Iddwrote:Nu al benieuwd naar het filmpje deze avond
Ik volg het pas sinds een paar dagen maar was wel heerlijk om in een keer 1 t/m 15 te zien
Iddwrote:Nu al benieuwd naar het filmpje deze avond
iddwrote:Iddwrote:Nu al benieuwd naar het filmpje deze avond![]()
![]()
![]()
Ik volg het pas sinds een paar dagen maar was wel heerlijk om in een keer 1 t/m 15 te zien
Wordt sowieso episch!wrote:Oh shit! Heel benieuwd naar het filmpje van vanavond.
wrote:Ik d8 iets inde trend van:
Whos in da house?
Coone is in da house?
Whos in da house?
B-Front is in da house?
We are da raw motherfuckers that make you bounce!
dat dacht ik met zatox ook en kijk wat daar uit is gekomen..wrote:Ik gok dat het niet veel gaat worden, ben niet zo'n fan van B-Front + vind ik dat ze teveel verschillen om echt wat leuks te gaan maken.
dus omgerekend nu een bob track =wrote:dat dacht ik met zatox ook en kijk wat daar uit is gekomen..wrote:Ik gok dat het niet veel gaat worden, ben niet zo'n fan van B-Front + vind ik dat ze teveel verschillen om echt wat leuks te gaan maken.
een zatox track :')
ik hoop hetwrote:Zeer benieuwd naar deze combinatie!
Misschien een track zonder vocals?
Of 1 woordje in de climax, die iedereen straks mee kan schreeuwen op Defqon.wrote:ik hoop hetwrote:Zeer benieuwd naar deze combinatie!
Misschien een track zonder vocals?
zou er niet van uitgaanwrote:Of 1 woordje in de climax, die iedereen straks mee kan schreeuwen op Defqon.wrote:ik hoop hetwrote:Zeer benieuwd naar deze combinatie!
Misschien een track zonder vocals?En dat het 1 van de hardste en vetste track ooit is.
Haha Ag we zien het vanzelf.
De wens is de vader van de gedachte.wrote: zou er niet van uitgaan
Jij zit met MAAAGIC in je achterhoofdwrote:Of 1 woordje in de climax, die iedereen straks mee kan schreeuwen op Defqon.wrote:ik hoop hetwrote:Zeer benieuwd naar deze combinatie!
Misschien een track zonder vocals?En dat het 1 van de hardste en vetste track ooit is.
Haha Ag we zien het vanzelf.
Zou het?wrote: Jij zit met MAAAGIC in je achterhoofd![]()
B-Front:Still working hard with Mister B-front... Episode online somewhere after 9:00PM !!!
Ben nu wel benieuwdGreat day in the studio with @djcoone :-D