Ben ik met je eens
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
ben ik het met je eens, de structuur eromheen enzo moet nog aangepast worden. Als ik wat meer tijd heb zal ik er is wa moois van makenwrote:Idd, maar die kleur groen is iets te fel, misschien wat donkerder met wat textuur ofzo?
Heeft er iemand op m'n scherm gekotst?wrote:
Het gaat meer om het logo zelf dan wat er om heen zit
Je moet er ook bij nadenken dat het op posters etc komt :p moet wel netjes staan..
Wie weet maak ik nog een keer wat strakkers, dit kwam zomaar snel in me op.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Je zat nog in de Puinhoop sfeer?wrote:Wie weet maak ik nog een keer wat strakkers, dit kwam zomaar snel in me op.
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
Volledig:

Filter op de naam:

Logo losgeknipt:

Van alles mogelijk dus, maar wel 2 kleuren... althans zo komt hij het best tot zijn recht.

Filter op de naam:

Logo losgeknipt:

Van alles mogelijk dus, maar wel 2 kleuren... althans zo komt hij het best tot zijn recht.
Alleen moeten die hoeken nog beter worden afgewerkt, dan ziet hij er idd leuk uit. 
Ziet er wel vet uit, alleen lees ik op het eerste gezicht Catatoni 
ik mis de CatatoniC ook een beetje, maar opzich is hij wel erg dik vergeleken met de rest.wrote:Ziet er wel vet uit, alleen lees ik op het eerste gezicht Catatoni
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
http://www.speedyshare.com/files/28837433/co2_logo.eps
Als iemand hem wat beter uit kan en wil werken, be my guest
Dit is de EPS, vast wel iemand die ermee overweg kan.
Als iemand hem wat beter uit kan en wil werken, be my guest
Dit is de EPS, vast wel iemand die ermee overweg kan.
-
D
die bovenste vn Bazzy is echt nice! 
-
G
zowaar het eerste vette logowrote:

Even een schets. Kan dit alleen nooit netjes photoshoppen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind iets ronds etc eigenlijk niet passen bij CO2.
het moet asymmetrisch zijn, met grove vormen, althans als ik denk aan Catatonic Overload denk ik daar aan
het moet asymmetrisch zijn, met grove vormen, althans als ik denk aan Catatonic Overload denk ik daar aan
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik heb dus hetzelfde, niet dat de logo's slecht zijn ofzo want er zitten wel dikke tussenwrote:Vind iets ronds etc eigenlijk niet passen bij CO2.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Die van Stylow vind ik atm nog het beste, maar ook dat ja... mist iets logo achtigs.wrote:Ik heb dus hetzelfde, niet dat de logo's slecht zijn ofzo want er zitten wel dikke tussenwrote:Vind iets ronds etc eigenlijk niet passen bij CO2.