Ik weet niet of er al een soort gelijk topic is, maar ik zat vanavond weer eens de opening van Ophidian te kijken op Masters of Hardcore Pole position lap II en ik dacht wat is nou voor jullie de vetste opening ooit geweest op een feest? Voor mij persoonlijk steekt die ik net noemde ver boven alle sets uit die ik ooit heb meegemaakt De hele set overigens, maar daar gaat het hier even niet om.
Dus: Wat is voor jou de vetste opening van een set geweest op een feest?
Ophidian live @ Masters Of Hardcore Pole Position Lap II
Qountdown 2010/2011, eerst geweldig 12 uur moment met Stardust, en dan gelijk Make It Loud Remix erachteraan waren echt de beste 5 minuten van me leven
Ik bedacht me laatst dat de artiesten tegenwoordig nauwelijks nog wat speciaals doen met de opening van hun sets
"Vroeger" maakten ze speciale intro's, edits van nummers of aanpassingen van nummers m.b.t. het feest. Zie je nu nog maar weinig
Volgens mij is het nu nog steeds hetzelfde hoor. Althans ik zie nooit intro's bij een dj-set, alleen bij LIVE acts of als de organisatie het zelf doet.
Nee jammer genoeg niet zo heel vaak meer, vroeger had je nog wel eens van die vet dikke intro's die artiesten zelf in elkaar knutselden Maar aan de andere kant is het voordeel wel als de organisatie het doet dat er vaak ook wel een dikke lichtshow en evt vuurwerk enzo, aan vast zit.