DBSTF - The Sound Of The Thunder
Wildstylez - Revenge of the Little dick Motherfucker
Bulldozer Project - Arise
Wildstylez - Revenge of the Little dick Motherfucker
Bulldozer Project - Arise
Dat vind jijwrote:wrote:DBSTF - The Sound Of The Thunder
ik snap nou egt niej wat iedereen aan dit nummer vindwat een .. nummer egt waar zoon standaard D-BLOCK & S-TE-FAN nummer
Waarom nou weer zo negatief over DBSTF! Ga er zelf staan ofzo!! Sjonge jonge zeg!wrote:Dat vind jijwrote:wrote:DBSTF - The Sound Of The Thunder
ik snap nou egt niej wat iedereen aan dit nummer vindwat een .. nummer egt waar zoon standaard D-BLOCK & S-TE-FAN nummer
2 Best Enemies - Phases (TBY Mix) heeft trouwens ook wel een goed intro!
krijg je dit gezeur weer...wrote:
Waarom nou weer zo negatief over DBSTF! Ga er zelf staan ofzo!! Sjonge jonge zeg!
De ene is inderdaad DBSTF verslaafd, ik ben een beetje klaar met 1 deze one-trick-pony.wrote:krijg je dit gezeur weer...wrote:
Waarom nou weer zo negatief over DBSTF! Ga er zelf staan ofzo!! Sjonge jonge zeg!
jongen, de een is DBSTF fan en de ander niet.. ik vind ze ook niks. een paar tracks zijn wel leuk, en dat zijn er 2 of 3...
ieder zijn mening, een vriend van mij vind dat nummer ook te gek!! ik niet,wrote:Wildstylez - The Moon
Die is echt ziekelijk vetwrote:Low-E & Alter Egosz - Vendetta
Die klinkt imo echt nergens naar, toing toing toingwrote:Die is echt ziekelijk vetwrote:Low-E & Alter Egosz - Vendetta