Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 56  Volgende

Jack Of Sound
Adaro & Jack Of Sound - Disruption 1%  1%  [ 1 ]
Alpha Twins - Senses (Jack Of Sound Remix) 0%  0%  [ 0 ]
Alpha Twins & Jack Of Sound - Das Weite Land 14%  14%  [ 19 ]
Alpha Twins & Jack Of Sound - Die Ganze Welt 0%  0%  [ 0 ]
Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Jack Of Sound Remix) 1%  1%  [ 1 ]
B-Front & Jack Of Sound - Blow Ya (DJ Tool) 0%  0%  [ 0 ]
Digital Punk & Jack Of Sound - Change The Fckn' Channel 1%  1%  [ 1 ]
Frequencerz - Revolution (Jack Of Sound Remix) 2%  2%  [ 3 ]
Frequencerz & Jack Of Sound - Hollow 17%  17%  [ 23 ]
Jack Of Sound - 911 7%  7%  [ 9 ]
Jack Of Sound - Afterlife 0%  0%  [ 0 ]
Jack Of Sound - A Ghost Story 18%  18%  [ 24 ]
Jack Of Sound - A New World 1%  1%  [ 1 ]
Jack Of Sound - Another Ghost Story 1%  1%  [ 2 ]
Jack Of Sound - Army Of The Sky 1%  1%  [ 2 ]
Jack Of Sound - Can't Control Me 4%  4%  [ 6 ]
Jack Of Sound - Distant Earth 0%  0%  [ 0 ]
Jack Of Sound - Eternal Night 4%  4%  [ 6 ]
Jack Of Sound - Finish Him (Fatality 2016 Anthem) 0%  0%  [ 0 ]
Jack Of Sound - Fire & Smoke 0%  0%  [ 0 ]
Jack Of Sound - Fly 0%  0%  [ 0 ]
Jack Of Sound - G.O.D. 1%  1%  [ 1 ]
Jack Of Sound - Hellraiser 0%  0%  [ 0 ]
Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare 26%  26%  [ 35 ]
Jack Of Sound - Kingdom 1%  1%  [ 2 ]
Jack Of Sound - Life Or Death 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 136
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bijna elke plaat een keer geluisterd om te stemmen en dan nog Rock Civilization over het hoofd zien :/

End Of My Existence
Psychedelic
Reingnite
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was? :P

Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Parvuz schreef:
Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was? :P

Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.


Mooie tijden waren dat ja, losgaan op Wake up en Year of Summer wat voor die tijd echt snoei en snoeihard was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Parvuz schreef:
Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was? :P

Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.


Nostalgie begrijp ik, maar als je dan eerst ff UKOTW luistert, en dan Digiwave, Forever Az One, en dergelijke, dan vind je nog steeds UKOTW beter? Of heb je die oude HHZ platen gewoon nog niet gehoord? Je kunt toch pas een 'beste' eruit kiezen als je alle platen eerst met elkaar vergelijkt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft op basis van zijn mening gestemd. Waarom blijft iedereen er toch steeds maar weer op ingaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem ook op UKOTW als teken van solidariteit. #jesuissvb
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Svbtwee schreef:
Parvuz schreef:
Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was? :P

Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.


Nostalgie begrijp ik, maar als je dan eerst ff UKOTW luistert, en dan Digiwave, Forever Az One, en dergelijke, dan vind je nog steeds UKOTW beter? Of heb je die oude HHZ platen gewoon nog niet gehoord? Je kunt toch pas een 'beste' eruit kiezen als je alle platen eerst met elkaar vergelijkt? :P

Het is ook niet dat ik alle nummers ken bij dit soort polls. Dus moet ik eerst maar eens alle nummers die ik niet ken gaan luisteren en dan pas een stem uitbrengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hij heeft op basis van zijn mening gestemd. Waarom blijft iedereen er toch steeds maar weer op ingaan?

Echt ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laat de beste man, als hij toch niet van die generatie is...

Maak je druk om een stem van de tig in deze poll..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Power Of The Mind want beste anthem ooit.
Subsonic want beste mid-intro ooit. Misschien dat alleen die van Titan - Nightmare beter is.
Scantraxx Rootz want nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Het is ook niet dat ik alle nummers ken bij dit soort polls. Dus moet ik eerst maar eens alle nummers die ik niet ken gaan luisteren en dan pas een stem uitbrengen?


Euh.. Ja? Dat zou ik wel doen, ik kan pas een 'beste' kiezen als ik eerst alles ken. Als ik een album van een artiest luister ga ik ook niet 5 platen van de 20 luisteren om dan te zeggen 'dit vind ik de beste' aangezien er een grote kans is er tussen die 15 andere platen zitten die m'n mening dan doen bijstellen. Misschien is dit geval net iets anders omdat niet alle platen van de desbetreffende artiest in de poll zitten, maar ik schat wel dat als SVB deze lijst allemaal luistert er heus wel platen inzitten die hij beter vind dan UKOTW. Btw weer lekker verdedigend word er hier gereageerd terwijl ik voor de verandering eens rustig en geinteresseerd een vraag stel ipv hem gelijk af te branden. Vraag al niks meer hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 18:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Het is ook niet dat ik alle nummers ken bij dit soort polls. Dus moet ik eerst maar eens alle nummers die ik niet ken gaan luisteren en dan pas een stem uitbrengen?


Euh.. Ja? Dat zou ik wel doen, ik kan pas een 'beste' kiezen als ik eerst alles ken. Als ik een album van een artiest luister ga ik ook niet 5 platen van de 20 luisteren om dan te zeggen 'dit vind ik de beste' aangezien er een grote kans is er tussen die 15 andere platen zitten die m'n mening dan doen bijstellen. Misschien is dit geval net iets anders omdat niet alle platen van de desbetreffende artiest in de poll zitten, maar ik schat wel dat als SVB deze lijst allemaal luistert er heus wel platen inzitten die hij beter vind dan UKOTW. Btw weer lekker verdedigend word er hier gereageerd terwijl ik voor de verandering eens rustig en geinteresseerd een vraag stel ipv hem gelijk af te branden. Vraag al niks meer hoor :x


Is goed, ik maak straks wel een beste track van Promo, of je dan graag even alle plus minus 300 platen van hem wil afluisteren.

Als de oude stijl hem niet ligt, dan stemt hij er toch niet op. Je MOET het niet leuk vinden. Als ik veel platen van een artiest op mijn schotel krijg dan kijk ik eerst wel naar de meest geliefde/populaire. Meestal merk je dan wel wat je vet vindt en wat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Daarom bestaan deze polls toch ook niet uit ALLE tracks van de artiest waar op gestemd kan worden. Dus je zal nooit voor een poll als deze bergen met platen hoeven te luisteren om te stemmen. Als hij al deze platen uit dit lijstje kent en dan UKOTW tussen de beste rekent ben ik de laatste om daar over te oordelen, smaak is smaak, zo vind ik zelf ook bepaalde platen helemaal tof terwijl het merendeel het niks vind. Doe je niks aan :P ik betwijfelde gewoon of 'ie die hele lijst kende, want ik schat dat hij wel bepaalde platen uit dit lijstje vetter vind dan UKOTW enzo. Het was echt gewoon een interessevraag, blijkbaar is die dan niet zo overgekomen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 23:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Daarom bestaan deze polls toch ook niet uit ALLE tracks van de artiest waar op gestemd kan worden. Dus je zal nooit voor een poll als deze bergen met platen hoeven te luisteren om te stemmen. Als hij al deze platen uit dit lijstje kent en dan UKOTW tussen de beste rekent ben ik de laatste om daar over te oordelen, smaak is smaak, zo vind ik zelf ook bepaalde platen helemaal tof terwijl het merendeel het niks vind. Doe je niks aan :P ik betwijfelde gewoon of 'ie die hele lijst kende, want ik schat dat hij wel bepaalde platen uit dit lijstje vetter vind dan UKOTW enzo. Het was echt gewoon een interessevraag, blijkbaar is die dan niet zo overgekomen. ^^


Dit zijn wel degelijk alle HS platen van HHZ in 3 delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

End Of My Existence, Fear of Darkness en Power of The Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rock Civilization en Subsonic zonder twijfel.. de derde was lastiger, toch voor The Sacrifice gegaan.

Power of The Mind, Psychedelic, Scrap Attack, End of my Existence allemaal eervolle vermeldingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rock civ, POTM en Scantraxx Rootz (met Barry Droogâh)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Btw weer lekker verdedigend word er hier gereageerd terwijl ik voor de verandering eens rustig en geinteresseerd een vraag stel ipv hem gelijk af te branden.

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat zal hier toch niet veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Svbtwee schreef:
Parvuz schreef:
Maakt niet uit of die herinnering positief of negatief was? :P

Schoolfeesten, jeugdsoos, mooie tijden haha. Op die leeftijd zijn dat de plekken waar je hardstyle kunt horen. Tracks als Lessons In Love, YOS, Licht Uit (Coone Remix), Lose My Mind, United Kids Of The World etc, waren het voor ons toen helemaal.


Nostalgie begrijp ik, maar als je dan eerst ff UKOTW luistert, en dan Digiwave, Forever Az One, en dergelijke, dan vind je nog steeds UKOTW beter? Of heb je die oude HHZ platen gewoon nog niet gehoord? Je kunt toch pas een 'beste' eruit kiezen als je alle platen eerst met elkaar vergelijkt? :P


Want beste plaat staat gelijk aan hoe de plaat in elkaar zit? Muziek is emotie. Ik vind een plaat die bij mij een bepaalde emotie oproept beter dan een steengoede productie die mij niets doet. Dat is toch ook waar muziek om draait? Ik snap niet wat er verder nog aan SVB te vragen valt na zijn uitleg over de nostalgie en de herinneringen + emotie die een bepaalde plaat bij iemand oproept. Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.

:sleep: :sleep:

Wat betreft de poll:

Reloaded Part 2, Rock Civilization en The Power of The Mind, met kort daarachter nog Scantraxx Rootz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.


Als jij niet wil geloven dat het gewoon interesse was, dan geloof je het lekker niet toch? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.


Als jij niet wil geloven dat het gewoon interesse was, dan geloof je het lekker niet toch? :sleep:


En waarom uitgerekend bij SVB en niet bij de andere 50 die hebben gestemd? Voordat jij het vroeg had hij toch al toegelicht waar hij ergens voor had gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Dan tóch maar doorvragen is maar weer een simpele aanval op de man af, want SVB.


Als jij niet wil geloven dat het gewoon interesse was, dan geloof je het lekker niet toch? :sleep:


En waarom uitgerekend bij SVB en niet bij de andere 50 die hebben gestemd? Voordat jij het vroeg had hij toch al toegelicht waar hij ergens voor had gekozen.


Omdat zijn keuze voor UKOTW opmerkelijk was t.o.v de andere stemmers, en ik me dus afvroeg of hij misschien die andere platen niet kende en misschien wel op die andere platen zou stemmen als hij die wel zou kennen. Ik kan ook de vraag omdraaien, waarom reageer je wel op mij, terwijl ik een vraag stel zonder verwijtend toontje eraan en reageer je bijvoorbeeld niet op Vitality die enkel reageert met 'hou toch op man :lol:'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 13:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Power of the Mind, Reloaded Part 2 en Reignite
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reloaded pt2, Rock Civilization en Power of the Mind
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 56  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen