Ergste is nog wel dat het na zaterdag ook echt over is. Dus ook geen set op Fusion of Dance en ook geen set op Dreamfields. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Erg jammer dit, ze hadden amper producties die ik niet tof vind. Sets waren ook altijd ontzettend vet. Hopelijk gaan ze solo nog wat doen 
Idd een heel erg wtf moment
Heeel erg jammer
Zulke gruwelijk vette producties, horen wat mij betreft zeker bij de beste producers van dit moment. Had ze graag nog veel vaker live willen zien... Dat wordt ultiem zaterdag 
Solo verder?
Dat betekend 2x zoveel tracks met een CO2 randje.
Heel erg jammer dit. Ik wens beide heren veel succes verder.
Smart thinking, elk nadeel heeft zo z'n voordeelwrote:Solo verder?![]()
Ik verwachtte een woordgrap van je, maar valt reuze mee duswrote:Solo verder?![]()
Haha nee hoor, soms heb ik geen woordgrap paraat.wrote:Ik verwachtte een woordgrap van je, maar valt reuze mee duswrote:Solo verder?![]()
Dat betekend 2x zoveel tracks met een CO2 randje.Idd hopen dat ze niet uit de Hardstyle verdwijnen. Ik ga ze in ieder geval erg missen
Iets met dubbele uitstoot ofzo 
Maar ze waren ook bezig met Warface, misschien dat er daar eentje de boot mee instapt?
Maar ze waren ook bezig met Warface, misschien dat er daar eentje de boot mee instapt?
Er zijn er genoeg..
Goddamn!
Death before Disco, nouja nog 1 keertje dan.
Ze hadden niet dezelfde state of mind.
Goddamn!
Death before Disco, nouja nog 1 keertje dan.
Ze hadden niet dezelfde state of mind.
Het zal wel over een Futiliteit gegaan hebben 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Echt klote, vond ze echt onwijs goed!
Baal ervan dat ik ze zaterdag niet live kan aanschouwen voor de laatste keer. Dat ik nog maar veel plaatjes van ze mag horen in de toekomst. Succes heren
Zo wordt wel op CO2 vermindert wat in de richtlijnen ligt van het Kyoto-verdrag.
Misschien had de één wel de illusie dat de ander het zwaargewicht van het duo was en hij niet genoeg inspraak en erkenning kreeg, terwijl hij constant overwerkte en die ander een slechte houding had 
Nu stop ik er weer mee
Nu stop ik er weer mee
Ze gaan beiden strijden om de kopman te worden van de PvdA! Dat is het gewoon! Kan niet missen gezien het nieuws vlak na het opstappen van Job Cohen kwam!
Nah, ze doen het voor de sexual thrill, lijkt me nog al voor de hand liggend.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
wrote:Nah, ze deden het voor de sexual thrill, lijkt me nog al voor de hand liggend.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hier ben ik toch wel een les van stilgeweest 
Theracords' helden waren dit. Ik was écht een fan
en hoop dan ook echt dat ze solo verder gaan!
Theracords' helden waren dit. Ik was écht een fan
en hoop dan ook echt dat ze solo verder gaan!
C02 (g) -----> C (g) + O2 (g)?
Naja, ik hoop dat ze blijven producen, dat is het enige wat deze domper kan doen vergeten. Ze waren toch wel uitgegroeid tot een van m'n favorieten.
Naja, ik hoop dat ze blijven producen, dat is het enige wat deze domper kan doen vergeten. Ze waren toch wel uitgegroeid tot een van m'n favorieten.
/care.
Vond hun producties persoonlijk niks.
Betekent niet dat ik het niet jammer vindt dat er een duo uit elkaar gaat.
Zeker voor de mensen die het wel vet vonden!
Vond hun producties persoonlijk niks.
Betekent niet dat ik het niet jammer vindt dat er een duo uit elkaar gaat.
Zeker voor de mensen die het wel vet vonden!
Echt zonde dit!!!! Beste Hardstyle act van 2011...............
Hoop wel dat ze apart nog doorgaan, maar krijgen we dan nog steeds hetzelfde
Wel blij dat ik vorig jaar een CO2 shirt heb gekocht. Mooie herinneringen (geen één slechte)!
Hoop wel dat ze apart nog doorgaan, maar krijgen we dan nog steeds hetzelfde
Wel blij dat ik vorig jaar een CO2 shirt heb gekocht. Mooie herinneringen (geen één slechte)!
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Egt kut dat ze stoppen met Co2
en ze hebben me net doen te besluiten om toch naar Harddefinition te gaan!!