Vroeger zat lownoise er ook nog bijwrote:Helemaal mee eens, laatste 2 jaar haast niets tofs gehoord van hem imo. Op een drietal tracks na misschien.wrote:Studio Deepack: +1
Passie voor muziek van Deepack: +1
Deepack zelf: + 1
Maar dan de muziek: -1 Ik vind 't gewoon niks
Deze track met Coone klinkt me beter in de oren dan verwacht, toch wel een grappige track! (wat ik ervan kan horen)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
-
S
Die apperatuur van Deepack 
Vind Deepack juist de laatste 2/3 jaar goed, vind hun oude tracks juist minder. (oké sommige van nu zijn matig, maar elke release van hun heeft wel een track erbij die ik vet vind)
Over de video: Chocomel tijdens producen : +1
Over de video: Chocomel tijdens producen : +1
Deepack was vroeger veeeeel vetter! Hoewel hun huidige platen ook niet allemaal slecht zijn hoor, alleen die metalen kick van ze ben ik geen erg grote fan van.
Mja periode dat Charly Lownoise er nog aan meewerkte was overduidelijk een stuk beter. En dan heb ik het niet eens over hun early-platen
Mja periode dat Charly Lownoise er nog aan meewerkte was overduidelijk een stuk beter. En dan heb ik het niet eens over hun early-platen
Here's Johnny, The Prophecy, Stomper, Kick this Mothawrote:Deepack was vroeger veeeeel vetter! Hoewel hun huidige platen ook niet allemaal slecht zijn hoor, alleen die metalen kick van ze ben ik geen erg grote fan van.
Hoe kan ik die nou vergeten..wrote:X
2
X
klopt maar het is meer om dat het gewoon zo'n mooi ding is.wrote:En de geluiden die jij allemaal vet vindt wss kun je er helemaal niet uithalenwrote:ik wil die synth hebben
Die is gewoon van DHHD hoorwrote:Funky Shit
Er is een Deepack remix van Funky Shitwrote:Die is gewoon van DHHD hoorwrote:Funky Shit
De track met Deepack is zeker niet verkeerd. Benieuwd naar de kicks.
Vind de melodie en synth in die van met deepack best vet! Typische style. 
Nou Coone, er mag onderhand een nieuw filmpje op 
Facebook van Coone.wrote:Nou Coone, er mag onderhand een nieuw filmpje op
The Challenge Goes on...Had a good home studio day, and now on my way to Norway (Oslo)!!! Because we have to fly, the 5th Episode will be online after 11.00PM. Sorry about that guys!
On the road to airport nr 1...between today and next sunday I will see 10 different airports ! It's gonna be a crazy week ! New episode online tonight...exact time will depend on how smoothly my journey goes. Let's do this !
Vind het wel tof dat Coone een hele eigen draai aan een album maken geeft.
Lees die zijn nou nog eens.wrote:Vind het wel tof dat Coone een hele eigen draai aan een album maken geeft.
hoop wel voor hem dat hij het geld van i.i.g. de vliegtickets er weer uit haalt 
Haha. ;Dwrote:Lees die zijn nou nog eens.wrote:Vind het wel tof dat Coone een hele eigen draai aan een album maken geeft.
wrote:Haha. ;Dwrote:Lees die zijn nou nog eens.wrote:Vind het wel tof dat Coone een hele eigen draai aan een album maken geeft.
Dat wel. Heel interactief vooral! Je kunt echt kijken wat hij aan het doen is en iedere dag gewoon een stukje preview van het album horen. Dat maakt het wel een interessant project.wrote:Vind het wel tof dat Coone een hele eigen draai aan een album maken geeft.
Haha. ;D[/quote]Lees die zijn nou nog eens.
oke dit is een epic fail
Uploading the 5th Episode now on YouTube!!! Just wait a little longer... 
Bron: twitter
Bron: twitter