Heerlijk! I´m Techno (Zatox rmx), Money talks bullshit walks (Zatox rmx) en Oxygen!
Dit vind ik een vettere lijst dan het 1e deel...
Dit vind ik een vettere lijst dan het 1e deel...
Dus omdat het door de gemiddelde dagjesmens zeer gewaardeerd wordt?wrote:Sowieso veel lekkere tracks, maar Gangsta blijft het gewoon overal goed doen. Vindt het niet zijn beste track, maar tot dusver wel de meest tijdloze en daarom de beste, imho
wrote:1. So High
2. The Noisemaker
3. Radio Alarm
Hoop het niet nee, niet dat ik er geen respect voor heb dat mensen die track kiezen, maar als ik de comments zo doorlees zijn er maar 2 die Unborn neergezet hebben... terwijl ik Tanz Elektric, So High, Radio Alarm enz. al heel wat vaker langs heb zien komen. Misschien houd de rest van de Unborn stemmers hun mening liever voor zichwrote:Unborn gaat het toch niet echt winnen van al die pareltjes he...
Zo zie je maar wat ik een aantal pagina's terug heb gezegd, het lijkt net alsof er alleen maar op nieuwe platen gestemd wordt, terwijl er zoveel vettere platen zijn die artiesten. Denk dat dat voornamelijk ligt aan het gebrek aan kennis van de vroegere jaren?wrote:Hoop het niet nee, niet dat ik er geen respect voor heb dat mensen die track kiezen, maar als ik de comments zo doorlees zijn er maar 2 die Unborn neergezet hebben... terwijl ik Tanz Elektric, So High, Radio Alarm enz. al heel wat vaker langs heb zien komen. Misschien houd de rest van de Unborn stemmers hun mening liever voor zichwrote:Unborn gaat het toch niet echt winnen van al die pareltjes he...