Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mogelijk had Weapon X de zelfde rede.

Ik wil je niet in de rede vallen, maar je bedoelt reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
_theon_ schreef:
NotMegalodon schreef:
Korsakoff, Weapon X

Hoe zit dat met deze twee eigenlijk? Voor wat ik heb meegekregen, produceerde Catscan voor Korsakoff in de Thrid Movement tijd en daarna Outblast(?) in de MOH tijd? En Weapon X is een producer die niet herkent wil worden en daarom met een masker op het podium staat?


Korsakoff werd geghost door Catscan bij Third Movement en zij is samen met Catscan na tumult met Promo naar Masters Of Hardcore gegaan. Daar werd ze geghost door Outblast en Catscan maar zover ik weet is zij wel zelf gaan produceren.

Weapon X produceerde alles zelf alleen hij draaide nooit. Ik weet niet of de man achter het masker iemand anders was of dat hij heeft leren draaien. Maar Weapon X produceerde eerst alleen maar. Fun fact, Angerfist was het zelfde. Angerfist wou nooit optreden totdat zijn populariteit hem inhaalde en hij werd aangemoedigd door Bass-D om op te treden. Daar vandaan komt het masker, omdat hij zich ergens achter wou verschuilen. Mogelijk had Weapon X de zelfde rede.

Angerfist (Danny) heeft regelmatig in de kroeg gezeten in Denekamp, terwijl iemand ander voor hem optrad. Tjaa.. wie heeft dat door als feestbezoeker. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Fun fact: Sub Sonik heeft tot op heden nog steeds zijn bijbaantje op de broodafdeling bij de Albert Heijn op Soendaplein in Haarlem.

Zien hem geregeld nog wel is staan broodjes bakken!


Haha dit vind ik zeker een fun fact :D Of hij doet het heel graag of de meeste inkomsten gaan toch naar Shockerz..

paperclip schreef:
Angerfist (Danny) heeft regelmatig in de kroeg gezeten in Denekamp, terwijl iemand ander voor hem optrad. Tjaa.. wie heeft dat door als feestbezoeker. xd


Prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan niet echt bevestigen of dat zo is of niet natuurlijk, ook niet wanneer :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
_theon_ schreef:
NotMegalodon schreef:
Korsakoff, Weapon X

Hoe zit dat met deze twee eigenlijk? Voor wat ik heb meegekregen, produceerde Catscan voor Korsakoff in de Thrid Movement tijd en daarna Outblast(?) in de MOH tijd? En Weapon X is een producer die niet herkent wil worden en daarom met een masker op het podium staat?


Korsakoff werd geghost door Catscan bij Third Movement en zij is samen met Catscan na tumult met Promo naar Masters Of Hardcore gegaan. Daar werd ze geghost door Outblast en Catscan maar zover ik weet is zij wel zelf gaan produceren.


Ik dacht dat Re-style het stokje had overgenomen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gisteren avond op Twitter :thumbsup:

@Noisecontroller
Damn ghost-produced acts are embarrasing....

Vind dit best een bijzondere opmerking aangezien hij (Bas) in het verleden toch ook tracks voor anderen heeft gemaakt (Kasparov en Pavo bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Fun fact: Sub Sonik heeft tot op heden nog steeds zijn bijbaantje op de broodafdeling bij de Albert Heijn op Soendaplein in Haarlem.

Zien hem geregeld nog wel is staan broodjes bakken!

Zou hij zijn brood wel zelf bakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee doet een ghostbakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
ErikZ schreef:
Gisteren avond op Twitter :thumbsup:

@Noisecontroller
Damn ghost-produced acts are embarrasing....

