_dp_ schreef:
frankhardenberg schreef:
mwah als t niet door een bot is dan betekent het dat DA dus iemand/iets heeft ingehuurd om het tegen te gaan.
wat betekent dat ik bij mijn standpunt blijf tot er meer duidelijkheid over is!
Het is sowieso door een bot gedaan.
Muzieklabel's en platenmaatschappijen zullen hun business model gewoon moeten aanpassen. Want wat ze nu doen is gratis reclame afslaan...Bovendien vind ik muziekrechten gewoon onzin, als ik een nummer koop bezit ik het nummer en hoeft een ander daar niet over te beslissen wat ik ermee ga doen. Mafia praktijken

ben ik het niet mee eens.
Tuurlijk is het gratis reclame, maar het blijft auteursrecht, het is aan de auteur zelf om te bepalen of die wil dat je copyright er voor betaald of niet.