De C iets meer open maken zou ik zeggenwrote:Als je die texture weghaalt heb je echt een mooi logo!wrote:Ik ben maar opnieuw begonnen na het commentaar op me vorige logo (geen slecht commentaar trouwens)
Background kan altijd weg of andere kleur
~hij is niet vector basedwant ik kan niet over weg met Illustrator, dus als iemand tijd over heeft ga gerust je gang xD
Downloading 3D Studio MAX...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
het was een beter uitgwerkte versie.. diw andere was even snel en simpel gedaan met stift.. deze heeft wat meer details enzo!wrote:Ik vind hem zo anders niet, vergeleken met die eerste...
morgen komter denk ik nog één online met hele andere vormen!
-
G
snel na te tekenen, neewrote:Ja, moet een logo niet redelijk makkelijk en snel na te tekenen zijn? Of verbeeld ik me nu dingen, volgens mij had ik dat ooit gelezen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Niet precies, maar globaal, zoals een Defqon logo of In Qontrol, een Q-Dance logo etc.wrote:snel na te tekenen, neewrote:Ja, moet een logo niet redelijk makkelijk en snel na te tekenen zijn? Of verbeeld ik me nu dingen, volgens mij had ik dat ooit gelezen.
Zijn allemaal snel na te tekenen, ik dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen...
het moet iig snel te herkennen zijn. je moet er niet over na te hoeven denken
-
D
hoop dat ik vndaag me andere tekeningen erop kan zetten want de camera doet weer eens vaagwrote:het moet iig snel te herkennen zijn. je moet er niet over na te hoeven denken
-
D
hb ik nietwrote:webcam
-
S
Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt. Zal binnenkort wel een eigen verzinnen.

Niet gek op gaan kijken wanneer mr_vertigo straks op je stoep staatwrote:Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt. Zal binnenkort wel een eigen verzinnen.
wrote:Niet gek op gaan kijken wanneer mr_vertigo straks op je stoep staatVind ie denk ik niet zo leuk als je z'n idee zomaar overneemt
wrote:Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt. Zal binnenkort wel een eigen verzinnen.
Lekker blijven fluiten jijwrote:wrote:Niet gek op gaan kijken wanneer mr_vertigo straks op je stoep staatVind ie denk ik niet zo leuk als je z'n idee zomaar overneemt
wrote:Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt. Zal binnenkort wel een eigen verzinnen.
Waarom andermans werk namaken?
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Sep 2011
hmm zal eens even kijken voor die C en die texturewrote:De C iets meer open maken zou ik zeggenwrote:Als je die texture weghaalt heb je echt een mooi logo!wrote:Ik ben maar opnieuw begonnen na het commentaar op me vorige logo (geen slecht commentaar trouwens)
Background kan altijd weg of andere kleur
~hij is niet vector basedwant ik kan niet over weg met Illustrator, dus als iemand tijd over heeft ga gerust je gang xD
Downloading 3D Studio MAX...
en hoe bedoel je de 2 niet vast maken aan de O maar door laten lopen ?
thnx anyway
-
S
Ehrm,
Het is heus geen inzending of zo hoor, mag ik niet gwn ff dat logo in 3d na maken om te kijken hoe alles weer werkt in dit programma?wrote:Om weer even in te komen in 3dsmax dat ene logo maar een na gemaakt
Ok, blijft imo best vreemdwrote:Het is heus geen inzending of zo hoor, mag ik niet gwn ff dat logo in 3d na maken om te kijken hoe alles weer werkt in dit programma?
Waarom is dat zo vreemd? Ik heb mezelf de basis van het producen geleerd door tracks na te maken die ik gaaf vind. Is gewoon een goede manier om een programma onder de knie te krijgen, omdat het puur technisch is, je hoeft op dat moment niet OOK NOG creatief bezig te zijn, snap je?
typografie deel

Last edited by b-ram on , edited 1 time in total.
Tsja ik snap de logica van het uploaden hier ook niet, maar hij zei al dat het gewoon een oefenlogo waswrote:Ok, blijft imo best vreemdwrote:Het is heus geen inzending of zo hoor, mag ik niet gwn ff dat logo in 3d na maken om te kijken hoe alles weer werkt in dit programma?
-
S
Ach mensen, je moet gewoon niet zo moeilijk doen. Ik maak ff een logotje na so what? Heb ff geen zin om in deze hitte in de zon te gaan zitten.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Heb nog maar eens wat geprobeerd 3 versies.
Bovenste en onderste vind ik persoonlijk de betere, wil alleen meer aangegeven met 3 versies dat je bijvoorbeeld aan de bovenkant kan verzinnen wat je wilt
Ik heb ook met opzet de 2 can C02 meer als logo weg gewerkt, aangezien ik persoonlijk de naam als Catatonic Overload zie, en 2 het toevoegsel is met betekenis dat het 2 personen zijn, Wel in de afkortings CO2 natuurlijk, voor bekendheid en snel naam.
Peace!

Bovenste en onderste vind ik persoonlijk de betere, wil alleen meer aangegeven met 3 versies dat je bijvoorbeeld aan de bovenkant kan verzinnen wat je wilt
Ik heb ook met opzet de 2 can C02 meer als logo weg gewerkt, aangezien ik persoonlijk de naam als Catatonic Overload zie, en 2 het toevoegsel is met betekenis dat het 2 personen zijn, Wel in de afkortings CO2 natuurlijk, voor bekendheid en snel naam.
Peace!

@soundcontrollerz nice man! Ik vind de simpelste het vetst. Misschien dat je nog de 2 iets duidelijker kan maken
Lijkt ene beetje op zon Amerikaans Army ding 
-
G
@Soundscrollerz:
Best nice, alleen zou ik de ster van de middelste er meer in verwerken, mss alszijnde een badge waar de 2 in staat fzo, dunno.
Best nice, alleen zou ik de ster van de middelste er meer in verwerken, mss alszijnde een badge waar de 2 in staat fzo, dunno.
-
S
Het was ook helemaal niet de bedoeling om hem op te sturen ofzo, je maakt toch ook iets na als je bijv een tutorial volgt?wrote:Niet zo moeilijk doen? Stel niemand had het door... ze gebruiken dat logo. Blijkt dat Noisecontrollers 'm geregistreerd hebben en word CO2 aangeklaagd. Zit je dan met je "So what?" ...wrote:Ach mensen, je moet gewoon niet zo moeilijk doen. Ik maak ff een logotje na so what? Heb ff geen zin om in deze hitte in de zon te gaan zitten.
Was gewoon voor de lol, niet alles heeft een nuttig doel.