Toch nog even over nadenken als ik het zo bekijkGet Drunk
Glorification (Activator & Zatox Mix)
Headwave (Zatox Remix)
I Am What I Play
I Hate U
I'm Techno (Zatox Remix)
Master And Slave (Zatox Mix)
Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)
Poltergeist
Postal (Zatox Remix)
Prozaxxx
Pumping Blood
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Pumping Blood, Headwave en Oxygen
Master & Slave en Oldskool er vlak achter, jammer dat de climaxkick van Oldskool me niet aanstaat, want de intro is echt episch, en de 'melodie' in de climax is op zich ook vet.
Master & Slave en Oldskool er vlak achter, jammer dat de climaxkick van Oldskool me niet aanstaat, want de intro is echt episch, en de 'melodie' in de climax is op zich ook vet.
I Hate U met stip op 1 
Oxygen & Poltergeist daar achter.
Waar staat Proud to be Loud dan? Die valt hier toch ook gewoon onder?
Oxygen & Poltergeist daar achter.
Waar staat Proud to be Loud dan? Die valt hier toch ook gewoon onder?
Blijkbaar Tat & Zat tracks niet, had graag op Gold Medley With Strange gestemd.wrote: Waar staat Proud to be Loud dan? Die valt hier toch ook gewoon onder?
1. I Hate U
2. Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)
3. Madhouse
2. Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix)
3. Madhouse
Poltergeist
Hard Bass
Madhouse
De bovenste 2 zonder twijfel nr 3 was wel een twijfelgevalletje
Hard Bass
Madhouse
De bovenste 2 zonder twijfel nr 3 was wel een twijfelgevalletje
Heel moeilijk dit keer. Ik ga toch voor i'm techno oxygen en i hate u.
op zich wel raar want gewone Tatanka & Zatox / Wild Motherfuckers tracks staan er wel bij.wrote:Blijkbaar Tat & Zat tracks niet, had graag op Gold Medley With Strange gestemd.wrote: Waar staat Proud to be Loud dan? Die valt hier toch ook gewoon onder?
1. Gangsta
2. Poltergeist
3. Loops & Things
Tatanka & Zatox = Zatox alias
Tat & Zat = Zat alias, en staat niet bij de releases van Zatox op discogs.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Headwave (Zatox Remix)
I Hate U
I Hate U
Ok, dat snap ik, maar Hard Bass is toch ook als Wild Motherfuckers- Hard Bass uitgekomen? Of heb ik dat verkeerd?wrote:Tatanka & Zatox = Zatox alias
Tatanka & Zatox pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass
Ik houd gewoon discogs aan, het is al genoeg gepuzzel om alle tracks van 1 alias te vinden.
Ik houd gewoon discogs aan, het is al genoeg gepuzzel om alle tracks van 1 alias te vinden.
Doe dan hierna maar een Tat & Zat lijst met 1 of 2 opties per persoon
Proud To Be Loud moet gewoon bij de winnaars komen
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Glorification (Activator and Zatox Mix)
I'm Techno (Zatox Remix)
Postal (Zatox Remix)
I'm Techno (Zatox Remix)
Postal (Zatox Remix)
Laat eerst Headwave maar bij de winnaars komen... Volgens mij is het meer dat mensen de track niet kennen en dat ie wat ouder is, want 't is naar mijn mening wel z'n beste track ooit.wrote:Doe dan hierna maar een Tat & Zat lijst met 1 of 2 opties per persoonProud To Be Loud moet gewoon bij de winnaars komen
Trouwens niet alleen naar mijn mening, Headwave stond wel in de top 10 van TMS
Ja ik heb er idd ook op gestemd, maar we kunnen niet met andermans oren luisteren he 
Nop, maar ik heb t vermoeden dat het vooral onwetendheid is, aangezien de laatste tijd wel vaker de oudere tracks laag eindigen in de 'beste track van'. De echte klassiekers zijn natuurlijk een uitzonderingwrote:Ja ik heb er idd ook op gestemd, maar we kunnen niet met andermans oren luisteren he
Glorification Remix, Poltergeist en I Am What I Play.
Hard Bass
Poltergeist
Madhouse
Vind vooral de laatste toch een heerlijke track, na een aantal keer luisteren. Ben zelf niet zo van het oudere werk van Zatox. Wel idioot eigenlijk hoeveel stemmen Gangsta nog heeft gekregen..
Poltergeist
Madhouse
Vind vooral de laatste toch een heerlijke track, na een aantal keer luisteren. Ben zelf niet zo van het oudere werk van Zatox. Wel idioot eigenlijk hoeveel stemmen Gangsta nog heeft gekregen..
Sowieso veel lekkere tracks, maar Gangsta blijft het gewoon overal goed doen. Vindt het niet zijn beste track, maar tot dusver wel de meest tijdloze en daarom de beste, imho
Hard Bass
Poltergeist
Indoctrination
Poltergeist
Indoctrination
Gekozen voor Hardbass, I Hate U & Oldskool