Vind dit best een bijzondere opmerking aangezien hij (Bas) in het verleden toch ook tracks voor anderen heeft gemaakt (Kasparov en Pavo bijvoorbeeld)

Zou het niet cynisch bedoeld zijn? Dat die hiermee aan wilt geven dat ghostproducen van alle tijden is, en niet iets van de laatste jaren of nieuwe generatie artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
_theon_ schreef:
NotMegalodon schreef:
Korsakoff, Weapon X

Hoe zit dat met deze twee eigenlijk? Voor wat ik heb meegekregen, produceerde Catscan voor Korsakoff in de Thrid Movement tijd en daarna Outblast(?) in de MOH tijd? En Weapon X is een producer die niet herkent wil worden en daarom met een masker op het podium staat?


Korsakoff werd geghost door Catscan bij Third Movement en zij is samen met Catscan na tumult met Promo naar Masters Of Hardcore gegaan. Daar werd ze geghost door Outblast en Catscan maar zover ik weet is zij wel zelf gaan produceren.

Weapon X produceerde alles zelf alleen hij draaide nooit. Ik weet niet of de man achter het masker iemand anders was of dat hij heeft leren draaien. Maar Weapon X produceerde eerst alleen maar. Fun fact, Angerfist was het zelfde. Angerfist wou nooit optreden totdat zijn populariteit hem inhaalde en hij werd aangemoedigd door Bass-D om op te treden. Daar vandaan komt het masker, omdat hij zich ergens achter wou verschuilen. Mogelijk had Weapon X de zelfde rede.

Hoe kom je aan die wijsheid? Weapon X was Endymion in het begin. Zie buma site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Fun fact: Sub Sonik heeft tot op heden nog steeds zijn bijbaantje op de broodafdeling bij de Albert Heijn op Soendaplein in Haarlem.

Zien hem geregeld nog wel is staan broodjes bakken!


Is geghost betaalbaar van een bakkerssalaris? lijkt me geen vetpot en ghosten zal ook niet goedkoop zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 00:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Hoe kom je aan die wijsheid? Weapon X was Endymion in het begin. Zie buma site.


Als je naar een paar Vinyls kijkt staan zij als producers inderdaad, echter staat Weapon X er ook zelf bij. Eerste release was volledig met Endymion. Echter was de 2e release al voor 2/3e door Dennis (Weapon X) zelf gedaan en vervolgens de rest gewoon door Weapon X zelf. Dat maakt 4 platen samen met Endymion en bijna 30 zonder.

Mogelijk is hij de scene ingeholpen door Endymion qua produceren e.d. (zelfs in 2001 gebeurde dat, lijkt me niet vreemd voor je eerste release), maar Weapon X trad pas op vanaf 2007. Lijkt me vreemd dat Endymion 5/6 releases met bijna 20 platen doet tot aan 2007 voor iemand die niet eens achter een draaitafel staat? Wat voor nut heeft dat.

Je hebt voor oudere releases op Vinyl geen Buma topic nodig. Bij de hardcore in ieder geval, stond de producer vaak gewoon gecredit. Kun je ook nakijken bij bijvoorbeeld Korsakoff, Dana, Nico & Tetta e.d op Discogs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 01:08 
 
Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
RoyV schreef:
Fun fact: Sub Sonik heeft tot op heden nog steeds zijn bijbaantje op de broodafdeling bij de Albert Heijn op Soendaplein in Haarlem.

Zien hem geregeld nog wel is staan broodjes bakken!


Is geghost betaalbaar van een bakkerssalaris? lijkt me geen vetpot en ghosten zal ook niet goedkoop zijn.


ik denk dat zulke "projecten" als Sub Sonik vanuit het label worden opgezet. Label start een act, doet daar alles voor regelen, betalen een producer voor de tracks, betalen een dj/gezicht voor de boekingen en vangen zelf een deel van de omzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af hoe hij daar dan komt. Vind het nou niet de meeste knappe/sympathieke vent. Vind zijn hoofd niet bepaald marketing uitstralen zoals een Act of Rage, requiem of Mandy (voor de hongerige jongens) wel heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
RoyV schreef:
Fun fact: Sub Sonik heeft tot op heden nog steeds zijn bijbaantje op de broodafdeling bij de Albert Heijn op Soendaplein in Haarlem.

