Like anyone careswrote:Heb je de rechten om dat prachtige font te gebruiken?
ligt het trouwes aan mij of reageert CO2 zelf nagenoeg niet?
Like anyone careswrote:Heb je de rechten om dat prachtige font te gebruiken?
Vind die ook erg vet, past ook wel bij CO2 imo. Enige minpunt is dat je hem niet echt veel kan verkleinen en zo.wrote:zowaar het eerste vette logowrote:
Ik lurk er lustig op los hoor.wrote:Like anyone careswrote:Heb je de rechten om dat prachtige font te gebruiken?
Volgens mij is dit een standaard lettertype:wrote:Vind die ook erg vet, past ook wel bij CO2 imo. Enige minpunt is dat je hem niet echt veel kan verkleinen en zo.wrote:zowaar het eerste vette logowrote:

Shame on mewrote:Jammer dat je het verkeerd heb geschreven
Nice! Inscannen en overtrekken in Illustrator. Logo's in z'n basis niet Photoshoppenwrote:
Even een schets. Kan dit alleen nooit netjes photoshoppen
Je kan ook met vector shapes werken in Photoshopwrote:Nice! Inscannen en overtrekken in Illustrator. Logo's in z'n basis niet Photoshoppen
Wordt wel een klus als je er niet mee overweg kan
dus? er hoeft niet per se zo moeilijk gedacht te worden..wrote:Volgens mij is dit een standaard lettertype:wrote:zowaar het eerste vette logowrote:
Vind die ook erg vet, past ook wel bij CO2 imo. Enige minpunt is dat je hem niet echt veel kan verkleinen en zo.
http://www.dafont.com/pulse-sans.font
Kan, maar photoshop is van oorsprong pixel based, illustrator is wat dat betreft veel uitgebreider met vectoren en veel gebruiksvriendelijker. Lijkt me sowieso logisch zoals Jordy al zei dat je een logo in illustrator maakt.wrote:Je kan ook met vector shapes werken in Photoshopwrote:Nice! Inscannen en overtrekken in Illustrator. Logo's in z'n basis niet Photoshoppen

Die zijn baas manwrote:Kan, maar photoshop is van oorsprong pixel based, illustrator is wat dat betreft veel uitgebreider met vectoren en veel gebruiksvriendelijker. Lijkt me sowieso logisch zoals Jordy al zei dat je een logo in illustrator maakt.wrote:Je kan ook met vector shapes werken in Photoshopwrote:Nice! Inscannen en overtrekken in Illustrator. Logo's in z'n basis niet Photoshoppen
EDIT:
ook ff wat lopen klooien:
Je gaat toch geen logo aanleveren waar je straks misschien wel rechten voor moet betalen aan de auteur?wrote:Like anyone careswrote:Heb je de rechten om dat prachtige font te gebruiken?
Die ander is wit op zwartwrote:Ben ik nou echt de enige die bij het Logo van Soundtunerz alleen maar 2 zwarte vlekken ziet?
Ik zie twee geheel zwarte afbeeldingenwrote:Die ander is wit op zwartwrote:Ben ik nou echt de enige die bij het Logo van Soundtunerz alleen maar 2 zwarte vlekken ziet?
Dat ligt dan aan jou denk ikwrote:Ik zie twee geheel zwarte afbeeldingenwrote:Die ander is wit op zwartwrote:Ben ik nou echt de enige die bij het Logo van Soundtunerz alleen maar 2 zwarte vlekken ziet?
Same herewrote:Ben ik nou echt de enige die bij het Logo van Soundtunerz alleen maar 2 zwarte vlekken ziet?

Die is vetwrote:Ook maar eens wat geprobeerd