Precies. Bijzonder dat je een mening niet kunt bevragen, zelfs als dit op een constructieve manier verwoord wordt. Ik wil best meegaan in de filosofie van mijn medeleden dat SVB niet uit is op het uitlokken van reacties, maar dan moet hij ook gewoon de kans krijgen om op een normale manier in discussies betrokken te worden. Het hebben van een mening is niet een vrijbrief om geen vragen over die mening te krijgen. Waarom iedereen zich direct geroepen voelt om te gaan defenden is mij een raadsel, zeker als je ziet hoe Pedaalemre zijn reactie verwoordde.wrote:Ik kan ook de vraag omdraaien, waarom reageer je wel op mij, terwijl ik een vraag stel zonder verwijtend toontje eraan en reageer je bijvoorbeeld niet op Vitality die enkel reageert met 'hou toch op man'?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
verplichte en toen ging het weer 2 pagina's over svb comment.
Omdat het al-tijd raak is. Eindeloze discussies die vaak eindigen met "wrote: Waarom iedereen zich direct geroepen voelt om te gaan defenden is mij een raadsel, zeker als je ziet hoe Pedaalemre zijn reactie verwoordde.
Mi gado wat heb ik soms heimwee naar de tijd dat Lyst hele betogen schreef. Laat zo'n jongen lekker gaan, andere generatie, andere smaak. Respect voor SVB die er vaak ook nog op reageert, had het allang opgegeven.
edit; vast ook waarom een hoop mensen Hardtraxx verafschuwen omdat een afwijkende mening gelijk gebombardeerd wordt door 1/2/3/4/5 mensen die de absolute details van je mening in 6-voud willen weten omdat het schijnbaar afwijkt van de rest. Prima dat dat een keer gebeurd maar waarom zoooooo vaaaak bij dezelfde personen waarvan je onderhand dondersgoed weet hoe het zit.
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Rock Civilization, Scantraxx Rootz en Reignite
Fair enough.wrote:Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.wrote:Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Scantraxx Rootz, Reloaded Part II en Rock Civilization. HHZ kon rond de tijd van die platen weinig fout doen bij mij 
Lekker Rik, mee eens. Tyf lekker op naar een ander forum ofzo
Maar 3 opties is focking niet te doen
Maar dan toch maar:
*Fear Of Darkness
*Sacrifice
*Scrap Attack
En stiekem wou ik als nieuw nummer nog Still Standin toevoegen
Maar dan toch maar:
*Fear Of Darkness
*Sacrifice
*Scrap Attack
En stiekem wou ik als nieuw nummer nog Still Standin toevoegen
Laat mensen gewoon lekker stemmen op basis van wat ze willen, worden we allemaal beter van. 
wrote:Reloaded Part 2, The Power Of The Mind en The Sacrifice.
Behoorlijk onmogelijk om echt een goede keuze te maken.
Space We Created, Blame It On The Music, & Tonight
Blame It On The Music, Project 1 en Rate Reducer Remix
wrote:Blame It On The Music, Project 1 en Rate Reducer Remix
Blame It On The Music
Tonight
Rate Reducer (Headhunterz Remix)
Tonight
Rate Reducer (Headhunterz Remix)
Call It Music
Project One
Tonight
Project One
Tonight
Robots Dream
Tolouse Remix
Spectrum Remix
Was een lastige, Rate Reducer Remix is tof, maar zo vaak gehoord. Zo nog wel een paar anderen..
Tolouse Remix
Spectrum Remix
Was een lastige, Rate Reducer Remix is tof, maar zo vaak gehoord. Zo nog wel een paar anderen..
Rate reducer remix
Space we created
Tonight
Space we created
Tonight
The Space we Created
Stuck in your Head
Tonight
Stuck in your Head
Tonight
Project 1
Tonight
High Rollerz
Tonight
High Rollerz
Wat ga je weer retehard spacen vannacht?wrote:Rate, Space en Tonight
Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
Headhunterz & Wildstylez - Project One
Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - World Of Madness (Defqon.1 2012 Anthem)
Headhunterz & Wildstylez - Project One
Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - World Of Madness (Defqon.1 2012 Anthem)