wrote:Haha dat met die Flat Eric blijft een geniaal stukje
echt he...
Best een lekker nummertje!!
wrote:Haha dat met die Flat Eric blijft een geniaal stukje
idd klinkt lekker en idd die Zatox zegt bij nikswrote:Klinkt wel lekker! Volgens mij is die zatox echt een hele rustige kerel.
ja dat krijg je als je geen woord engels spreekt.. valt me beetje tege van m....wrote:idd klinkt lekker en idd die Zatox zegt bij nikswrote:Klinkt wel lekker! Volgens mij is die zatox echt een hele rustige kerel.
hahaha, baas toch. chille gast die zatoksj. zit coone ook nog een beetje belachelijk te maken op het eind haha.wrote:Klinkt wel lekker! Volgens mij is die zatox echt een hele rustige kerel.

idd heel bizar.wrote:Bazentrack, maar het uitzicht daar is nogmooier
ditte, maar wel weer is iets ander.. zo zie ik het dan ook weer!wrote:ik vind dat gezang een beetje jammer, niks voor mij.
die synth daarin tegen
Ik quote mezelf uit het andre topic: Zatox is geen droogkloot, hij is volgensmij heel verlegen. Je ziet hem op een feest als hij staat te draaien ook altijd af en toe zen handjes in de lucht doen en dan komt hij (bij mij) ook terughoudend en verlegen over.wrote:ja dat krijg je als je geen woord engels spreekt.. valt me beetje tege van m....wrote:idd klinkt lekker en idd die Zatox zegt bij nikswrote:Klinkt wel lekker! Volgens mij is die zatox echt een hele rustige kerel.
Deze zang?:p View on YouTubewrote:ik vind dat gezang een beetje jammer, niks voor mij.
die synth daarin tegen
vreemde aflv idd, maar dat nr wordt wel erg lekker ovlges mij!wrote:19: WTF. Vreemde aflevering!
Solostukje klinkt wel aardig.
Betekend dat B-Front?Eindhoven, de gekste!? We will see in a moment...
RT @djcoone: Eindhoven, de gekste!? We will see in a moment...> ready for some serious damage! B-)