Het is dat je het zei anders had ik ook gedacht, waar dan ;p.

+1wrote:Lol fail, ik probeerde op play te drukken op het plaatje hierboven
+2wrote:+1wrote:Lol fail, ik probeerde op play te drukken op het plaatje hierboven![]()
probeer deze anders:wrote:Lol fail, ik probeerde op play te drukken op het plaatje hierboven

Eerst het album afwachten denk ikwrote:Haha die is goed inderdaad!
ff ontopic:
hier kan wel een slotje op zeker?
Aangezien The Challenge voorbij is
Precieswrote:Eerst het album afwachten denk ikwrote:Haha die is goed inderdaad!
ff ontopic:
hier kan wel een slotje op zeker?
Aangezien The Challenge voorbij is
Precieswrote: Eerst het album afwachten denk ik
wrote: Heb 'm ge-pre-ordered (schrijf je dat zo?)
Zaterdag op Knockout heb ik wel 2 tracks voor bij horen komenwrote:Ben wel heul benieuwd hoor naar alle tracks! Heb 'm ge-pre-ordered (schrijf je dat zo?)
Ik denk dat open up the trunk wel in de buurt kan komen.wrote:jammer dat die geen solo track heeft zoals Twilight Zone.. maarja vind het altijd prima in orde!![]()
word zeker gehaald en ben benieuwd anar de hele tracks
Ik heb hem ook al besteld want ben er opzich wel benieuwd naar. Vroeger echt helden nummers gemaakt: Earthquake, Fuck Your Request etcwrote:Ik denk dat open up the trunk wel in de buurt kan komen.wrote:jammer dat die geen solo track heeft zoals Twilight Zone.. maarja vind het altijd prima in orde!![]()
word zeker gehaald en ben benieuwd anar de hele tracks
Handtekening niks over gelezen. Dat er full tracks op staan klopt, alleen weet niet of dat er net zoals bij Statement Of Intent een mixed + full cd komt, dat de hele cd full nummers bevat of dat je net als bij HHZ studio sessions de full tracks ergens gratis kunt downloaden.wrote:Als je pre ordert krijg je toch een cd met handtekening er op? En de cd bevat full tracks en is niet gemixed toch?
Als dat zo is ga ik hem nu ook ff pre orderen!
Oke, bij studio sessions kreeg je toen alleen die Psychedelic release gratis, echt een ripp off.wrote:Handtekening niks over gelezen. Dat er full tracks op staan klopt, alleen weet niet of dat er net zoals bij Statement Of Intent een mixed + full cd komt, dat de hele cd full nummers bevat of dat je net als bij HHZ studio sessions de full tracks ergens gratis kunt downloaden.wrote:Als je pre ordert krijg je toch een cd met handtekening er op? En de cd bevat full tracks en is niet gemixed toch?
Als dat zo is ga ik hem nu ook ff pre orderen!