Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:


zet hem dan ook hier :P



Worden die vocals met die aflevering nou slechter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de uitwerking van die Amerikaanse pipo niet heel goed, maar de tekst en het ritme waarop die rapt past wel lekker bij de intro. En de intro vind ik wel vermakelijk zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt lkkr, ook de vocals vindk nii verkeerd.. ma wss as je t wat vaker hoord word t denkk "kitscherig" stem daaraantege is wel vet, idd beetje dmx style
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals moet ik idd wat vaker horen maar de melodie klinkt in ieder geval weer niet verkeerd :thumbup:
En de volgende Episode met Da Tweekaz? Dat word lachen (Al was het alleen aar vanwege de Maltesers :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag! Rapvocals klinken kaal niet zo leuk, maar zoals ik wel vaker merk bij Coone kan hij goed overweg met rapvocals (Undefeated, Starfuckers en Partystarter waren goede voorbeelden). Ben beniewd wat er morgen in de studio daar gaat gebeuren (en wat de M&M's/Maltheser battle gaat worden ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

laat de mario sounds maar komen :P ducktool part 2 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

benieuwd naar die eigen plaat :) ...en khoop niet dat hij zn vrolijke plaat wordt met Da Tweekaz al kun je daar denk ik wel van uit gaan...mja ik wacht wel met mn oordeel tot ik morgen weer Episode 6 kijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 10:46 
 

Khadber schreef:
Leuke dag! Rapvocals klinken kaal niet zo leuk, maar zoals ik wel vaker merk bij Coone kan hij goed overweg met rapvocals (Undefeated, Starfuckers en Partystarter waren goede voorbeelden). Ben beniewd wat er morgen in de studio daar gaat gebeuren (en wat de M&M's/Maltheser battle gaat worden ;))

niks aan toe te voegen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het tot nu toe allemaal matig hoor :x
Maar ik heb dan ook geen verwachting van dit album, dus eigenlijk hoop ik meer op 1, misschien 2 lekker(e) plaatje(s) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die solo track moet ik wat vaker hoor voordat ik hem ga waarderen denk... Die vocals vindt ik wel wat minder, melo is goed naar mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die solotrack is gwn weer zo een typisch coone-plaatje en vind dit wel lekker klinken, afwachten naar wat volgt.
De collabs klinken gwn echt nice!
Uitkijken naar de aflevering vanavond, altijd lachen met die mannen van Da Tweekaz :thumbsup:
Valt wel af te wachten hoe happy de preview wordt vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 15:18 
 
Artiest

Moet zeggen tot nu toe bij alle 3 de platen (van wat ik kan horen) positief verrast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:59 
 
Artiest

Da Tweekaz blijven lauwe gasten >.<
Vind het best lekker klinken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik erger me dood aan die gast die zichzelf gaat filmen terwijl hij op de badkamer staat :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

taking a piss.. still taking a piss xD wat een gozer, wat een gezichie!!
geweldige gaste.. blijf hun style ook sowieso waardere.. dit klinkt ook weer sweeeeet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word met de dag minder enthousiast helaas :( Vind de climax dan wel weer opzich nog wel te doen (in de zomer dan :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dit is echt niet mijn ding :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer van die vocal over Dirty Workz, wel lekker zomers melodietje.
Donders lang staan pissen en je zelf filmen. :lol: Wat een idioot. Je zou er maar altijd mee moeten samenwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol, zo'n break zou ik in een nummer stoppen als ik tegenover Dirty Workz in een battle stond en ze moest dissen xd Wat slecht _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat nieuwe filmpje is echt zo droog dat ie gata staan zeiken :lol:
Nummers klinken tot nu toe wel lekker alleen de meeste vocals vindt ik kut maar goed (hopen op wat instrumental mixen)
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het vet! Apart idee van de break met dat rock achtige, vocals zijn ook best te doen op het "Dirty Workz" na, maar dat is ook niet vervelend. Melodie klinkt zeer goed, lekker zomers! Ben alweer aangenaam verrast. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:21 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Ik erger me dood aan die gast die zichzelf gaat filmen terwijl hij op de badkamer staat :sick: :sick:


Tis waar je jezelf druk over wilt maken z :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik erger me dood aan die gast die zichzelf gaat filmen terwijl hij op de badkamer staat :sick: :sick:


Volgens mij staat ie in de badkamer, niet er op. Maar tis maar net waar je je druk om maakt. Lang leve de lol :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik dacht even dat hij gewoon met een kraan ons zat te fucken :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen