Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 13:13 

Hardtraxxer

Ik weet niet of het topic al bestaat, heb ff snel gezocht via zoekfunctie en stond er niet bij dus:

Wie vind jij de beste MC?
Is een MC nodig op een feest?
Welke MC past bij welke DJ?
Heb je een hekel aan een bepaalde MC?

Brand los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 13:13 

Hardtraxxer

Afbeelding

Hou jij je maar stil idd.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 13:15 

Hardtraxx Veteran

Ik vind een MC niet echt heel overbodig, van sommige weet ik dat die vinden dat ze een MC heel vervelend vinden, maar als hij niet de hele set er doorheen ligt te schreeuwen, dan vind ik t wel oké.
MC Villain vind ik daar wel een goede voor :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 14:01 

Hardtraxx Veteran

Ruffian is de beste, daarna DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 14:46 

Hardtraxxer

ik vind villian toch wel de beste,
maar een goede MC is wel handig;)
want als een overgang niet goed gaat , kan hij er doorheenpraten ,
zodat hij niet gehoord word, maar sommige mc's overdrijven hetwel een beetje
die gewooon onzin lullen door de qlimax heen en dat soort dingen
zoals die ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 14:56 

Hardtraxx Veteran

De beste MC is de MC die zijn bek heel de set houd. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 15:01 

Hardtraxx Elite

Van wat ik heb gehoord vind ik Ruffian de beste, en ik vind dat een MC veel toevoegt aan een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 15:20 

Hardtraxx Veteran

zany & dv8 :thumbsup:
D-block & s-te-fan en Mc villian :worship:
brennan heart & mc da syndrome :woot:

en Ruffian praat zelfs door vocals heen :thumbdown: die vent verdient echt een schup onder z'n kont,,, hij vindt volgens mij zijn eigen echt fantasties!!!

en dv8 met zo'n heze stem klinkt vaak echt ruig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 15:41 

Donateur

cker niet ruffian.
dat hij op de grotere feesten meestal de mc is betekend niet dat hij de beste is. af en toe is het wel chill maar meestal is het fucking irritant als ie allemaal bull-shit loopt te lullen.
voor mij dv8 of mc da syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:07 

Hardtraxx Veteran

geen oordeel, nog niet op grote feesten geweest. ben nog geen 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:19 

Donateur

Dakpan schreef:

+10 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:23 

Hardtraxxer

TheNabster schreef:
cker niet ruffian.
dat hij op de grotere feesten meestal de mc is betekend niet dat hij de beste is. af en toe is het wel chill maar meestal is het fucking irritant als ie allemaal bull-shit loopt te lullen.
voor mij dv8 of mc da syndrome

nou als je op zoon feest zelf staat en er is goeie sfeer merk ik het amper als ie iets zegt je hoort het vaak aleen achteraf op livesets enzo maar op de feesten zelf vind ik mc ruffian wel egt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:24 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

okeej dan is ie wel heel goedkoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:30 

Hardtraxxer

Zelf vind ik Ruffian ook bagger, hij lult altijd maar wat, je verstaat er geen zak van, en heeft geen mooie uitspraken zoals DV8 wel heeft. Dat stomme HEAD !? HEAD !? HEAD !? Komt me echt de strot uit :')
En hij mag overal naar toe, DefQon.1 NL en AUS, het zal wel..

Laatst de hele avond MC Da Syndrome meegemaakt, wat een koning zeg. Hij zegt niet heel veel, maar staat de hele avond te stampen en helemaal energiek op het podium te klappen, hij zou zo naast je gaan staan en verder gaan met stampen! Echt superwijs om te zien.

Ook DV8 vind ik een goeie, net zoals Timmer zegt, met die ruige stem en dingen als Beatedd!, YeaYeah enzo vind ik altijd wel wijs als hij het zegt. Hij heeft ook een vette uitstraling!

Villain ken ik niet zo goed :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 16:34 

Donateur

DV8 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 17:09 

Hardtraxxer

Ruffian praat vaak door de qlimax heen, en dat is echt jammer. Verder heb ik het idee dat hij heel vaak maar wat uitkraamt.

