Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende

De beste track van D-Passion deel 2: L t/m Z (max. 3 opties mogelijk!)
Last Track Of The Night 8%  8%  [ 2 ]
Missing In Action 0%  0%  [ 0 ]
Omnifuck 8%  8%  [ 2 ]
Painting Outside 0%  0%  [ 0 ]
Payback (D-Passion remix) 4%  4%  [ 1 ]
People Of Faith 4%  4%  [ 1 ]
Phreaking Elektronics 0%  0%  [ 0 ]
Pillaged & Fucked 4%  4%  [ 1 ]
Plat & Voorspelbaar 4%  4%  [ 1 ]
Possessed 0%  0%  [ 0 ]
Power Of Fear 4%  4%  [ 1 ]
Power To The People 8%  8%  [ 2 ]
Pride 8%  8%  [ 2 ]
Put Things Right 4%  4%  [ 1 ]
Realism 4%  4%  [ 1 ]
Repeating Itself 0%  0%  [ 0 ]
Running Against The Rules (D-Passion remix) 4%  4%  [ 1 ]
Searching For Tommorow 0%  0%  [ 0 ]
Self-Made 0%  0%  [ 0 ]
Ster Allures 0%  0%  [ 0 ]
Straight In Your Face 0%  0%  [ 0 ]
Take The Risk 4%  4%  [ 1 ]
The End Of Eternity 0%  0%  [ 0 ]
The Next Level 0%  0%  [ 0 ]
The Signal 2007 (D-Passion remix) 8%  8%  [ 2 ]
This is The Day 4%  4%  [ 1 ]
Twist Your Brain 0%  0%  [ 0 ]
Unstoppable 4%  4%  [ 1 ]
Violate 0%  0%  [ 0 ]
Wake Up And Become 4%  4%  [ 1 ]
What The Hell (D-Passion mix) 4%  4%  [ 1 ]
Whats Going On? 0%  0%  [ 0 ]
You Have The Rights (D-Passion remix) 4%  4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 24
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bassdrum Bitch
Fire
Hardcore Machine
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Dangerous
2. Disorder
3. Fire
:thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb gestemd, maar zijn beste plaat, Nasty (die mij destijds veel deed), mis ik toch echt in de stemlijst!!!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Ik heb gestemd, maar zijn beste plaat, Nasty (die mij destijds veel deed), mis ik toch echt in de stemlijst!!!

Als je had gelezen, dan had je hem vast niet gemist.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 08:58 
 

heb perongeluk op de verkeerde gestemd
1. Hardcore Machine
2. Attack remix
3. Dangerous

dit moest het zijn:

1. Game Over
2. Hardcore Machine
3. Attack remix
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:18 
 
Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
Nikkel schreef:
Ik heb gestemd, maar zijn beste plaat, Nasty (die mij destijds veel deed), mis ik toch echt in de stemlijst!!!

Als je had gelezen, dan had je hem vast niet gemist.

:$ Je hebt gelijk, ik ben weer te snel!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gruwlijk moeilijk dit :P

A Night Of Madness
Attack ( Mad Dog Remix )
Fire

Maar een ton aan nummers horen er ook tussen
The Chain ( Mad Dog Remix )
Dangerous
D3stroy the system
Fight the power
Disorder

Mad dog heeft teveel gouden platen
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crime after crime is trouwens ook een heerlijke plaat, die heeft nog 0 stemmen :P
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Crime after crime is trouwens ook een heerlijke plaat, die heeft nog 0 stemmen :P


Die is wel vet maar die staat niet in de gouden platen voor mij, beetje saai werd die na n tijdje.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enter the time machine, broken chain en fight the power. De laatste is echt gruwelijk lekker!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Attack, Enter The Timemachine en Fire zijn het geworden voor mij :D
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 09:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Bij de volgende word mijn nr. 1 zoiezo Lost STFY, wat een bazentrack! :thumbsup:
en Fire is ook gewoon botergeil!
Noize supressor collabs gaan keihard! :cool:


Lost STFY is een Noize Suppressor solo track.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
hardcoresjors schreef:
Bij de volgende word mijn nr. 1 zoiezo Lost STFY, wat een bazentrack! :thumbsup:
en Fire is ook gewoon botergeil!
Noize supressor collabs gaan keihard! :cool:


Lost STFY is een Noize Suppressor solo track.


DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire (TRAX0070) 2007
DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire
DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Crime After Crime
DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Lost STFY

Zeker weten niet :P
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
D-Nemacyst schreef:
hardcoresjors schreef:
Bij de volgende word mijn nr. 1 zoiezo Lost STFY, wat een bazentrack! :thumbsup:
en Fire is ook gewoon botergeil!
Noize supressor collabs gaan keihard! :cool:


Lost STFY is een Noize Suppressor solo track.


DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire (TRAX0070) 2007
DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Fire
DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Crime After Crime
DJ Mad Dog & Noize Suppressor - Lost STFY

Zeker weten niet :P

Zeker weten wel pannenkoek :whistle:

DJ Mad Dog & Noize Suppressor – Fire
DJ Mad Dog – Crime After Crime
Noize Suppressor – Lost S.T.F.Y.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Zeker weten wel pannenkoek :whistle:

DJ Mad Dog & Noize Suppressor – Fire
DJ Mad Dog – Crime After Crime
Noize Suppressor – Lost S.T.F.Y.


Dan staat hij verkeerd op mijn pc! :P
hahaha sorry voor mijn fout dan :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha geen probleem Sjors

dawasiknie schreef:
Heb op Disorder gestemd omdat daar imo de hardste kick ooit gemaakt in zit.

Ooit Da Mad Dog Style geluisterd? :P Die kick is helemaal bizar.

Mijn top 3:
1. Disorder
2. Fire
3. Dangerous
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Here Comes The Madness :worship:
2. Hardcore Machine
3. Dreams
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Haha geen probleem Sjors

dawasiknie schreef:
Heb op Disorder gestemd omdat daar imo de hardste kick ooit gemaakt in zit.

Ooit Da Mad Dog Style geluisterd? :P Die kick is helemaal bizar.

Mijn top 3:
1. Disorder
2. Fire
3. Dangerous


Oude platen van mad dog met inpulse factory zijn inderdaad ook goede platen.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dangerous
Fire
Here Comes The Madness
Bericht Geplaatst op 22 sep 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dreams/=. :)
Bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gebeurt er nog wat met dit topic?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Keer na Mad Dog misschien The Outside Agency?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ho rustig, ik heb soms ook gewoon een leven buiten Hardtraxx ;)

TOA staat nog ff niet in de planning. Als mensen graag mee willen helpen aan dit topic, graag even zelf nauwkeurig discogs doorspitten en de lijstjes met alle tracks naar mij toesturen in een PB :) Dan kan ik ze snel ook plaatsen.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar goed, Mad Dog deeltje 2 dus.

1. Welcome Down
2. Nasty
3. The Flow
4. So What About The...
5. Party Starter
6. Snap Off
7. Power To The People
8. Who's The Best
9. Superiour
10. Payback Time
Bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Last Motherfucker :bomb:
2. Nasty
3. The Flow
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen