ik zou gewoon dit idee helemaal wegdoen als ik jou was 
Kan ookwrote:ik zou gewoon dit idee helemaal wegdoen als ik jou was
Kan ookwrote:ik zou gewoon dit idee helemaal wegdoen als ik jou was

Ik vind hem vet!wrote:
Wat vinden mensen hier van?
Vet, alleen die 2 is zo zonde.wrote:
Mooi gemaakt, maar absoluut niet wat ik me voorstel by Catatonic Overload... Dit is eerder een logo voor de drie wijze uit t Westen of zo, met die klok graphics... of iets van time travel achtig iets.wrote:
haha ik heb hem zelf gemaakt hoor ik wou alleen ff snel posten omdat ik net ff snel weg moestwrote: Vet, alleen die 2 is zo zonde.
En afgaand op de rest vermoed ik dat je em niet zelf hebt gemaakt?
Gezien de graphics pro zijn, maar de tekst er met paint over gegooid is... [en ja, het valt op dat je de laatste C hebt afgesneden]
Ok, nou dan ben ik benieuwd.wrote:haha ik heb hem zelf gemaakt hoor ik wou alleen ff snel posten omdat ik net ff snel weg moestwrote: Vet, alleen die 2 is zo zonde.
En afgaand op de rest vermoed ik dat je em niet zelf hebt gemaakt?
Gezien de graphics pro zijn, maar de tekst er met paint over gegooid is... [en ja, het valt op dat je de laatste C hebt afgesneden]
Ik ga hem nu ff verder uitwerken

achja tis maar een uitprobeersel.. dusja hoeft niet gelijk hun logo te zijn + dat ik gewoon van tekenen hou en hier toch wel me creativietijd ofso kwijt kan en tis toch allemaal maar voor de lol, het zou natuurlijk vet zijn als mijn logo uitgekozen wordt maar denk niet dat dat gebeurd..wrote:Ja, moet een logo niet redelijk makkelijk en snel na te tekenen zijn? Of verbeeld ik me nu dingen, volgens mij had ik dat ooit gelezen.

Als je die texture weghaalt heb je echt een mooi logo!wrote:Ik ben maar opnieuw begonnen na het commentaar op me vorige logo (geen slecht commentaar trouwens)
Background kan altijd weg of andere kleur
~hij is niet vector basedwant ik kan niet over weg met Illustrator, dus als iemand tijd over heeft ga gerust je gang xD
Logo van Endemol of niet?wrote:Beetje te ver gezochtwrote: