Chukkels schreef:
Maar mede dankzij de geweldige come-back van Q-Dance zie ik de toekomst rooskleurig in voor deze organisatie. Het lijkt zo te gaan dat B2S bezig is om dezelfde fout te maken die Q-Dance een paar jaar geleden begon: té commercieel gaan denken. Q-Dance daarentegen begint steeds meer aan de klant te denken. Het heeft voor iedereen wat. Denk hierbij aan de blue en purple area op Defqon. Of nog beter: het nieuwe feest Qore 3.0. Dit is niet mainstream gericht, iets waar B2S wél naartoe gaat. Maar goed, omdat Q-Dance een andere richting op gaat, kan het me niet zoveel schelen wat B2S doet. Beiden leveren kwalitatief nog steeds uitstekende feesten. Maar Q-Dance heeft op dit moment mijn voorkeur.
Blue is niet veel anders dan de Loudness op Decibel, als je de dubbele artiesten weghaalt op die stage houdt je bij Defqon vrijwel alleen maar mainstream artiesten over, terwijl je op Decibel artiesten als Geck-o, Sasha F en Chris One overhoud. Chris One die gewoon tussen de talentjes staat op defqon overigens. Defqon heeft de purple stage, Decibel heeft een Remember stage. Dus dat scheelt elkaar niets op dat gebied. Ik vind de lineup van Decibel dit jaar in ieder geval wel gevarieerder dan die van Defqon. Defqon had twee hele en twee halve mainstream area's, dat vind ik toch wel een beetje teveel van het goede.