Zien hem geregeld nog wel is staan broodjes bakken!


Is geghost betaalbaar van een bakkerssalaris? lijkt me geen vetpot en ghosten zal ook niet goedkoop zijn.


Draai het eens om.. dat een producer een DJ zoekt bij een act die hij bij de producties in gedachten heeft en in ruil daarvoor krijgt de DJ de fame en de producer een deel van de gages die ervoor de optredens betaald worden. Dit is namelijk een veel vaker voorkomende constructie dan dat een DJ producties opkoopt. Zeker als het om beginnende DJ’s gaat.

Disclaimer: dit slaat niet op Sub Sonik want ik weet niet hoe dat zit, voordat er weer conclusies worden getrokken ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:08 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Ik vraag me af hoe hij daar dan komt. Vind het nou niet de meeste knappe/sympathieke vent. Vind zijn hoofd niet bepaald marketing uitstralen zoals een Act of Rage, requiem of Mandy (voor de hongerige jongens) wel heeft.


Connecties. Zodra je contact hebt met de juiste mensen binnen bepaalde organisaties, kan zoiets best snel ontstaan lijkt me.

Goed voorbeeld hiervan is Act of Rage. Is al lange tijd matties met radical redemption, komt uit hetzelfde dorp (bijna heel MIM), komt via hem in contact met de juiste mensen binnen MIM en zodoende is het balletje gaan rollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub Sonik heeft een (half) jaar rond gezweefd en zei regelmatig dat hij gesprekken had met labels (Wist mij van te voren te vertellen dat B-Front en Freqs bij Fusion weg gingen en een label gingen starten, waar hij een gesprek over had). Zei dat hij meerdere aanbiedingen had bij labels, waaronder We R, Roughstate (Toen zonder naam) en volgens mij Fusion (weet ik niet zeker meer). Dit was toen hij net To Hell klaar had, waarvan de eerste versie die ik hoorde totaal niet klonk als de uiteindelijk gereleasde versie. De eerste versie was kwalitatief gezien niet sterk. 'Opeens' was die versie zoals hij is uitgekomen en ging hij in gesprek met labels.

Bij hem is het zeker niet uit een label gekomen, maar of door Shockerz of hemzelf begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zou hij zijn brood wel zelf bakken?


zeke schreef:
Nee doet een ghostbakker.


Godver :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Is geghost betaalbaar van een bakkerssalaris? lijkt me geen vetpot en ghosten zal ook niet goedkoop zijn.


Nee tuurlijk niet, wie weet heeft hij wel een rijke vader net zoals Mandy of Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
broodjebeenham schreef:
Is geghost betaalbaar van een bakkerssalaris? lijkt me geen vetpot en ghosten zal ook niet goedkoop zijn.


Nee tuurlijk niet, wie weet heeft hij wel een rijke vader net zoals Mandy of Sound Rush


De beste man zal vast ook geld halen uit zijn boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:
broodjebeenham schreef:
Is geghost betaalbaar van een bakkerssalaris? lijkt me geen vetpot en ghosten zal ook niet goedkoop zijn.


Nee tuurlijk niet, wie weet heeft hij wel een rijke vader net zoals Mandy of Sound Rush


De beste man zal vast ook geld halen uit zijn boekingen.

lijkt mij meer een constructie dat Shockerz een deel van de boekingsfee krijgt in ruil voor tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:11 
 
Hardtraxxer

Als ik doordeweeks verder niks te doen zou hebben, zal ik ook werk er bij doen. Is toch mooi meegenomen. En ik zou ik niet de hele dag thuis willen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Als ik doordeweeks verder niks te doen zou hebben, zal ik ook werk er bij doen. Is toch mooi meegenomen. En ik zou ik niet de hele dag thuis willen zitten.

Een producer die daar zijn brood mee moet verdienen, gaat écht niet bijklussen in de supermarkt. Tenzij het een hele slechte is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ag, er moet toch ook brood op de plank...
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen