Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 12:26 

Donateur

MC Da Syndrome!! Sinds inderdaad Q-dance presents: Scantraxx.. Perfecte performance!
Ruffian tijdens Still D.R.E op Defqon; cut that shit cut it cut it cut it cut it.. cut that shit cut it cut it cut it..
Ergerde me dood! DV8 is ook nog wel goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 13:26 

Hardtraxx Addict

DV8 !!
mee staan praten in de Time Out met Zany, aardige gast! :D
Ik vind iemand een goede MC als hij de track of set echt goed de details en lege plekken invult.
zoals Da Syndrome met Frontliner @ Scantraxx, roept hij op een gegeven moment HAAA! bij Activated, daar word die track echt steen goed door!! :)

@ 2:23
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2009 14:15 

Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
MC Da Syndrome en Villain zijn, als ik uit filmpjes mag afleiden want ik heb ze nog niet live gezien, de beste. ^^

Ben ik mee eens, de geweldige rapstukjes van Villain zijn gewoon weg top en die van Da Syndrome zijn gewoon weg energiek :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 13:48 

Hardtraxx Newbie

DV8! maar MC Da Syndrome is ook de bom omdat hij niet spoort en en te wreed dansje heeft :P
Ruffian is wel wreed maar als je livesetje luistert is hij irritant want dan lult hij precies op de verkeerde momenten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 15:15 

Hardtraxx Elite

MC da syndrome is voor mij nummero uno. Hoe die gozer los gaat helemaal geweldig op q-dance pres. scantraxx :worship:
en verder is dv8 bij de donkeys ook goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 15:43 

Hardtraxx Addict

MC Villain, 3 à 4x gezien, Hij lult ook maar wat, maar soms kan hij echt zwaar brengen ;)

MC Da Syndrome :worship: 2x bezig gezien, 2x he-le-maaal de :bomb: Hij gaat echt altijd los,
wacht tot er hardcore bij komt, dan komt ie echt los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 16:45 

Hardtraxx Veteran

Villian is ook goed!! vooral op de kleinere feesten probeert hij toch iedereen (ook mensen die niet van hardstyle houden) mee te laten doen,, en dat bouwt hij dan ook op :thumbsup: dat doet hij goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 23:39 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Ruffian alleen een verademing als ik hem hoor bij Offensive, onder de sound van Paultje Elstak! Voor de Hardstyle-Scene vind ik hem tegenwoordig echt te min :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 15:27 

Hardtraxx Veteran

het komt er op neer:
Villian is oké :thumbup:
dv8 is wel ruig :woot:
ruffian denkt te veel aan zijn eigen :evil:
da syndrome is gewoon tha :bomb: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 12:39 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
het komt er op neer:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 13:18 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
het komt er op neer:

Ruffian is perfect voor de grote q-dance feesten vind ik
Da Syndrome kan niet eens lekker engels praten dus geef hem eerst maar een cursus van een half jaar
Als ik hem op een groot feest zie dan weet ik het ook niet meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 23:13 

Donateur

Maar ik moet zeggen dat Ruffian gister op Dominator op de main, niet teveel lulde, maar wel gigantisch los ging op 't podium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 11:40 

Hardtraxx Veteran

DV8 & Villain!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 21:09 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
DV8 & Villain!

Inderdaad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 21:01 

Hardtraxx Addict

Ik heb zaterdag MC da Syndrome voor de 2e keer zien optreden live.. Wat een gek!
Op het laatst draaide the Prophet hardcore, wat ging hij los! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 23:11 

Hardtraxxer

Ik vind Ruffian de beste MC, voor wat betreft uitspraak, de dingen die hij zegt en de timing(op feesten dan), ik vind zijn bijnaam The Crowdcontroller echt terecht, want hij is de enige MC die dat ECHT onder de knie heeft. Voor de livesetjes voor thuis praat ie inderdaad precies op het verkeerde moment, maar de meeste feesten waar Ruffian staat(stond) zijn in zulke kutkwaliteit uitgezonden(Q-feesten) dat ze toch niet het luisteren waard zijn, en anders is er nog het fenomeen Jeff-e. Toen ik over het incident met Ruffian hoorde en hoorde dat ie niet meer op mainstages van Q zou staan vond ik dat jammer. Een Qlimax zonder Ruffian is geen echte Qlimax voor mij. En nu blijkt dat DV8 ook lang niet kan tippen aan een optreden van Ruffian op Defqon hoop ik gewoon Ruffian te mogen zien op Qlimax en niet DV8 of een andere mc... hulde voor deze gast

DV8, heeft uiteraard een goede uitspraak, wel origineel, maar wat mij zo ontzettend aan die vent irriteerd is dat zijn vocabulair tijdens het MC-en zo verdomd klein is... hij zegt ALTIJD hetzelfde, en dat komt me zo langzamerhand echt de strot uit. Ik had gehoopt dat nu ie op Defqon1 Main stond dat toch wel zou aanpassen, maar niet dus. Daarbij zweept ie het publiek lang niet zo op als andere mc's. Voor onder tracks een geweldige stem, voor op feesten... nee dankje

Da Syndrome, met hem is het altijd 1 groot feest. Lult niet te veel, en dat is natuurlijk ook niet verkeerd, kan met zijn enorme energie het publiek tot enorme hoogte brengen... een en al lof en respect voor deze gozer. Alleen technisch niet de beste, maar dat maakt hem zeker geen slechte MC.

Villain is ook een goede MC, maar vind hem niet zo heel bijzonder. Hij maakt er wel altijd een feest van, heeft niks irritants, maar is niet zo energiek als Da Syndrome en zo origineel als Ruffian. Toch kan ik hem als MC zeer goed waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 23:35 

Hardtraxxer

where the fuck is ruffian?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 10:47 

Hardtraxxer

Ruffian.. Da Syndrome..

Ik denk dat ik de rest er zelf uit MC.
Als je vocabulaire niet groter is dan "Put your motherfucking hands up." "Give it up for [x]!" "Show some respect for [x]!"

Kan iemand me aan het MC'en helpen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 19:49 

Hardtraxxer

villain + psyko punkz = :bomb:
haha! altijd: are you psyko enough?!! en dat soort dingen :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen