Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wat vind jij op dit moment de beste organisatie?
Q-Dance 31%  31%  [ 25 ]
B2S 52%  52%  [ 42 ]
Art of Dance 2%  2%  [ 2 ]
UDC 0%  0%  [ 0 ]
Bass Events 4%  4%  [ 3 ]
Matrixx 0%  0%  [ 0 ]
Stichting de Kloontjes 6%  6%  [ 5 ]
High Energy Events 0%  0%  [ 0 ]
Supersized 0%  0%  [ 0 ]
P-Productions 0%  0%  [ 0 ]
Een ander, namelijk... 5%  5%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 81
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:56 

Ik ga voor Back2School
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Erg moeilijk, als je puur kijkt naar "organiseren" vind ik Q-Dance 't best met B2S daar vlak achter.

Voor de rest vind ik eigenlijk alle organisaties tekort schieten in originaliteit en diversiteit (vooral line ups enz). Daarom stem ik maar niet.

EDIT: B2S en Q-Dance gelijkwaardig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:12 

Hardtraxx Addict

Organisatie op The Qontinent viel mij meer tegen dan verwacht, dus ik stem DIK op b2s ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Organisatie op The Qontinent viel mij meer tegen dan verwacht, dus ik stem DIK op b2s ;)

Ohja helemaal niet aan gedacht, vrijdagavond was echt waardeloos.

B2S en Q-Dance dan gelijkwaardig voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:19 

Bierkoning

Wat was er mis dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

De douches waren zeer slecht qua ligging, je moest ver omlopen (douches naast die ingang), en douchekot nummer 2 was nergens te vinden WTF ???
Bordjes met locaties voor bijvoorbeeld die ontbijt shizzle waren ook nergens te bespeuren.
Voor mensen die hier nog nooit geweest waren, was het waarschijnlijk ook idioot te vinden, maar ik heb geluk dat ik er vrij dichtbij woon.
Volgens mij stonden er zelfs geen bordjes waar de pre-party afspeelde...

Controles steeds opnieuw, en dan met maar 2 mannen en 2 vrouwen die fouilleerden... Kan je niet 2 mensen meer hiervoor inschakelen (die 4 bewakers hadden het al superdruk)
De hekjes bij het binnen en buitengaan met een karretje voor bagage was dikke miserie >.<
Ipv wat stro neer te leggen op die modderbende bij de uitgang camping naar het terrein, nee hoor, laat ze maar wegzinken...
En !!! Die ***regeling voor de tenten op te zetten, met dat mongolische lintje, rot op jonge !! I.p.v. 50 meter op te schuiven, deden ze maar 1/10 ervan per keer ofzo... Echt een dikke fail. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:21 

Hardtraxxer

Ik ben toch voor Q gegaan met B2S op een keurige tweede plaats. Ik ben voor Q gegaan omdat meestal hier alle kleinere details goed zijn ( eten etc) en ook geluid is vaak goed te doen. Licht en vuurwerk zit eigenlijk altijd wel goed en bij de kleinere Q feesten hoef ik meestal niet te klagen over de line-up. B2S heeft het in mijn ogen allemaal net iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:27 

Donateur

Ben het met bovenstaande commentaar op the Qontinent eens alleen dat van dat lintje is juist geniaal, daarmee staat alles lekker bovenop elkaar waardoor er wss 3x zoveel tenten kunnen staan dan als je dat niet had gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

B2S staat bij mij ver bovenaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ben het met bovenstaande commentaar op the Qontinent eens alleen dat van dat lintje is juist geniaal, daarmee staat alles lekker bovenop elkaar waardoor er wss 3x zoveel tenten kunnen staan dan als je dat niet had gedaan!

Ja boeieh, wij hadden namelijk een vrij grote tent, kon je 3 keer wachten voor je uiteindelijk de hele zooi kon opzetten. Echt stress kreeg ik ervan, ipv nog 2 meter verder op te schuiven, dan konden we hem in 1 keer opzetten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 01:20 

Hardtraxx Addict

Een ander namelijk... WEvents.

Ja serieus, WiSH Outdoor is helemaal georganiseerd door vrijwilligers. Hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 08:05 

Hardtraxx Addict

Ik vind Q-dance het beste. Meestal is alles tot in de puntjes toe geregeld met Q. Er zijn natuurlijk altijd dingen die beter kunnen, maar Q-dance nadert toch wel de perfectie.
Q-dance is zeer klantgericht, dus als je een probleem/vraag/opmerking hebt en dit dan meialt naar Q-dance wordt er atlijd netjes antwooord gegeven.
Ook vind ik dat Q de beste licht/vuurwerk shows doet, ze zullen dan wel zoveel geld vragen voor een kaartje maar elk feest van Q-dance is voor mij weer een nieuwe beleving. Ze doen echt extreem hun best om de klanten bij zich te houden d.m.v speciale acties, pre-sale voor defqon en qlimax voor de trouwe partygangers noem ik nu maar even als voorbeeld. Ik waardeer deze instelling tegenover de klant zeer van Q-Dance! Voor mij zullen ze altijd nummer 1 blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:31 

Organisator

Mol schreef:
Iets kleinere feestjes met verrassende artiesten,
zijn vaak ook de leukste feesten; neem bijvoorbeeld Hysteria Outdoor. Een handje vol liefhebbers,
maar een van de leukste die ik ook heb meegemaakt!

De poll heb ik beantwoord met; een ander, die outside the box durft te denken! Digital Attack Events (DAE)

Bedankt man!! Hier krijgen we dus kippenvel van..! Het is niet niks om onze naam tussen de grote jongens te zien staan :)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 12:47 

Hardtraxxer

B2s feestjes die ik bezocht heb zijn altijd goed eigelijk, ze maken toch altijd meer waar dan de verwachting die ik erbij heb en de lichtshows zijn altijd vet!, dus B2s staat bij mij op #1. MAAAR Q-dance heeft Q-Base, waardoor ze nek aan nek zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:04 

Donateur

Ox_Ite schreef:
Ja boeieh, wij hadden namelijk een vrij grote tent, kon je 3 keer wachten voor je uiteindelijk de hele zooi kon opzetten. Echt stress kreeg ik ervan, ipv nog 2 meter verder op te schuiven, dan konden we hem in 1 keer opzetten >.<

Ja in zo'n geval maakt het dus geen bal uit, ga je ook echt lekker naar die meisjes van 16 luisteren.. Trek je tent dan gewoon in een keer op dan had je er helemaal geen last van gehad. Zo streng waren ze echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:40 

Hardtraxxer

B2S :cool:

Q staat op een goeie 2e plek, maar ze hebben zich niet bepaald polulair gemaakt door het afschaffen van inqontrol
W0uT3R schreef:
Ze doen echt extreem hun best om de klanten bij zich te houden d.m.v speciale acties, pre-sale voor defqon en qlimax voor de trouwe partygangers noem ik nu maar even als voorbeeld. Ik waardeer deze instelling tegenover de klant zeer van Q-Dance!

Dat is idd een groot pluspunt aan Q :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:42 

Donateur

Q-Dance als het gaat om de grote organisaties

Wat mol zegt ben ik het wel mee eens! Kleinere organisaties hebben het meestal beter voor elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:43 

Donateur

digitalattack schreef:
Mol schreef:
zijn vaak ook de leukste feesten; neem bijvoorbeeld Hysteria Outdoor. Een handje vol liefhebbers,

De poll heb ik beantwoord met; een ander, die outside the box durft te denken! Digital Attack Events (DAE)

Bedankt man!! Hier krijgen we dus kippenvel van..! Het is niet niks om onze naam tussen de grote jongens te zien staan :)

Jullie verdienen alle lof :worship: Dit genre verdient organisaties als die van jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Diep respect voor De Kloontjes! Promoten doen ze als geen ander (hoe vaak zie je wel niet een add over Fusion/Intents op bijv. youtube?), en dat heeft er voor gezorgt dat ze in een paar jaartjes een redelijke naam hebben gekregen.
Eenmaal op het feest niks te klagen (ik doel nu even op Intents Festival), buiten de ingang en het eten.
Alles duidelijk aangegeven, geen lange rijen bij de bar, geluid is goed, heel vette line-up en een dikke aankleding van de stages.. En dat voor een best lage prijs! Hulde voor De Kloontjes.

Ik stem alleen niet wegens gebrek aan vergelijkings materiaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:08 

STAN- schreef:
Diep respect voor De Kloontjes! Promoten doen ze als geen ander (hoe vaak zie je wel niet een add over Fusion/Intents op bijv. youtube?), en dat heeft er voor gezorgt dat ze in een paar jaartjes een redelijke naam hebben gekregen.
Eenmaal op het feest niks te klagen (ik doel nu even op Intents Festival), buiten de ingang en het eten.
Alles duidelijk aangegeven, geen lange rijen bij de bar, geluid is goed, heel vette line-up en een dikke aankleding van de stages.. En dat voor een best lage prijs! Hulde voor De Kloontjes.

Ik stem alleen niet wegens gebrek aan vergelijkings materiaal :)

Geluid vond ik een domper op Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:21 

WiSH Events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:25 

Donateur

Mol schreef:
digitalattack schreef:
Mol schreef:

Jullie verdienen alle lof :worship: Dit genre verdient organisaties als die van jullie!

Een leuke line-up regelen kunnen we allemaal.
Maar een feest goed uitvoeren is een tweede wat je moet beheersen als organisatie.

Hysteria was leuk, maar kom op... t was veel te duur en sommige dingen zoals de aankleding waren gewoon echt ruk, dingen werden met kunst en vliegwerk ineens omgegooid zoals de kaartjes. Er waren zoooo weinig mensen aanwezig, t was nog niet eens voor de helft gevuld. Dan heb je als organisatie iets ook niet helemaal goed gedaan.

Met dat feest in de Dynamo geef ik ze veel meer kans tot slagen ;) Want de gedachte achter Hysteria was idd gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Kloontjes, misschien als ze een keer geen dbstf in de lineup zetten haha.

Ik ga voor B2S hebben toch leukere concepten dan Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 08:57 

Hardtraxxer

Zeker weten B2S, Ze hebben veel meer verschillende concepten die mij aanspreken, en qua muziek smaak wat hun te bieden hebben voor mij is ook veel beter Q-Dance is geen slechte organisatie zij kunnen ook mooie feesten opzetten alleen qua muziek smaak lopen ze wat achter voor mij. Maar misschien gaat het wel veranderen met Qore 3.0 we wachten af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 09:42 

Donateur

@dawasiknie; het gaat inderdaad om de gedachte er achter en ondanks de dingen die je noemt,
geef toe dat de sfeer magnifiek was! :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen