Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wel een beetje hetzelfde idee als De Toppers

inderdaad

ik denk dat als ik alle tracks heb gehoort dit album maar matig word
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Zijn manager is Jack Nickelson? :lol:


Haha daar zat ik ook al naar te kijken ja, pas toen ik die laatst episode terug keek dacht ik verrek die lijkt echt vet veel op Jack Nickelson :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:05 
 
Donateur

Cd is besteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Maximum schreef:
Zijn manager is Jack Nickelson? :lol:


Haha daar zat ik ook al naar te kijken ja, pas toen ik die laatst episode terug keek dacht ik verrek die lijkt echt vet veel op Jack Nickelson :lol: .

Haha echt hoor! Geniaal die brede grijns :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het voorbij is! Was echt een heel vet project en er zijn heel veel vette nummers uit gekomen (Zowel solo al collabs!)! :love: Ook vet iedere werkdag die filmpjes, was altijd om naar uit te kijken. Coone, respect! Benieuwd naar het gehele eindresultaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wel een beetje hetzelfde idee als De Toppers

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:41 
 

die hardcore tune van de bonus is wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kom maar met dat album hoorrrrrrr..

vet om te zien dat hij hardtraxx ook bedankt in zijn filmpje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kheb die cd nu via toff music store besteld maareeuh wanneer beland die in mijn bus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren Coone gezien en de albumtracks klinken echt lekker! :thumbsup:

the words, the challange, dirty workz, Music Is Our Universal Language, Travelling en Come Take My Hand (Ambassador Inc. Remix) gehoord.
Die met Da Tweekaz & travelling zijn echt top! En aan coone te zien is hij zelf ook wel best tevreden met het reslultaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die Audio Attack klapt er aardig hard op, heel gaaf nummer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok. en nu een tweede challenge met Da Tweekaz. Dat moet me toch een potje awesome worden :woot:
Maar laten we eerst maar deze album maar ff afwachten. Hij word in ieder geval goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 21:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

twilightforce schreef:
Ok. en nu een tweede challenge met Da Tweekaz. Dat moet me toch een potje awesome worden :woot:
Maar laten we eerst maar deze album maar ff afwachten. Hij word in ieder geval goed :thumbsup:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone
Aftermovie & Pictures of the "Aftermath" event last friday will be online tomorrow.
VIP-tickets for my Album Release Party at Highstreet (Easter Sunday 24th of April) are going hard ! VIP Tickets give fast entrance, Limited Signed Album (Digipack including DVD) + free poster. Get them now online or at Toff Music !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:04 
 
Hardtraxxer

S_v3n schreef:
Kheb die cd nu via toff music store besteld maareeuh wanneer beland die in mijn bus? :P

24 april denk, de release date weetjewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Cd is besteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

For all you DJ's... All tracks of my album are going to be "Full Length DJ Versions" !!! You're welcome... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Kryptica schreef:
Cd is besteld :D

zitten zeker paar sterke tracks tussen vandaar dat ik hem koop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:22 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
For all you DJ's... All tracks of my album are going to be "Full Length DJ Versions" !!! You're welcome... ;)

Echt een superactie dat! :D
Audio Attack en Crossing Over direct full length :thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
For all you DJ's... All tracks of my album are going to be "Full Length DJ Versions" !!! You're welcome... ;)


Nice! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ah chill, dan bestel ik die cd. Dacht eerst gewoon de cd downloaden en dan fulls kopen, maar nu heb ik dan chill hoesje er bij en zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
kom maar met dat album hoorrrrrrr..

vet om te zien dat hij hardtraxx ook bedankt in zijn filmpje :thumbsup:

waar bedankt hij hardtraxx ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
C-Mind schreef:
kom maar met dat album hoorrrrrrr..

vet om te zien dat hij hardtraxx ook bedankt in zijn filmpje :thumbsup:

waar bedankt hij hardtraxx ? :huh:


Bijna op het eind van de aftiteling in het laatste filmpje.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen