Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:07 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Sence schreef:
Ik ben maar opnieuw begonnen na het commentaar op me vorige logo (geen slecht commentaar trouwens)

Afbeelding

Background kan altijd weg of andere kleur :)

~hij is niet vector based :( want ik kan niet over weg met Illustrator, dus als iemand tijd over heeft ga gerust je gang xD

Als je die texture weghaalt heb je echt een mooi logo!

Downloading 3D Studio MAX...

De C iets meer open maken zou ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:52 

mr_vertigo schreef:
Ik vind hem zo anders niet, vergeleken met die eerste...

het was een beter uitgwerkte versie.. diw andere was even snel en simpel gedaan met stift.. deze heeft wat meer details enzo!
morgen komter denk ik nog één online met hele andere vormen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:01 

Skedoedelefloeps schreef:
Ja, moet een logo niet redelijk makkelijk en snel na te tekenen zijn? Of verbeeld ik me nu dingen, volgens mij had ik dat ooit gelezen.

snel na te tekenen, nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 08:29 

Artiest

KSwoosh schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ja, moet een logo niet redelijk makkelijk en snel na te tekenen zijn? Of verbeeld ik me nu dingen, volgens mij had ik dat ooit gelezen.

snel na te tekenen, nee :P

Niet precies, maar globaal, zoals een Defqon logo of In Qontrol, een Q-Dance logo etc.
Zijn allemaal snel na te tekenen, ik dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:01 

Hardtraxx Veteran

het moet iig snel te herkennen zijn. je moet er niet over na te hoeven denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:13 

Draidy schreef:
het moet iig snel te herkennen zijn. je moet er niet over na te hoeven denken

hoop dat ik vndaag me andere tekeningen erop kan zetten want de camera doet weer eens vaag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

webcam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:16 

Draidy schreef:
webcam :P

hb ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:09 

Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt. Zal binnenkort wel een eigen verzinnen.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt. Zal binnenkort wel een eigen verzinnen.

Afbeelding

Afbeelding

Niet gek op gaan kijken wanneer mr_vertigo straks op je stoep staat :P Vind ie denk ik niet zo leuk als je z'n idee zomaar overneemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:49 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Niet gek op gaan kijken wanneer mr_vertigo straks op je stoep staat :P Vind ie denk ik niet zo leuk als je z'n idee zomaar overneemt

stefaneke schreef:

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:
b-ram schreef:

stefaneke schreef:

:whistle:

Lekker blijven fluiten jij

Waarom andermans werk namaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:54 

Hardtraxx Newbie

knotsjebilly schreef:
stefaneke schreef:
Sence schreef:
Ik ben maar opnieuw begonnen na het commentaar op me vorige logo (geen slecht commentaar trouwens)

Afbeelding

Background kan altijd weg of andere kleur :)

~hij is niet vector based :( want ik kan niet over weg met Illustrator, dus als iemand tijd over heeft ga gerust je gang xD

Als je die texture weghaalt heb je echt een mooi logo!

Downloading 3D Studio MAX...

De C iets meer open maken zou ik zeggen

hmm zal eens even kijken voor die C en die texture :)

en hoe bedoel je de 2 niet vast maken aan de O maar door laten lopen ?

thnx anyway :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 14:04 

Ehrm,

stefaneke schreef:
Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt

Het is heus geen inzending of zo hoor, mag ik niet gwn ff dat logo in 3d na maken om te kijken hoe alles weer werkt in dit programma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Het is heus geen inzending of zo hoor, mag ik niet gwn ff dat logo in 3d na maken om te kijken hoe alles weer werkt in dit programma?

Ok, blijft imo best vreemd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Waarom is dat zo vreemd? Ik heb mezelf de basis van het producen geleerd door tracks na te maken die ik gaaf vind. Is gewoon een goede manier om een programma onder de knie te krijgen, omdat het puur technisch is, je hoeft op dat moment niet OOK NOG creatief bezig te zijn, snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

typografie deel
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 14:42 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
stefaneke schreef:

Ok, blijft imo best vreemd :whistle:

Tsja ik snap de logica van het uploaden hier ook niet, maar hij zei al dat het gewoon een oefenlogo was
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:38 

Ach mensen, je moet gewoon niet zo moeilijk doen. Ik maak ff een logotje na so what? Heb ff geen zin om in deze hitte in de zon te gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:18 

Hardtraxxer

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
ff iets geschetst
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:44 

Donateur

Heb nog maar eens wat geprobeerd 3 versies.

Bovenste en onderste vind ik persoonlijk de betere, wil alleen meer aangegeven met 3 versies dat je bijvoorbeeld aan de bovenkant kan verzinnen wat je wilt :)

Ik heb ook met opzet de 2 can C02 meer als logo weg gewerkt, aangezien ik persoonlijk de naam als Catatonic Overload zie, en 2 het toevoegsel is met betekenis dat het 2 personen zijn, Wel in de afkortings CO2 natuurlijk, voor bekendheid en snel naam.

Peace!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

@soundcontrollerz nice man! Ik vind de simpelste het vetst. Misschien dat je nog de 2 iets duidelijker kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:18 

Hardtraxx Addict

Lijkt ene beetje op zon Amerikaans Army ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:36 

@Soundscrollerz:
Best nice, alleen zou ik de ster van de middelste er meer in verwerken, mss alszijnde een badge waar de 2 in staat fzo, dunno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:46 

Qre8ive schreef:
stefaneke schreef:
Ach mensen, je moet gewoon niet zo moeilijk doen. Ik maak ff een logotje na so what? Heb ff geen zin om in deze hitte in de zon te gaan zitten.

Niet zo moeilijk doen? Stel niemand had het door... ze gebruiken dat logo. Blijkt dat Noisecontrollers 'm geregistreerd hebben en word CO2 aangeklaagd. Zit je dan met je "So what?" ... ;)

Het was ook helemaal niet de bedoeling om hem op te sturen ofzo, je maakt toch ook iets na als je bijv een tutorial volgt?

Was gewoon voor de lol, niet alles heeft een nuttig doel.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen