan betekent het dat DA dus iemand/iets heeft ingehuurd om het tegen te gaan.
wat betekent dat ik bij mijn standpunt blijf tot er meer duidelijkheid over is!

Het is sowieso door een bot gedaan.
Muzieklabel's en platenmaatschappijen zullen hun business model gewoon moeten aanpassen. Want wat ze nu doen is gratis reclame afslaan...Bovendien vind ik muziekrechten gewoon onzin, als ik een nummer koop bezit ik het nummer en hoeft een ander daar niet over te beslissen wat ik ermee ga doen. Mafia praktijken :sick:

ben ik het niet mee eens.
Tuurlijk is het gratis reclame, maar het blijft auteursrecht, het is aan de auteur zelf om te bepalen of die wil dat je copyright er voor betaald of niet.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen