Brainweavers schreef:
Kinderachtig gedrag ten top weer op deze pagina.. Het lijkt wel of bij het horen van de naam 'Psyko Punkz' de helft van het forum zich weer als schoolkindjes gedraagd!
"ah mijn pro-vriendjes op t forum vinden Psyko Punkz niet goed, dus ga ik demonstratief zeggen dat ik niet stem en wordt vast 100x gekwoot! lolzorz"
Je hoeft het niet te zeggen of the quoten hoor, we merken het vanzelf aan het aantal stemmen wat er uiteindelijk is
Verder ben ik niet zo een Psyko Punkz fan hoor, maar als ik deze pagina objectief bekijk is dit gewoon iets wat ik kwijt moest!
Oja, want je mag niet zeggen dat je niets van een artiest goed vind.
Overigens zegt het totaal aantal stemmen helemaal niets, onbekendere artiesten krijgen minder stemmen, niet eens omdat ze slechter zijn, maar omdat mensen de tracks niet kennen en ook niet de moeite willen nemen. Dat is iets anders dan niet stemmen omdat je alles van een artiest slecht vind. Overigens, als het zo stoer was om te doen en iedereen elkaar na zou apen, hadden niet slechts 4 van de 100 mensen dat gezegd. Maarja alles wat tegen de mainstream is, wordt al gauw als een hype of meeloperij gezien, je zou haast zeggen dat het een hype is om dat te roepen.