Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion of Sound is de beste.

/Topic
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Fusion of Sound is de beste.

/Topic

Ik krijg altijd auto een grijns op m'n gezicht van die anti. Komt zo verschrikkelijk droog (en hard) over dat ik er gewoon van moet lachen.
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zo'n beetje jarig op Thrilogy, dan geef ik een rondje haha
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 09:16 
 

G1LL schreef:
DarkestSymphony schreef:
Under Attack blijft toch wel de dikste anti! maar er zijn genoeg andere die dik zijn! :thumbsup:


Amen to that.

Jij krijgt een biertje op Q-Base (of was je daar niet bij :P )

als ik je herken dan kom ik zeker dat biertje halen haha :P

dawasiknie schreef:
Ik neem t wel graag voor hem aan :innocent:

haha pech voor jou jongenman :P

EDIT: dit wordt trouwens de 1x Q-Base voor mij :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ben zo'n beetje jarig op Thrilogy, dan geef ik een rondje haha

waneer ben je jarig dan?..ik 22 okt en ben er zeker bij op Thrillogy dus extra groot rondje :P
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik 31 haha, komt vast goed!
Bericht Geplaatst op 08 sep 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik 31 haha, komt vast goed!

denk het wel :D
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer - Gold (Bioweapon Rmx)
Burn Soldier & Amalia Syst-M - Paint The Universe
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mindgame :love:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Mindgame :love:

Maar dan wel de help yourself mix :list: :drool:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit) mag er ook wezen :woot:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit) mag er ook wezen :woot:


Die ook ja!
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 12:53 
 

Maximize schreef:
Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit) mag er ook wezen :woot:

Dat gaat echt helemaal nergens over :P
Bericht Geplaatst op 14 okt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox - Earfucking :loving:
Josh & Wesz - Let's Get Durty :bomb:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 10:40 
 
Hardtraxxer

Ik ga voor Zany - Animated Audio. Dit is voor mij de eerste track waar ik de anti-climax heb leren kennen :) .
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shiverz en under attack natuurlijk. Vooral die in shiverz is zooo mooi. :loving:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:11 
 
Hardtraxxer

Ik ga op dit moment voor sucksess van TNT en kutski :D
Bericht Geplaatst op 15 okt 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Ik ga op dit moment voor sucksess van TNT en kutski :D

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:47 
 

Love_Fulfilled schreef:
Ik ga voor Zany - Animated Audio. Dit is voor mij de eerste track waar ik de anti-climax heb leren kennen :) .

meee 2 :love: :love: echt een heilige track :worship:
Bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Ik ga op dit moment voor sucksess van TNT en kutski :D


Waar heb jij de anticlimax dan precies gevonden? Ben wel benieuwd. >.<
Bericht Geplaatst op 20 okt 2011 14:41 
 

The R3bels - Pattern 1 :worship:
Bericht Geplaatst op 20 okt 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
The R3bels - Pattern 1 :worship:

Ik hoor geen anti, maar is idd een gruwelijk vette climax.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

en wat vinden jullie van deze:


Fistraiser - in the system

:bomb: :bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Fusion Of Sound :loving:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:53 
 

Opsomtopic
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen