Niet moeilijk. Nirvana of noise, United by hardness en Eternal!
2. Oh My Sun
3. United By Hardness
Nja, vind dat een beetje teveel gedoe voor tracks waar wss toch niemand op stemtwrote:Je kan het ook in twee delen doen he. Ik weet niet of ze tot mijn favorieten horen, maar die Releases zijn niet slecht
volgens mij is hij nog nooit uitgekomen, kan t bijna met zekerheid zeggen, alleen de theme song van een spel, 9 maandjes geleden ongeveer dacht ikwrote:Klinkt wel heel bekend, zeker weten dat ie niet uitgekomen is?
Zomaar stem jij niet op A New Todaywrote:Nooit echt verdiept in deze mannen. Vind Earthquake wel heel vet dus stem daarop.
Geen verkeerde tracks hoor, maar rest ook zeker de moeite om eens te luisteren.wrote:Ik ken er maar 2 Let's Get It On & Redemption. Daar voor gekozen dus.
Nirvana of Noise, de Dominator anthem van die jaar, ken je niet?wrote:Ik ken er maar 2 Let's Get It On & Redemption. Daar voor gekozen dus.
Idd. Artwork, Follow Me, Sinapse, Do Or Die, I'm Your Enemy, Do Or Die, Premonition... stuk voor stuk geweldige trackswrote:Geen verkeerde tracks hoor, maar rest ook zeker de moeite om eens te luisteren.wrote:Ik ken er maar 2 Let's Get It On & Redemption. Daar voor gekozen dus.