Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Delt-A schreef:
Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.

maak met fruity loops een loopje van beide kicks, zorg dat ze precies tegelijk afspelen, dan krijg je een soort van phase effect in het lag, en de kick die wegvalt, dit krijg je als je 2 waveforms tegelijk afspeelt die precies gelijk zijn.
De kick is dus geript.

Het is (als er al gejat is, wat ik betwijfel) sprake van een "pot verwijt de ketel"-principe.

Hij verwijt het dat anderen zijn kicks jatten, terwijl hij zelf een melodie gejat heeft...

Dat mag dan wel zo zijn, maar uiteindelijk zijn dan Atmozfears net zo schuldig als dat Code Black is mocht dit allemaal waar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:38 

Artiest

Delt-A schreef:
Snap niet dat jullie Code Black nu triest noemen dat hij er wat van zegt dat z'n kick geript is.

maak met fruity loops een loopje van beide kicks, zorg dat ze precies tegelijk afspelen, dan krijg je een soort van phase effect in het lag, en de kick die wegvalt, dit krijg je als je 2 waveforms tegelijk afspeelt die precies gelijk zijn.
De kick is dus geript.

Klopt inderdaad, zelf ook wel eens gehad als ik mijn eigen (house) kicks layerde. Mooie manier om het te bewijzen naast het feit dat hij er verdomd veel op lijkt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:39 

Sitrep @ Facebook, gebeurt daar nog wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:40 

Hardtraxxer

Nogal een kinderachtig spel van Code Black om telkens opnieuw voor heel facebook Atmozfears te beschuldigen dat ze zijn 'kick' zouden gestolen hebben. Het zou heel goed kunnen dat de Atmozfears de 'kick' gestolen hebben maar dat kan Code Black ook in privé bespreken met Atmozfears ipv aandacht te vragen van zen fans via facebook door het voor iedereen te posten en zo Atmozfears in een slecht daglicht te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:41 

Cruelty schreef:
Ik vind kicks rippen toch ook wel wat erger, want vaak word inspiratie voor melodieën uit andere melodieën gehaald.

hoeveel hardcore nummertjes zijn er met dezelfde melodietjes van house of wat dan ook? laatste tijd ook veel!

Hardtraxx Crew

Khadber schreef:
Zenda schreef:
Delt-A schreef:

De kick is dus geript.

Het is (als er al gejat is, wat ik betwijfel) sprake van een "pot verwijt de ketel"-principe.

Hij verwijt het dat anderen zijn kicks jatten, terwijl hij zelf een melodie gejat heeft...

Dat mag dan wel zo zijn, maar uiteindelijk zijn dan Atmozfears net zo schuldig als dat Code Black is mocht dit allemaal waar zijn.

Klopt helemaal, maar dan is Corey niet degene die zo verontwaardigd moet doen, terwijl hij zelf net zo goed niet fraai gehandeld heeft.

Desalniettemin komt het ook op mij over als een hoop aandachttrekkerij...

Hardtraxx Crew

Cruelty schreef:
Ik vind kicks rippen toch ook wel wat erger, want vaak word inspiratie voor melodieën uit andere melodieën gehaald.

Inspiratie uit melodieen halen (eventueel uit een ander genre) kan ik me voorstellen. Maar deze is echt gewoon letterlijk overgenomen.

Hardtraxx Veteran

Skyche schreef:
Atmozfears dat doen. Maar hij ript zelf een melodie en misschien zelfs nog meer, en dan gaat hij twee weken op rij mensen lopen beschuldigen in het openbaar. De eerste keer ging het al slecht (grote flamewar op hem toen), en toch doet hij het weer. Lijkt me een groot 'gebrek-aan-aandacht'-gehalte...

