Lost In Dreamis remix
en Where My Party People At
wrote:Lost In Dreamis remix![]()
wrote:Planet Rocker & Lost In Dreams
Ja uiteraard. Morgen een nieuwewrote:Gaat dit nog upgedate worden anders wil ik t topic wel overnemen
Omdat 80% van de stemmers alleen die track kentwrote:lost in dreams, overduidelijk gewonnen, had ook niks anders verwacht, is echt wel een heeerlijke remix!
Hopelijk duurt dat ook nog wel even...ik vrees de uitslag. En daar zal vast geen oudere track goed uit komen (Evilution, Vengeance (met Endymion)).wrote:Jonguh, waarom geen Evil Activities? ????????
Wat een onzin zeg!wrote:Hopelijk duurt dat ook nog wel even...ik vrees de uitslag. En daar zal vast geen oudere track goed uit komen (Evilution, Vengeance (met Endymion)).wrote:Jonguh, waarom geen Evil Activities? ????????
hier ga je veel commentaar voor vangen!wrote:Wat een onzin zeg!wrote:Hopelijk duurt dat ook nog wel even...ik vrees de uitslag. En daar zal vast geen oudere track goed uit komen (Evilution, Vengeance (met Endymion)).wrote:Jonguh, waarom geen Evil Activities? ????????
Evil Activities is duidelijk de beste hardcore producer!
Kijk maar naar Nobody Said It Was Easy!
wrote:Wat een onzin zeg!wrote:Hopelijk duurt dat ook nog wel even...ik vrees de uitslag. En daar zal vast geen oudere track goed uit komen (Evilution, Vengeance (met Endymion)).wrote:Jonguh, waarom geen Evil Activities? ????????
Evil Activities is duidelijk de beste hardcore producer!
Kijk maar naar Nobody Said It Was Easy!
Hahawrote:Die eerste was meer een reactie van "hij komt nog wel, ik weet het, maar ik hoop dat het nog even duurt". En daarna...was het vrij duidelijk
Maar goed, zelfs hij heeft nog wel platen waar ik op kan stemmen. Alleen niet van de afgelopen 2 jaar. En ik zet een minpunt in op DWAG remix.