Fusion of Sound is de beste.
/Topic
/Topic
Ik krijg altijd auto een grijns op m'n gezicht van die anti. Komt zo verschrikkelijk droog (en hard) over dat ik er gewoon van moet lachen.wrote:Fusion of Sound is de beste.
/Topic
als ik je herken dan kom ik zeker dat biertje halen hahawrote:Amen to that.wrote:Under Attack blijft toch wel de dikste anti! maar er zijn genoeg andere die dik zijn!
Jij krijgt een biertje op Q-Base (of was je daar niet bij)
haha pech voor jou jongenmanwrote:Ik neem t wel graag voor hem aan
waneer ben je jarig dan?..ik 22 okt en ben er zeker bij op Thrillogy dus extra groot rondjewrote:Ik ben zo'n beetje jarig op Thrilogy, dan geef ik een rondje haha
denk het welwrote:Ik 31 haha, komt vast goed!
Maar dan wel de help yourself mixwrote:Mindgame
Die ook ja!wrote:Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit) mag er ook wezen
Dat gaat echt helemaal nergens overwrote:Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit) mag er ook wezen
wrote:Ik ga op dit moment voor sucksess van TNT en kutski

meee 2wrote:Ik ga voor Zany - Animated Audio. Dit is voor mij de eerste track waar ik de anti-climax heb leren kennen.
Waar heb jij de anticlimax dan precies gevonden? Ben wel benieuwd.wrote:Ik ga op dit moment voor sucksess van TNT en kutski
Ik hoor geen anti, maar is idd een gruwelijk vette climax.wrote:The R3bels - Pattern 1