'Als' het waar is, is dit zeker niet de correcte manier. Ik snap zijn frustratie wel, maar om dit dan zo op te lossen ..
Overigens iemand beschuldigen terwijl je 0,0% bewijs hebt is zowieso al sneu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zit wat comments te lezen. Code Black meldt wel dit:
Citaat:
Done all of that, and they have been told a few times over the last 6 months.
Nothing was changed in the official previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:43 

Khadber schreef:
Citaat:

Nego, doe is uitleggen waarom jou goede vriendjes kicks jatten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:44 

Chris Two schreef:
Cruelty schreef:

hoeveel hardcore nummertjes zijn er met dezelfde melodietjes van house of wat dan ook? laatste tijd ook veel!

Daar worden dan vaak nog credits voor het origineel gegeven, dan wel een <...> remix achter het origineel, dan wel duidelijk aangegeven waar de melodie oid vandaan komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:44 

Hardtraxx Crew

Khadber schreef:
Citaat:

Klopt, hij zegt dat ie met 1 v/d 3 contact heeft gehad en dat diegene het toegegven heeft. Hij voegt daar aan toe dat diegene van Atmozfears waarschijnlijk de andere daar niet over heeft geïnformeerd? Weet natuurlijk niet of dat waar is, maar de Atmozfears zeggen zelf dat ze hem nog nooit gesproken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:45 

Almighty schreef:
Chris Two schreef:
Cruelty schreef:

Daar worden dan vaak nog credits voor het origineel gegeven, dan wel een <...> remix achter het origineel, dan wel duidelijk aangegeven waar de melodie oid vandaan komt ;)

het is nog steeds 'jatten' of noem je dit dan lenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:46 

Hardtraxx Veteran

Het lastige is ook dat 2 in Nederland wonen en 1 in Canada. Ik neem aan dat dan de contacten over het internet gaan. Dus misschien dat het dan daar mis gaat. Alsnog, het lijkt me wel dat je dit soort dingen bespreekt als iemand dit soort dingen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:47 

Chris Two schreef:
het is nog steeds 'jatten' of noem je dit dan lenen?

Broodje Curryworst met zigeunersaus.

Lees eens goed ;)

Hardtraxx Veteran

Héél zwak van Corey :thumbdown:

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet zo erg dat Code Black de melodie van dat oudere nummer heeft gebruikt, maar dat hij zegt dat het per ongeluk precies dezelfde melodie is is ongeloofwaardig, als hij gewoon toe had gegeven dat hij met opzet die melodie heeft gebruikt was er niks mis mee geweest. een kick rippen is een ander verhaal daarentegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:48 

Artiest

Het is heel simpel, als BREIN en Buma/stemra echt even flink de stofzuiger door de hardstyle scene halen zijn heel veel mensen de lul. Eigenlijk is de scene heel amateuristisch op dit gebied.

Ik eis persverklaringen van alle kanten!

Conclusie, het zijn allebei gemene pikkeboeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:49 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Het lastige is ook dat 2 in Nederland wonen en 1 in Canada. Ik neem aan dat dan de contacten over het internet gaan. Dus misschien dat het dan daar mis gaat. Alsnog, het lijkt me wel dat je dit soort dingen bespreekt als iemand dit soort dingen zegt.

Ik vind het héél onwaarschijnlijk dat die ene gast van Atmozfears dat dan 'vergeet' te vermelden tegen zijn twee collega's, dat is toch wel iets redelijk serieus, als iemand je beschuldigt van dingen jatten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:50 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Chris Two schreef:
zoals ik al zei op hun facebook:
Als het hun kick is, bewijs het maar!
Ze hebben hem gemaakt dus dan is er toch bewijs?

Die posts op facebook van jou hebben wel een heel erg hoog oogkleppen-fanboy-gehalte imo ;)

Vind het schandalig om hier iedereen mee in te betrekken. Wat een professionaliteit

Ik vind het wel leuk :P gebeurt er nog is wat.

Precies wat ik dacht.

Heerlijk zon internet relletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:50 

Waarschijnlijk wouden ze het verbergen voor de buitenwereld. Wat helaas niet gelukt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:51 

Hardtraxx Crew

Dysphoria schreef:
Ik eis persverklaringen van alle kanten!

Als jij nou es probeert om nuttig te zijn in een discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:51 

Ik weet precies wat hier aan de hand is hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen