Bass mechanics, Techno prime (pp remix) en Overclipping
1: Feel The Rhythm
2: Bass Mechanics
3: Pull Your Strings 2010
Absoluut! Heb hem destijds ook kapot gedraaid.wrote:Capital of harder styles = vond ik 1 vd betere anthems van 2009
Aiaiaiai.. Tja zomer, veel kermis he!wrote:1. Bassboom. Wat knalt die lekker door zeg.
2. Dirty Sounds.![]()
3. Unleashed remix. Veel beter dan het orgineel.
Het was een troll.wrote:Aiaiaiai.. Tja zomer, veel kermis he!wrote:1. Bassboom. Wat knalt die lekker door zeg.
2. Dirty Sounds.![]()
Anyway
1. Voices
2. Bass Mechanics
3. Unleashed remix
Oh, ja ik zie te weinig posts van je om t goed te doorzien :pwrote:Het was een troll.wrote:Aiaiaiai.. Tja zomer, veel kermis he!wrote:1. Bassboom. Wat knalt die lekker door zeg.
2. Dirty Sounds.![]()
Anyway
1. Voices
2. Bass Mechanics
3. Unleashed remix
1. Pull your strings
2. Overclipping
3. After MF
Sommige gasten zijn hier sowieso kansloos in het toelaten van een iets anders dan hun eigen kader.wrote:Dat zegt het aantal stemmen toch juist wel iets! als een bekende artiest net zo veel stemmen heeft als een onbekende kan je daar volgens mij wel conclusies uit trekken![]()
Van mij mag je verder zeggen wat je wil, maar de manier waarop dat hier gebeurd vind ik kinderachtig! Dat ik dat vind is gewoon zo, kan ik niets aan veranderen!
Het is dat ik nu weg moet maar anders had ik nog een betoog over je laatste 2 zinnen, misschien dat ik jullie daar een andere keer mee blij maak
wrote: Next; Zatox - A-Lusion - Scope DJ - Zany - Citizen - Brennan Heart - Hardstyle Masterz - Tatanka ?