DV8 vind ik een goeie. Kan ook mooie vocals maken bij een track.

Villain is ook wel OK :) Wordt zelfs onderschat denk ik..

Da Syndrome nooit meegemaakt, maar als ik zo filmpjes zie enzo, damn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 18:05 

Hardtraxx Veteran

Mijn nummer 1 MC is DV8!! Misschien komt dat ook omdat ik wel van een Ruwe sound hou! Bijv, sounds van de Donkey Rollers, Showtek en natuurlijk mijn favoriet, de Noisecontrollers! Bij deze sounds hou ik dan ook echt van een ruwe MC, en daarvoor is DV8 goed weggelegd! Ook Renegade bij de Noisecontrollers spreekt me dan ook erg aan! Lekker fel!!

MC Ruffian was ik eerst wel erge fan van! Vorig jaar Qlimax heeft die het voortreffelijk gedaan maar daarna ging het een beetje bergafwaarts! Bij Hardcore Gladiators als die tussen Offensive staat is die dan wel weer echt beest maar dan kan die gewoon niet boven de sound van Paultje Elstak uitkomen xd !!

Van MC Villain kan ik ook altijd genieten! Ook precies goed voor D-Block & S-Te-Fan!!!

En MC Da Syndrome, om het in zijn taal te zeggen! Die gozer is gewoon 'Helemaal dol, helemaal dol' :thumbsup: !!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 18:11 

Hardtraxxer

MC Da Syndrome, over-fucking-duidelijk. Die man steekt met zn energie op het podium heel het publiek aan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem voor Q-Dance Presents: Scantraxx vorig jaar nog niet eens kende :$ Maar Oh Mijn God heeft hij mij daar overtuigd :worship:

Voor Ruffian heb ik persoonlijk geen goed woord over, het enige wat ik wel heb is respect voor wat hij allemaal heeft bereikt in de hardstyle/core scene. Of ik het nou leuk vind of niet, hij staat wel al jarenlang op ELK groot feest wat je maar kan bedenken.

Villian nog bijna nooit gezien, wat ik heb gezien vond ik niet bijzonder.

MC DV8 vind ik ook goed, Donkey Rollers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 19:07 

Donateur

Ravenwood schreef:
geen oordeel, nog niet op grote feesten geweest. ben nog geen 18

Reageer dan niet..

Maar goed, zelf vind ik dat een MC je hooort op te jutten en zelf keihard mee doet, en er is er maar één die dat naar behoren doet: MC Da Syndrome: he-le-maal de bomb :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 23:01 

Donateur

DV8
Syndrome
Ruffian bleehrt net als of ie een Italiaan is, 1 van de zwaksten, al is hij af en toe wel vet stoer!
en hij doet alsof ie een mooiboy is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 23:03 

Donateur

MC Da Syndrome en Villain zijn, als ik uit filmpjes mag afleiden want ik heb ze nog niet live gezien, de beste. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 23:12 

Donateur

MC Da Syndrome OVERDUIDELIJK!

Heb hem meegemaakt bij de eerste editie van S.W.A.T in het paard van troje, en hij was geniaal! Hij lult dan misschien wel niet zoveel, maar hij gaat los als een beest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 23:13 

Hardtraxx Addict

Zonder twijfel MC RUFFIAN :yes:

MC DV8 vind ik maar een schreeuwlelijk met zijn 'motherfuckerzzzz' de hele tijd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 23:57 

Donateur

Vind alle MC´s op een feestje op hun eigen manier iets toevoegen aan de sfeer. Als ik een set terugluister vind ik het vooral heel erg fijn als een MC zijn bek houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2009 13:34 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
MC Da Syndrome OVERDUIDELIJK!

Heb hem meegemaakt bij de eerste editie van S.W.A.T in het paard van troje, en hij was geniaal! Hij lult dan misschien wel niet zoveel, maar hij gaat los als een beest! :yay:

dat vind ik inderdaad ook zo vet aan syndrome dat ie helemaal los gaat niks stilstaan stampuhh :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen