Bijna elke plaat een keer geluisterd om te stemmen en dan nog Rock Civilization over het hoofd zien
End Of My Existence
Psychedelic
Reingnite
End Of My Existence
Psychedelic
Reingnite
Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.wrote:Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was?
Mooie tijden waren dat ja, losgaan op Wake up en Year of Summer wat voor die tijd echt snoei en snoeihard waswrote:Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.wrote:Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was?
Nostalgie begrijp ik, maar als je dan eerst ff UKOTW luistert, en dan Digiwave, Forever Az One, en dergelijke, dan vind je nog steeds UKOTW beter? Of heb je die oude HHZ platen gewoon nog niet gehoord? Je kunt toch pas een 'beste' eruit kiezen als je alle platen eerst met elkaar vergelijkt?wrote:Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.wrote:Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was?
Het is ook niet dat ik alle nummers ken bij dit soort polls. Dus moet ik eerst maar eens alle nummers die ik niet ken gaan luisteren en dan pas een stem uitbrengen?wrote:Nostalgie begrijp ik, maar als je dan eerst ff UKOTW luistert, en dan Digiwave, Forever Az One, en dergelijke, dan vind je nog steeds UKOTW beter? Of heb je die oude HHZ platen gewoon nog niet gehoord? Je kunt toch pas een 'beste' eruit kiezen als je alle platen eerst met elkaar vergelijkt?wrote:Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.wrote:Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was?
Echt ongelooflijk.wrote:Hij heeft op basis van zijn mening gestemd. Waarom blijft iedereen er toch steeds maar weer op ingaan?
Euh.. Ja? Dat zou ik wel doen, ik kan pas een 'beste' kiezen als ik eerst alles ken. Als ik een album van een artiest luister ga ik ook niet 5 platen van de 20 luisteren om dan te zeggen 'dit vind ik de beste' aangezien er een grote kans is er tussen die 15 andere platen zitten die m'n mening dan doen bijstellen. Misschien is dit geval net iets anders omdat niet alle platen van de desbetreffende artiest in de poll zitten, maar ik schat wel dat als SVB deze lijst allemaal luistert er heus wel platen inzitten die hij beter vind dan UKOTW. Btw weer lekker verdedigend word er hier gereageerd terwijl ik voor de verandering eens rustig en geinteresseerd een vraag stel ipv hem gelijk af te branden. Vraag al niks meer hoorHet is ook niet dat ik alle nummers ken bij dit soort polls. Dus moet ik eerst maar eens alle nummers die ik niet ken gaan luisteren en dan pas een stem uitbrengen?
Is goed, ik maak straks wel een beste track van Promo, of je dan graag even alle plus minus 300 platen van hem wil afluisteren.wrote:Euh.. Ja? Dat zou ik wel doen, ik kan pas een 'beste' kiezen als ik eerst alles ken. Als ik een album van een artiest luister ga ik ook niet 5 platen van de 20 luisteren om dan te zeggen 'dit vind ik de beste' aangezien er een grote kans is er tussen die 15 andere platen zitten die m'n mening dan doen bijstellen. Misschien is dit geval net iets anders omdat niet alle platen van de desbetreffende artiest in de poll zitten, maar ik schat wel dat als SVB deze lijst allemaal luistert er heus wel platen inzitten die hij beter vind dan UKOTW. Btw weer lekker verdedigend word er hier gereageerd terwijl ik voor de verandering eens rustig en geinteresseerd een vraag stel ipv hem gelijk af te branden. Vraag al niks meer hoorHet is ook niet dat ik alle nummers ken bij dit soort polls. Dus moet ik eerst maar eens alle nummers die ik niet ken gaan luisteren en dan pas een stem uitbrengen?
Dit zijn wel degelijk alle HS platen van HHZ in 3 delen.wrote:Daarom bestaan deze polls toch ook niet uit ALLE tracks van de artiest waar op gestemd kan worden. Dus je zal nooit voor een poll als deze bergen met platen hoeven te luisteren om te stemmen. Als hij al deze platen uit dit lijstje kent en dan UKOTW tussen de beste rekent ben ik de laatste om daar over te oordelen, smaak is smaak, zo vind ik zelf ook bepaalde platen helemaal tof terwijl het merendeel het niks vind. Doe je niks aanik betwijfelde gewoon of 'ie die hele lijst kende, want ik schat dat hij wel bepaalde platen uit dit lijstje vetter vind dan UKOTW enzo. Het was echt gewoon een interessevraag, blijkbaar is die dan niet zo overgekomen.
Mee eens.wrote:Btw weer lekker verdedigend word er hier gereageerd terwijl ik voor de verandering eens rustig en geinteresseerd een vraag stel ipv hem gelijk af te branden.
Want beste plaat staat gelijk aan hoe de plaat in elkaar zit? Muziek is emotie. Ik vind een plaat die bij mij een bepaalde emotie oproept beter dan een steengoede productie die mij niets doet. Dat is toch ook waar muziek om draait? Ik snap niet wat er verder nog aan SVB te vragen valt na zijn uitleg over de nostalgie en de herinneringen + emotie die een bepaalde plaat bij iemand oproept. Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.wrote:Nostalgie begrijp ik, maar als je dan eerst ff UKOTW luistert, en dan Digiwave, Forever Az One, en dergelijke, dan vind je nog steeds UKOTW beter? Of heb je die oude HHZ platen gewoon nog niet gehoord? Je kunt toch pas een 'beste' eruit kiezen als je alle platen eerst met elkaar vergelijkt?wrote:Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.wrote:Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was?
Als jij niet wil geloven dat het gewoon interesse was, dan geloof je het lekker niet toch?Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.
En waarom uitgerekend bij SVB en niet bij de andere 50 die hebben gestemd? Voordat jij het vroeg had hij toch al toegelicht waar hij ergens voor had gekozen.wrote:Als jij niet wil geloven dat het gewoon interesse was, dan geloof je het lekker niet toch?Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.
Omdat zijn keuze voor UKOTW opmerkelijk was t.o.v de andere stemmers, en ik me dus afvroeg of hij misschien die andere platen niet kende en misschien wel op die andere platen zou stemmen als hij die wel zou kennen. Ik kan ook de vraag omdraaien, waarom reageer je wel op mij, terwijl ik een vraag stel zonder verwijtend toontje eraan en reageer je bijvoorbeeld niet op Vitality die enkel reageert met 'hou toch op manwrote:En waarom uitgerekend bij SVB en niet bij de andere 50 die hebben gestemd? Voordat jij het vroeg had hij toch al toegelicht waar hij ergens voor had gekozen.wrote:Als jij niet wil geloven dat het gewoon interesse was, dan geloof je het lekker niet toch?Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.